0 تومان 0نمایش سبدخرید
جزئیات محصول کد محصول : ( FBL00056 )

جزوه نصب و راه اندازی پمپ

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۹۸ تعداد بازدید: 3570 امتیاز محصول:

عنوان: جزوه نصب و راه اندازی پمپ

ویژه رشته: برق

نوع محصول: جزوه

تعداد صفحات: 51

نویسنده:

سال چاپ:

نحوه ارسال: دانلودی

کد محصول: FBL00056

قیمت (تومان): رایگان!

توضیحات

جزوه نصب و راه اندازی پمپ

ویژگی های برجسته

هدف های رفتاری:

۱-        محل و چگونگى نصب پمپ هاى محور افقى را بيان کند.

۲-          محل و چگونگى نصب پمپ هاى محور عمودى را بيان کند.

۳-          محل نصب پمپ هاى شناور را بيان کند.

۴-        محل نصب پمپ هاى کف کشى و لجن کشى را بيان کند.

۵-          شبکه لوله ها را بيان کند.

۶-        پمپ محور افقى را هواگيرى نمايد.

۷-        روش هاى انتقال نيرو به پمپ را بيان کند.

نظام مهندسی برق چیست

آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی طراحی

close

برای مشاور تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۴۰۴۱۸۶

سرفصلها

نصب و راه اندازی پمپ

محل و چگونگی نصب پمپ های محور افقی

محل بر چگونگی نصب پمپ های محور عمودی

محل نصب پمپ های شناور

محل نصب پمپ های کف کشی و لجن کشی

ماشین های آبیاری

آبیاری قطره ای

انواع سیستم های آبیاری قطره ای

ویژگی های آبیاری قطره ای

عوامل موثر در آبیاری قطره ای

محدودیت‌های استفاده از سیستم آبیاری قطره ای

 

آنچه به آن مسلط می شوید

نویسنده در جزوه نصب و راه اندازی پمپ ابتدا در مورد هدف گردآوری این جزوه، مواردی را عنوان کرده است.

نویسنده در ادامه در مورد نصب پمپ و شیوه آن توضیحاتی ارائه داده است، نصب پمپ به صورتهای مختلفی صورت می گیرد که عبارتند است: نصب پمپ های محور افقی، کفود به سه دسته شامل سطحی، نصب در چاهک مجاور، نصب کمر چاهی تقسیم می شود. نصب کد های محور عمودی، که این نوع نصب نیز شامل پمپ های داخل چاهی، پمپهای ملخی و پمپ های کف کش و لجن کش می باشد. که هر کدام از اینها به طور کامل توضیح داده شده و انواع هر کدام به طور مجزا بیان شده و توضیح داده شده است.

نویسنده در جزوه نصب و راه اندازی پمپ ها به مبحث راه اندازی پمپ به صورت کامل پرداخته است، و امکاناتی که پس از نصب پمپ برای راه اندازی آن نیاز است بیان کرده است که شامل: شبکه لوله ها، هوای گیری، تامین و انتقال نیرو به پمپ ها، می باشد که هر کدام از اینها خود شامل انواع مختلفی است که به طور مجزا توضیح داده شده است، در پایان این فصل ۴ سوال برای سنجش مقدار یادگیری کاربران طراحی شده است.

بخش دوم از این جزوه ۵۱ صفحه ای به ارائه توضیحاتی در مورد ماشین های آبیاری اختصاص داده شده است، در این فصل ابتدا آبیاری تحت فشار و انواع روش های آبیاری تحت فشار بیان شده است، در این فصل تعریف آبیاری قطره ای و انواع سیستم های آبیاری قطره ای، شامل آبیاری قطره چکانی، آبیاری زیر بستری، آبیاری فواره ای و آبیاری مه پاش می باشد، که توضیحاتی در مورد هرکدام به طور کامل ارائه شده است، و همچنین در مورد ویژگی‌های آبیاری قطره ای و عوامل موثر بر آن و محدودیت های استفاده از سیستم آبیاری مطالبی کامل و جامع آورده شده است، قسمت دیگری از این بخش به توضیح در مورد اجزای سیستم آبیاری قطره ای که شامل خط اصلی، قسمت نیمه اصلی، لوله های جانبی می باشد، پرداخته شده است، انواع گسیلنده ها توضیح داده شده و نحوه اتصال گسیلنده ها به لوله جانبی آموزش داده شده است، نویسنده در این قسمت درمورد گرفتگی گسیلنده ها توضیح داده است. قسمت دیگری از این بخش به توضیح در مورد شبکه لوله های توزیع آب، اختصاص داده شده است، نحوه اتصال لوله ها که شامل لوله های غلاف دار، لوله های روزنه دار می باشد آموزش داده شده است، تجهیزات ایستگاه کنترل توضیح داده شده است در مورد قطره چکان ها و نحوه تمیز و تعویض کردن آنها توضیحاتی ارائه شده است.

پس از اتمام کار پیوند ها و اطمینان از آب بندی آنها و پیش از پر کردن ترانشه باید شبکه زیر آزمایش فشار نتیجه مثبتی را نشان دهد آزمایش فشار طبق استاندارد باید باشد که در این مبحث، به طور کامل توضیح داده شده است.

نویسنده در این جزوه در مورد شیر قطع و وصل جریان مطالبی آورده است، شیرها دستگاه‌هایی هستند که برای قطع و وصل، تنظیم و یا برداشت آب یا هوا در شبکه به کار برده می شوند، انواع شیرها بیان شده و هر کدام به شکل مجزا همراه با شکل توضیح داده شده است. در مورد فیلتر نیز مطالبی کامل و جامع همراه با عکس و انواع آن توضیح داده شده است.

 

 

۲۶ فروردین ۹۸
3570 بازدید
0
امتیاز به این خبر:
0 1

نظر خود را بگذارید