0 تومان 0نمایش سبدخرید
جزئیات محصول کد محصول : ( FBL00049 )

جزوه مراحل اساسی طراحی یک پروژه صنعتی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۹۸ تعداد بازدید: 1777 امتیاز محصول:

عنوان: جزوه مراحل اساسی طراحی یک پروژه صنعتیویژه

رشته: برق

نوع محصول: جزوه

تعداد صفحات: 28

نویسنده:

سال چاپ:

نحوه ارسال: دانلودی

کد محصول: FBL00049

قیمت (تومان): رایگان!

توضیحات

جزوه مراحل اساسی طراحی یک پروژه صنعتی

ویژگی های برجسته

جزوه مراحل اساسی طراحی یک پروژه صنعتی در ۲۸ صفحه برای کاربران گردآوری شده است، در این جزوه نویسنده به تقسیم پروسه به نواحی مختلف پرداخته است، ادرس اتوماسیون شامل چند گروه کار مشخص است که با تشخیص وظیفه هر گروه کاری و تفکیک این گروه‌ها و اجزاء کوچکتر از تا پروسه های پیچیده تر هم به خوبی قابل اجرا هستند.

پروسه ها به چهار ناحیه تقسیم می شوند که شامل: ناحیه عنصر ترکیبی اول، ناحیه عنصر ترکیبی دوم، ناحیه مخزن همزن و ناحیه تخلیه می باشد که هر کدام از این‌ها همراه با شکل به طور کامل توضیح داده شده است، همچنین تفکیک این چهار راهی همراه با نمودار آموزش داده شده است.

آزمون نظام مهندسی برق قدرت

منابع آزمون پایه ۳ نظام مهندسی برق

close

برای مشاور تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۴۰۴۱۸۶

سرفصلها

تقسیم پروژه به نواحی مختلف

تشریح نواحی اصلی

برقراری الزامات ایمنی

ایجاد وسایل کنترلی و نمایشگر های لازم برای اپراتور

تشکیل دیاگرام پیکر بندی

 

آنچه به آن مسلط می شوید

نواحی اصلی و تجهیزات موجود در هر ناحیه، در داخل جدول بیان شده است، بخشی از این جزوه تشریح نواحی اصل پرداخته است در این بخش باید عملکرد هر ناحیه و همچنین اجزایی که آن ناحیه را کنترل می‌کنند تشریح شوند، در مورد پروسه مخلوط کن صنعتی  که از کمپ‌ها و موتورها و شیر ها استفاده می کنند که در اینجا به طور کامل توضیح داده شده است.

قسمت از این جزوه به ناحیه سیال ها: موتورهای پمپ تغذیه اشاره دارد، شرایطی که تنها باید در آن فعال باشند عنوان شده است و هم چنین شرایطی که پمپ ها باید خاموش باشند بیان شده است، شیرهای ورودی و تغذیه توسط برنامه کنترل می‌شوند.

شرایطی که شیر ها باید در آن فعال باشند بیان شده است و هم چنین مواقعی که شیرهای ورودی و تغذیه باید خاموش باشد بیان شده است.

نویسنده در این جزوه در مورد ناحیه موتور همزن توضیحات کاملی را ارائه داده است، و همچنین در مورد شرایطی که باید موتور هم زن فعال باشد و هم چنین شرایطی که موتور همزن باید خاموش باشد مطالبی بیان شده است.

در این جزوه در مورد شیرهای تخلیه مطالبی بیان شده است و هم چنین شرایطی که شیر تخلیه باید فعال باشد و شرایطی که شیر تخلیه باید خاموش باشد بیان شده است.

نویسنده در این جزوه مطالبی در مورد کلید های تشخیص سطح مخزن بیان کرده است و همچنین مواقعی که سطح مخزن به مقدار ماکزیمم و مینیمم می رسد بیان شده است.

نویسنده به این مطلب اشاره کرده است که پس از نوشتن توصیه های فیزیکی هر وسیله کنترل شونده نوبت به رسم دیاگرام های ورودی و خروجی هر وسیله می‌شود و برای توضیح این مطلب نموداری را ترسیم کرده است.

مطالبی در مورد ایجاد دیاگرام موتورها بیان شده است، پمپ تغذیه و همچنین موتور همزن در این پروسه به علت داشتن شرایط یکسان از یک بلوک استفاده می‌کنند این بلوک نیاز به چهار خروجی دارد که در اینجا همراه با شکل توضیح داده شده است.

روش ایجاد دیاگرام I/O برای شیر ها آموزش داده شده است.

در مورد برقراری الزامات ایمنی مطالبی کامل و جامع بیان شده است، مولف قسمتی از این جزوه را برای بیان مطالبی در مورد ایجاد وسایل کنترلی و نمایشگر های لازم برای اپراتور اختصاص داده است.

درباره نحوه تشکیل دیاگرام پیکربندی مطالبی بیان شده است و همچنین به عناوین زیر اشاره کرده است:

دیاگرام پیکر بندی

سطح بندی بلوک ها

ایجاد جدول سمبل ها

ایجاد فانکشن بلاک موتور ها

ایجاد دیتا بلاگ ها

ایجاد فانکشن برای شیر ها

ایجاد OB1

هر کدام از این عناوین را به صورت کامل به همراه با شکل و نمودار توضیح داده است.

نویسنده در این جزوه به معرفی پارامترهای FB1 پرداخته است و شرایطی که در این پارامتر ها به آن نیاز دارند بیان شده است، جدول ای برای نشان دادن پارامتر‌های موتور طراحی شده است، در مورد برنامه نویسی FB1 به همراه با شکل و نمودار توضیحات کاملی ارائه داده است.

برای آموزش ایجاد دیتا بلاک ها (DBها) همراه با تصاویری از کامپیوتر توضیحاتی ارائه داده است.

 

۲۵ فروردین ۹۸
1777 بازدید
0
امتیاز به این خبر:
0 0

نظر خود را بگذارید