0 تومان 0نمایش سبدخرید
جزئیات محصول کد محصول : ( AKR14 )

صفر تا صد آموزش وی ری برای تری دی مکس

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۹۷ تعداد بازدید: 1568 امتیاز محصول:

ویژه رشته های: مهندسی

نوع محصول: فیلم آموزشی

حجم: 2 دی وی دی

زمان: 300 دقیقه

شماره مجوز: 8-02330-051915

کد محصول: AKR14

قیمت: 34800

مدرس: برایان بردلی

توضیحات

 صفر تا صد آموزش وی ری برای تری دی مکس

سرفصلها

فصل اول   آمادگی‌ های لازم برای رندر گرفتن با V-Ray

فصل دوم   ابزارهای مهم نورپردازی

فصل سوم   گزینه‌ Global Illumination

فصل چهارم   متریال ‌ها و مپ ‌های V-Ray

فصل پنجم کنترل کیفیت با استفاده از Image Sampling

فصل ششم کار کردن با دوربین ‌ها بخش یک

فصل هفتم کار کردن با دوربین ‌ها بخش دو

فصل هشتم ابزارهای FX در V-Ray

فصل نهم نتیجه ‌گیری

close

برای مشاور تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۴۰۴۱۸۶

ویدیوی معرفی این محصول

معرفی و خلاصه رزومه مدرس فیلم

برایان بردلی

 

توضیحات تکمیلی دوره

فیلم صفر تا صد آموزش وی ری برای تری دی مکس شامل آموزش وی ری ، مطرح ترین پلاگین و موتور رندرینگ و نورپردازی، آموزش گام به گام جدیدترین نسخه وی ری برای تری دی مکس در سطح مقدماتی و پیشرفته است.

دوره آموزشی وی ری برای تری دی مکس حاوی ۵ ساعت آموزش فوق العاده کاربردی در سطح کلاس یک جهانی است که توسط اساتید مطرح دنیا مطرح و توسط متخصصان گرافیک سه بعدی ایرانی به فارسی ترجمه شده است.

فیلم صفر تا صد آموزش وی ری برای تری دی مکس دارای دوره آموزشی فارسی و مثال محور کلیات و آموزش گام به گام وی ری ۳ برای تری دی مکس همراه با سورس ارزشمند تمام پروژه های آموزشی فارسی است.

این فیلم همراه با مجموعه بی نظیر و گران قیمت متریال های آماده V-Ray برای تری دی مکس SIGERSHADERS V-Ray Material Presets Pro Max 2013-2016 و نسخه کامل نرم افزار  Autodesk 3DS Max 2016 و ویرایش ۶۴ بیتی با تمامی نسخه های کامل نرم افزار V-Ray از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ می باشد.

این فیلم مجموعه ای عالی برای تمام علاقه مندان به گرافیک سه بعدی و یک پلاگین و موتور رندرینگ بسیار قدرتمند و پرکاربرد است که توسط کمپانی Chaos Group تولید و توسعه داده می ‌شود و برای افرادی که با نرم افزارهای سه بعدی سر و کار دارند مناسب است.

در ابتدا از پلاگین V-Ray فقط برای پروژه‌ های معماری استفاده می ‌شد ولی امروزه با گسترش و کاربرد فراگیری که دارد در تمامی زمینه ‌ها از جمله جلوه ‌های ویژه سینمایی، تبلیغات، صنعت خودرو، بازی ‌های کامپیوتری، پرزانته کردن محصولات شرکتی و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

V-Ray روی نرم ‌افزارهای مختلف همچون تری ‌دی ‌اس‌ مکس، Maya, Rhino, Nuke, Katana, Modo  بلندر، Cinema       ۴D, اسکچ‌ آپ، سافت ایمیج و اتودسک رویت قابل نصب است.

با این نرم افزار کاربر قدرت ایجاد نورپردازی‌ های طبیعی، متریال ‌سازی ‌های فوق‌رئال، دسترسی به دوربین فول‌آپشن واقعی و همچنین امکان دسترسی به یک موتور رندر پرسرعت و بی ‌نظیر برای خروجی گرفتن از پروژه ‌های سه بعدی ساخته شده در نرم‌ افزارهای بالا را خواهد داشت.

در دوره آموزشی فارسی کلیات و آموزش وی ری ۳ برای تری دی مکس شما با ویژگی ‌های موتور رندر V-Ray 3.0 آشنا می‌ شوید و یاد می‌گیرید که چگونه با استفاده از ابزارهای جدید این نرم ‌افزار، دامنه‌ کار با نرم ‌افزار ۳DsMax را گسترش دهید.

به کارگیری ابزارهایی از قبیل Progressive Sampling، Skin and Hair Shaders و Stereoscopic 3D Rendering را به طور کامل آموزش می بینید.

در این دوره مفاهیم مهمی از نرم‌ افزار V-Ray معرفی می ‌شود، مفاهیمی مانند ساخت متریال ‌های اولیه، Image Sampling، Color Mapping، Subdives، نورپردازی و همچنین ایجاد افکت‌ های دوربین مانند Depth of Field، Motion Blur و Caustics که می توانید با استفاده از این پلاگین قدرتمند، متریال ‌ها و افکت‌ های زیبا و واقعی برای مدل ‌های سه ‌بعدی خود را بسازید.

 

 

 

اطلاعات بیشتر

وزن0.2 kg
۲۳ بهمن ۹۷
1568 بازدید
0
امتیاز به این خبر:
0 0

نظر خود را بگذارید