0 تومان 0نمایش سبدخرید
جزئیات محصول کد محصول : ( AKA28 )

مرجع کاربردی برق و تابلو فرمان آسانسور

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۹۷ تعداد بازدید: 2024 امتیاز محصول:

ویژه رشته های: مکانیک و برق

نوع محصول: کتاب

تعداد صفحات:226 صفحه

نویسنده: مهندس آنتونی آندون- مهندس حسین بختیاری

شابک: 9786001680938

سالچاپ:1397

نوبت چاپ: اول

قطع: وزیری

نحوه ارسال:پستی

کد محصول: AKA28

قیمت (تومان): 26000

توضیحات

مرجع کاربردی برق و تابلو  فرمان آسانسور

 

ویژگی های برجسته

کتاب مرجع کاربردی برق و تابلو فرمان آسانسور به شکل سیاه و سفید و شامل سه فصل با موضوعات کاربردی و کلیدی تهیه و تنظیم شده است.

کتاب مرجع کاربردی برق و تابلو فرمان آسانسور  شامل موضوعات مهمی مانند شناخت اجزای الکتریکی، شناخت انواع تابلو فرمان، شناخت و روش های برطرف کردن آن، عملکرد درایو و رفع خطاهای آن می شود.

ساختمان‌های بلند مرتبه و مجتمع‌ های مسکونی را نمی توان بدون آسانسور تصور کرد و نبود این ابزار حمل و نقل امری محال است، کتاب مرجع کاربردی برق و تابلو فرمان آسانسور به عنوان منبع  معتبر شما را با مباحث بنیادی در این زمینه آشنا می کند.

کتاب مرجع کاربردی برق و تابلو فرمان آسانسور حاوی مطالب جامع در زمینه تشریح عملکرد تابلو فرمان بوده و به منظور انتقال دانش روز و کاربردی به فعالان صنعت آسانسور تدوین شده است.

کتاب مرجع کاربردی برق و تابلو فرمان آسانسور را می توان به عنوان منبع و مرجع کامل، مفید و کاربردی به نصابان، سرویس کاران، دانشجویان و فعالان صنعت آسانسور ارائه کرد.

شما در کتاب مرجع کاربردی برق و تابلو فرمان آسانسور با انواع روش های تولید الكتریسیته، تریبو الكتریك، الكتروشیمیایی، طریقه پیزوالكتریك، طریقه ترموالكتریك، طریقه فتوالكتریك و طریقه الكترومغناطیسی آشنا خواهید شد.

کتاب مرجع کاربردی برق و تابلو فرمان آسانسور به نکاتی درباره جریان الكتریكی، شدت جریان الكتریكی، طریقه شناسایی مقاومت ‌ها، ضریب مقاومت مخصوص، ضریب حرارتی پرداخته است.

شما در کتاب مرجع کاربردی برق و تابلو فرمان آسانسور عناوینی مانند عوامل موثر بر مقاومت الكتریكی، انواع مقاومت، روش اندازه‌گیری مقاومت ‌ها و قابلیت هدایت الكتریكی Conductance را می خوانید.

کتاب مرجع کاربردی برق و تابلو فرمان آسانسور شامل موضوعات کاربردی ازجمله ضریب هدایت مخصوص، ترانسفورماتور، خازن، خازن‌ های الكترولیتی و خازن ‌های عددی است.

 

close

برای مشاور تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۴۰۴۱۸۶

سرفصلها

فصل اول: آشنایی با مبانی برق

فصل دوم: اصول كار تابلو فرمان 

فصل سوم: اصول كار و تنظیمات درایو

فصل چهارم: نكات مهم راه اندازی

فصل پنجم: ایمنی كار با تجهیزات برقی

 

معرفی و خلاصه رزومه مدرس فیلم

مهندس آنتونی آندون- مهندس حسین بختیاری

 

 

آنچه به آن مسلط می شوید

کتاب مرجع کاربردی برق و تابلو فرمان آسانسور شما را با نکاتی درباره رله، انواع رله، كاربرد انواع رله‌ ها،  رله اضافه بار، بیمتال، رله خطای زمین، رله كنترل فاز، كنتاكتور، تفاوت رله و كنتاكتور، مزایای كنتاكتور نسبت به كلیدهای دستی صنعتی و پایه‌ های كنتاكتور آشنا می سازد.

در محتوای کتاب مرجع کاربردی برق و تابلو فرمان آسانسور مواردی ازقبیل فیوز، برق سه فاز، انواع كابل، جریان مجاز کابل ها بر حسب مسافت و مقطع، ضریب تصحیح انتخاب سیم بر حسب تغییرات دما و جدول افت ولتاژ برحسب طول سیم و جریان مطرح شده است.

جریان مجاز كابل مسی بر حسب مقاطع و عایق، انتخاب سیم برحسب توان موتور، مقایسه كابل‌ های RS232 و RS485، تابلو برق اصلی، انواع سیستم‌ های تشخیص طبقه، روش نصب سنسور مغناظیسی و مراحل پاسخ به احضارها موارد مهمی است که در این کتاب می خوانید.

در این کتاب به مواردی مانند تابلو فرمان آسانسور، تابلوهای رله ‌ای، تابلو دیجیتالی، تابلوهای مجهز به PLC، تابلوهای میكروكنترلری، انواع تابلوفرمان میكروكنترلری و مراحل نصب تابلو فرمان پرداخته شده است.

معرفی ترمینال ‌های همسان در انواع تابلو فرمان، ترمینال های برد  D1، معرفی ترمینال ها، ترمینال های خاص راه‌ اندازی، تعریف سری ایمنی و كنتاكت فلكه گاورنر موتورخانه مواردی است که در این کتاب شرح و توضیح داده شده است.

کتاب مرجع کاربردی برق و تابلو فرمان آسانسور به عناوین اصلی درباره عملكرد تابلو نجات اضطراری، نكات مهم در انتخاب و نصب تابلو نجات اضطراری، اجزای تابلو نجات اضطراری و نكات مهم در نصب تابلو نجات اضطراری اشاره کرده است.

شما می توانید با خواندن این کتاب به موضوعاتی ازقبیل تابلو فرمان آسانسور هیدرولیك، شیرهای كنترل جهت، شیرهای كنترل فشار، شیرهای اطمینان، شیرهای كنترل جریان، شیرهای كاهنده سرعت و شیر محدود کننده یکطرفه آشنایی کامل پیدا کنید.

در کتاب مرجع کاربردی برق و تابلو فرمان آسانسور مواردی مانند اتصالات صحیح تابلوهای درایو دار و بدون داریو، كابل قدرت موتور، كابل مقاومت ترمز، كابل ارت، توصیه كاهش نویز و علل بروز لرزش در سیستم‌ های درایودار را می خوانید.

 

 

اطلاعات بیشتر

وزن0.3 kg
۱۴ دی ۹۷
2024 بازدید
0
امتیاز به این خبر:
0 0

نظر خود را بگذارید