0 تومان 0نمایش سبدخرید
جزئیات محصول کد محصول : ( AMR11 )

صفر تا صد آموزش لومیون

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۹۷ تعداد بازدید: 1563 امتیاز محصول:

ویژه رشته : معماری

نوع محصول: فیلم آموزشی

حجم:-

زمان: 300دقیقه

مدرس: برایان مایرز

کد محصول: AMR11

قیمت:44000

توضیحات

صفر تا صد آموزش  لومیون

 

سرفصلها

سرفصل های صفر تا صد آموزش لومیون:

فصل اول اصول اولیه لومیون

فصل دوم منظره

فصل سوم متریال

فصل چهارم محیط

فصل پنجم حالت ساخت

فصل ششم نورپردازی

فصل هفتم فیلم ها، تصاویر و پانوراماها

فصل هشتم نتیجه گیری

close

برای مشاور تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۴۰۴۱۸۶

ویدیوی معرفی این محصول

معرفی و خلاصه رزومه مدرس فیلم

برایان مایرز

 

توضیحات تکمیلی دوره

این فیلم۳۰۰ دقیقه آموزش لومیون به زبان فارسی و به صورت پروژه محور که آشنایی مقدماتی با محیط و تمام ابزارها و انجام با کیفیت ترین پروژه ها را شامل می شود.

علاقمندان و مهندسان رشته های معماری و گرافیک می توانند از آموزش فوق العاده کاربردی و درجه یک جهانی این فیلم که محصول اساتید مطرح گرافیک سه بعدی دنیاست بهره ببرند.

آموزش لومیون توسط مهندسان و متخصصان گرافیک سه بعدی و معماری ایرانی به زبان فارسی دوبله شده، برای اولین بار در ایران همراه با ترجمه، فارسی سازی، بومی سازی شامل دوره جامع آموزشی فارسی و پروژه محور  است.

نرم افزار لومیون یک نرم افزار حرفه ای در زمینه رندرگیری و انیمیشن سازی به خصوص در رشته معماری است و شامل دوره جامع آموزشی فارسی و پروژه محور  آموزش جامع لومیون ” – Lumion Essential Training می باشد.

آموزش لومیون همراه با سورس ارزشمند تمام پروژه های آموزش Lumion فارسی و نسخه کامل نرم افزار Lumion Pro v8.0

برای تمام علاقمندان به معماری و گرافیک سه بعدی است.

با استفاده از امکانات ارائه شده توسط نرم افزار لومیون می توان با سهولت و سریع مدل های معماری مورد نظر را به تصاویر و انیمیشن های با کیفیت تبدیل کرد .

ویژگی این نرم افزار این است که  با سایر نرم افزارهای سه بعدی موجود هماهنگی دارد و به راحتی می توان فایل های ایجاد شده توسط نرم افزارهای طراحی سه بعدی دیگر را توسط نرم افزار لومیون ویرایش کرد .

رندرگیری در نرم افزار لومیون در زمان بسیار کوتاه و باکیفیت انجام می شود و از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار این است که در مدت زمان کوتاهی می توان یک انیمیشن پیچیده را طراحی کرد .

این نرم افزار یک راه حل ایده آل برای پروژه های رندر است و در بسیاری از پروژه های معماری از نرم افزار لومیون و ابزارهای موجود در آن استفاده می شود .

هر معمار می تواند با لومیون به صورت Real-time به سرعت رندرهای زیبا ساخته و زنده کار کند و تصاویر با کیفیت به دست آمده را در عرض چند ثانیه روی دیسک ذخیره کند.

شما در لومیون می توانید ویدئوها و تصاویر پانوراما را از یک فایل پروژه تولید کرده و اصول کار با این نرم افزار قدرتمند بصری سازی را آموزش ببینید.

روش وارد کردن مدل های CAD، افزودن دوربین ها و ساختن یک محیط زیبا با انوع مختلف آب و هوا و زمین ها را  در این دوره آموزش لومیون خواهید آموخت.

روش اضافه کردن ویژگی های آب، شاخ و برگ و نورپردازی و همچنین تخصیص دادن و تنظیم کردن متریال ها برای طبیعی تر جلوه دادن رندرها را آموزش خواهید دید.

با روش کار کردن با منوی محتوایی Build Mode آشنا می شوید تا بدون تاثیر گذاشتن روی دیگر اشیا و تنظیمات صحنه، آیتم ها را جایگزین، جا به جا و کپی کنید.

با آموزش Lumion ، مانند یک آرشیتکت حرفه ای و خلاق خواهید دید که چطور ویدئوها، تصاویر ثابت و پانوراما را در داخل لومیون رندر  واردکنید و پروژه های خود را برای به اشتراک گذاری در وب آپلود کنید.

 

 

 

اطلاعات بیشتر

وزن0.2 kg
۱۸ بهمن ۹۷
1563 بازدید
0
امتیاز به این خبر:
0 0

نظر خود را بگذارید