0 تومان 0نمایش سبدخرید
جزئیات محصول کد محصول : ( MTA27 )

کلید واژه توصیفی آزمون معماری طراحی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۹۷ تعداد بازدید: 1085 امتیاز محصول:

ویژه رشته: معماری

نوع محصول: کتاب

تعداد صفحات:136

نویسنده: محمد حسین علیزاده

شابک: 9786007010785

سالچاپ:1396

نوبت چاپ: سوم

قطع: وزیری

ناشر:  نشر نوآور

نحوه ارسال:پستی

کد محصول: MTA27

قیمت (تومان):

توضیحات

کلید واژه توصیفی آزمون معماری طراحی

ویژگی های برجسته

با خواندن کتاب کلید واژه توصیفی آزمون معماری طراحی ویژه آزمون‌ های نظام مهندسی داوطلبان مهارت پـاسخ دادن بـه سـؤالات را در کمتـر از یـک دقیـقه کسب کنند.

کتاب کلید واژه توصیفی آزمون معماری طراحی شامل شرح و توضیح جامع کلمات کلیدی مهم و پرتکرار برای پاسخگویی سریع

به سؤالات آزمون ‌های نظام مهندسی تهیه و تنظیم شده و داوطلبان به منابع دیگر نیاز نخواهند داشت.

کتاب کلید واژه توصیفی آزمون معماری طراحی حاوی مباحث ۳ـ۴ـ۸ـ۱۱ـ ۱۵ـ۱۸ـ۱۹ـ۲۰ـ۲۱ است.

کتاب کلید واژه توصیفی آزمون معماری طراحی ایده‌ای نو، تحولی در کتاب ‌های کلید واژه و نقطه عطفی در آزمون ‌های نظام مهندسی برای داوطلبان محسوب می‌شود.

در کتاب کلید واژه توصیفی آزمون معماری طراحی مباحثی مانند عایق‌ بندی و تنظیم صدا،  حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق، الزامات عمومی ساختمان، اجرای صنعتی ساختمان ها و صرفه ‌جویی در مصرف انرژی آمده است.

چالش اصلی داوطلبان در آزمون نظام مهندسی کمبود وقت است که باید با راهکارها و تکنیک‌ های مختلف آن را برطرف کرد، به همین منظور، نشر نوآور کتاب کلید واژه توصیفی آزمون معماری طراحی را به داوطلبان آزمون ‌های نظام مهندسی معرفی کرده است.

داوطلبان آزمون‌ های نظام مهندسی از کتاب‌ های کلید واژه استقبال فراوانی داشته و کتاب های کلید واژه‌ های توصیفی در زمینه رشته‌ های مختلف نظام مهندسی شامل توضیحات لازم برای پاسخگویی سریع و آسان اغلب سؤال ‌های نظام مهندسی است.

داوطلبان آزمون‌ های نظام مهندسی به خواندن کتاب ‌های کلید واژه تمایل زیادی دارند، چون در زمان صرفه جویی کرده و به راحتی کلیـد واژه های توصیفی را آموزش می بینند.

کتاب کلید واژه توصیفی آزمون معماری طراحی حاوی مجموعه سؤالات آزمون های نظام مهندسی دوره های قبل و همچنین كلمات کلیدی مهم و ضروری که در آزمون های گذشته تکرار شده بود، است.

close

برای مشاور تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۴۰۴۱۸۶

سرفصلها

مبحث سوم (حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق )- (۱۳۹۲)

مبحث چهارم ( الزامات عمومی ساختمان )- (۱۳۹۲)

مبحث هشتم (طرح و اجرای ساختمان های با مصالح بنایی)- ( ۱۳۹۲)

مبحث یازدهم (اجرای صنعتی ساختمان ها)- ( ۱۳۹۲)

مبحث پانزدهم (آسانسور و پلکان برقی)- (۱۳۹۲)

مبحث هجدهم ( عایق‌ بندی و تنظیم صدا)- (۱۳۹۰ )

مبحث نوزدهم (صرفه ‌جویی در مصرف انرژی )- (۱۳۸۹)

مبحث بیستم (علائم و تابلوها)- (۱۳۸۴)

مبحث بیستم و یکم (پدافند غیرعامل)- (۱۳۹۱)

روش ها و جزئیات اجرایی ساختمان

معلولین: ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری برای معلولین، محمد عظیمی آقداش، انتشارات نوآور چاپ چهارم به بعد.

مصوبات: مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، محمد عظیمی آقداش، ویرایش پنجم چاپ ششم به بعد.

 

معرفی و خلاصه رزومه مدرس فیلم

محمد حسین علیزاده

 

آنچه به آن مسلط می شوید

معمولا در کتاب واژه ‌های کلیدی، مباحث و کتاب های نظام مهندسی با ذکر منبع و آدرس بدون توضیح آمده است، بنابراین داوطلبان می توانند مطلب مورد نظر را در منبع مربوطه جستجو کنند.

کتاب کلید واژه توصیفی آزمون معماری طراحی به توضیح واژگان کلیدی پرداخته و این مزیت را دارد كه داوطلب زمان زیادی را برای جستجو در منابع و مآخذ مختلف هدر ندهد.

داوطلبان با داشتن کتاب کلید واژه توصیفی آزمون معماری طراحی به طور كامل از دیگر منابع و مآخذ آزمون های نظام مهندسی بی‌نیاز نمی شوند و باید منابع دیگر آزمون را به همراه داشته باشند.

با توجه به اینکه منابع آزمون ‌های نظام مهندسی فراوان و گسترده بوده و انتخاب برای خرید را تا حدی سخت می کند باید این ویژگی را در نظر گرفت که دسترسی سریع پاسخ به سؤالات بسیار مفید و راهگشاست.

کتاب کلید واژه توصیفی آزمون معماری طراحی زمان پاسخ گویی به سؤالات را علیرغم متعدد بودن سؤالات و گستردگی مطالب، کاهش می دهد و باعث افزایش سرعت عمل داوطلبان در فرصت کوتاه می شود.

همان طور که می دانید در آزمون های نظام مهندسی داوطلب پیش از آزمون از مطالبی که مطالعه کرده، برای خود نت برداری می کند ولی باز هم برای دسترسی به جواب سوال در مبحث مورد نظر زمان زیادی لازم است.

کتاب کلید واژه توصیفی آزمون معماری طراحی این مشکل را نیز حل کرده و داوطلب بدون نیاز به دانستن اینکه جواب سوال در کدام منبع است، در کمتر از یك دقیقه به جواب خواهد رسید.

در این کتاب نیازی نیست که بدانید جواب سوال در کدام منبع است، در زمانی کمتر از یك دقیقه به جواب خواهید رسید. به مثال زیر دقت کنید:

در عایق‌كاری بام ساختمان ‌های آجری با قیرگونی و گونی قیراندود، حداقل دمای محیط كه می ‌توان عایق‌ كاری کرد چند درجه سلسیوس می‌باشد؟

۱) صفر               ۲) ۱۰                     ۳) ۴                       ۴) ۱۴

گزینه‌ ۳ صحیح است.

با فرض اینکه می دانید پاسخ پرسش بالا در مبحث ۸ است، زمانی که باید صرف شود تا این مطلب پیدا شود چقدر است؟

کافی است در این کتاب به عایق کاری در هوای سرد مراجعه کنید، کمتر از بیست ثانیه به جواب خواهید رسید.

باید بدانید با تمرین و كسب مهارت بیشتر برای جستجو و یافتن پاسخ سوالات خود، قطعا کمتر از یك دقیقه به پاسخ مورد نظر خواهید رسید.

 

 

۳ بهمن ۹۷
1085 بازدید
0
امتیاز به این خبر:
0 0

نظر خود را بگذارید