0 تومان 0نمایش سبدخرید
جزئیات محصول کد محصول : ( AMR17 )

صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی مکس برای معماری داخلی پک شماره ۲

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۹۷ تعداد بازدید: 1457 امتیاز محصول:

ویژه رشته های: معماری

نوع محصول: فیلم آموزشی

حجم: 3 عدد دی وی دی

زمان: 210 دقیقه

شماره مجوز: 8-02330-041733

کد محصول: AMR17

قیمت:34800

مدرس:آدام کرسپی

توضیحات

صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی مکس برای معماری داخلی پک شماره ۲

 

 

سرفصلها

فصل اول – ایجاد و اعمال متریال ها

فصل دوم – نورپردازی در نور مستقیم خورشید

فصل سوم – نورپردازی شب و صحنه های غروب

فصل چهارم – نورپردازی توسط Sky Portal

فصل پنجم – نورپردازی و رندرینگ pass های اضافه برای ترکیب

فصل ششم – ترکیبات و افکت ها توسط Nuke

فصل هفتم – ترکیبات و افکت ها توسط After Effects

فصل هشتم – نتیجه گیری

 

close

برای مشاور تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۴۰۴۱۸۶

ویدیوی معرفی این محصول

معرفی و خلاصه رزومه مدرس فیلم

آدام کرسپی

 

توضیحات تکمیلی دوره

آموزش رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی سطح پیشرفته که شامل آموزش سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته است.

این مجموعه حاوی آموزش فارسی رندرینگ ۳DS Max با وی ری و افتر افکت و Nuke Mental Ray – Final Gather – Global Illumination – After Effects – Nuke است.

فیلم صفر تا صد آموزش رندرینگ و نورپردازی مکس برای معماری داخلی شامل ۲۱۰ دقیقه آموزش فارسی رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی است.

در این مجموعه آموزش تکنیک های رندرینگ معماری داخلی و ترکیب ۳DS Max با نرم افزارهای After Effects و Nuke برای بهترین خروجی ارائه شده است.

این فیلم آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی است و برگرفته از اساتید مطرح گرافیک سه بعدی دنیا می باشد و برای اولین بار توسط متخصصان گرافیک سه بعدی ایرانی در ایران به فارسی ترجمه شده است.

این مجموعه همراه با سورس ارزشمند تمام پروژه های آموزشی فارسی و نسخه کامل نرم افزار Autodesk 3DS Max ۲۰۱۶  با ویرایش ۶۴ بیتی و با پلاگین V-Ray v3.2 برای ۳DS Max 2016 است.

شما در این مجموعه آموزشی نسخه کامل تمام نرم افزارهای ترکیبی آموزش داده شده مثل ۳DS Max 2016 و After Effects CC 2015 و پیشنهادی عالی برای تمام علاقه مندان به گرافیک سه بعدی و ۳D کارها و مهندسان است.

 

محتویات پکیج های متنوع آموزشی رندرینگ معماری داخلی و خارجی شرکت کاملا مکمل هم بوده و وجه اشتراکی در آموزش رندرینگ ندارند.

دوره آموزشی فارسی رندرینگ و نورپردازی تری دی مکس برای معماری داخلی به شما چگونگی تکرار سه نور یکتا را در فضاهای داخلی آموزش خواهد داد.

در این دوره آموزشی شما با نورپردازی مستقیم داخلی با ۳ds Max آموزش می بینید و نحوه ایجاد و اعمال انواع متریال همچون شیشه، پلاستیک، چوب و.. را آموزش خواهید دید.

این مجموعه آشنایی بیشتر با سیستم daylight و افزودن photographic exposure، را ارائه می کند و تاثیر آن را از نمای دوربین بررسی خواهید کرد.

در بخش های دیگر این مجموعه بررسی نحوه استفاده از نورهای داخلی و آسمان را برای طراحی صحنه های شب را خواهید دید و چگونگی اعمال افکت های ثانویه و ترکیب های رندرینگ را در نرم افزارهای After Effects و Nuke آموزش خواهید دید.

این دوره آموزشی همراه با بهترین آموزش های مثال محور مرجع و عناوین تخصصی آموزش رندرینگ تری دی مکس برای معماری داخلی به زبان انگلیسی  است و شامل دوره آموزشی ۳ ساعته  طراحی و ساخت یک حمام در تری دی مکس و وی ری می باشد.

این مجموعه شامل دوره آموزشی ۳ ساعته طراحی و ساخت یک آشپزخانه در تری دی مکس و وی ری، دوره آموزشی ۶ ساعته مدل سازی یک صحنه واقع گرایانه معماری داخلی با تری دی مکس و Marvelous Designer، دوره آموزشی ۹ ساعته رندرینگ فوق العاده معماری داخلی با تری دی مکس و وی ری است.

این مجموعه دوره آموزشی ۴ ساعته رندرینگ واقع گرایانه طراحی  داخلی با تری دی مکس و وی ری و دوره آموزشی ۵ ساعته  تری دی مکس برای طراحی محیط(با زیر نویس انگلیسی) را همراه با نسخه کامل نرم افزار Autodesk 3DS Max 2016 ویرایش ۶۴ بیتی و پلاگین V-Ray v3.2 برای ۳DS Max 2016 و نسخه کامل تمام نرم افزارهای ترکیبی مانند ۳DS Max 2016 و After Effects CC 2015 ارائه کرده است.

 

 

 

اطلاعات بیشتر

وزن0.2 kg
۲۴ بهمن ۹۷
1457 بازدید
0
امتیاز به این خبر:
0 0

نظر خود را بگذارید