0 تومان 0نمایش سبدخرید
جزئیات محصول کد محصول : ( ACR11 )

صفر تا صد آموزش سالیدورکس

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۹۷ تعداد بازدید: 2142 امتیاز محصول:

ویژه رشته : مکانیک

نوع محصول: فیلم آموزشی

زمان: 420 دقیقه

کد محصول: ACR11

قیمت:34800

مدرس:گابریل کوربت

توضیحات

صفر تا صد آموزش سالیدورکس

 

سرفصلها

عناوین و سرفصل های این دوره آموزشی فارسی  کلیات آموزش سالیدورکس:

فصل اول – معرفی سالیدورکس

فصل دوم – معرفی سریع سالیدورکس

فصل سوم – مدل سازی پایه‌ ای قطعه

فصل چهارم – ابزارهای طراحی

فصل پنجم – اصلاح طرح‌ ها

فصل ششم – هندسه‌ های مرجعی

فصل هفتم – اصلاح قطعه

فصل هشتم – مدل سازی پیشرفته قطعه

فصل نهم – سوراخ ‌های خودکار

فصل دهم – بلوک‌ها

فصل یازدهم – ساخت مونتاژها

فصل دوازدهم – انطباق‌های پیشرفته

فصل سیزدهم – مدل سازی در مونتاژ

فصل چهاردهم – استفاده از جداول طراحی

فصل پانزدهم – نقشه ‌های قطعات

فصل شانزدهم – اندازه ‌گذاری

فصل هفدهم – اضافه کردن توضیحات عمومی

فصل هجدهم – نقشه ‌های مونتاژ

فصل نوزدهم – نتیجه ‌گیری

دوره آموزشی فارسی ویژگی های جدید سالیدورکس ۲۰۱۷

در به روز رسانی سالانه نرم افزار SolidWorks، در ورژن ۲۰۱۷ روی سرعت و کارایی تمرکز شده و ویژگی ها و اصلاحاتی به آن اضافه شده است که می توانید به کمک آنها طراحی های خود را با سرعت بالاتری انجام دهید.

آموزش دوره ویژگی های جدید SolidWorks 2017 می تواند سرعت کار شما را به حداکثر برساند و همچنین از مزایای آخرین ورژن این نرم افزار استفاده کنید.

در این دوره با اصلاحات جدید در ایجاد Sketch، نماهای نیمه شفاف، انطباقات مغناطیسی، الگوهای دایره ای دو سویه، اصلاحات برنامه Treehouse، Chamfer های چندگانه، Hole Wizard پیشرفته و بسیاری قابلیت های دیگر آشنا خواهید شد و در کمترین زمان به طراحی بپردازید.

عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی ویژگی های جدید سالیدورکس ۲۰۱۷

فصل اول – اصلاحات در رابط کاربری

فصل دوم –اصلاحات در پارت

فصل سوم – اصلاحات در مونتاژ

فصل چهارم – اصلاحات در نقشه

فصل پنجم – نتیجه گیری

همراه با ۱۵ ساعت دوره های تخصصی آموزش سالیدورک از متخصصین بین المللی به زبان انگلیسی و با زیرنویس انگلیسی

دوره آموزشی ۲ ساعته آزمون مدرک سالیدورکس دوره آماده سازی

دوره آموزشی ۳ ساعته آزمون مدرک سالیدورکس  دوره حرفه ای

دوره آموزشی ۲ ساعته یادگیری مقدمات سالیدورک

دوره آموزشی ۱ ساعته مدل سازی یک دوچرخه در سالیدورک

دوره آموزشی ۲ ساعته مدل سازی یک کابینت در سالیدورک

دوره آموزشی ۱ ساعته طراحی و جوشکاری فلزات با سالیدورک

دوره آموزشی ۲ ساعته طراحی سطوح در سالیدورکس

دوره آموزشی ۲ ساعته جوشکاری قطعات در سالیدورکس

 

close

برای مشاور تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۴۰۴۱۸۶

ویدیوی معرفی این محصول

معرفی و خلاصه رزومه مدرس فیلم

گابریل کوربت

 

توضیحات تکمیلی دوره

آموزش سالیدورکس مطرح ترین نرم افزار طراحی صنعتی و مدل سازی قطعات در دنیا و به صورت گام به گام روی جدیدترین نسخه در سطح مقدماتی و پیشرفته ارائه شده است.

۷ ساعت آموزش فارسی صفر تا صد آموزش سالیدورکس از آشنایی مقدماتی با امکانات تا ساخت قطعات سه بعدی حرفه ای که آموزش فوق العاده کاربردی و درجه یک جهانی از اساتید مطرح دنیاست و برای اولین بار در ایران توسط مهندسان ایرانی به فارسی ترجمه شده است.

فیلم صفر تا صد آموزش سالیدورکس شامل دو دوره آموزش سالیدورک به زبان فارسی و به صورت مثال محور، کلیات آموزش سالیدورکس و ویژگی های جدید سالیدورکس ۲۰۱۷ همراه با سورس ارزشمند تمام پروژه های آموزشی فارسی است.

این فیلم همراه با ۱۵ ساعت دوره های تخصصی آموزش سالیدورک از متخصصان بین المللی به زبان انگلیسی و با زیرنویس انگلیسی، همراه با نسخه کامل نرم افزار بزرگ SOLIDWORKS 2017 با ویرایش ۶۴ بیتی برای تمام مهندسان علاقمند به طراحی مخصوصا مهندسان پزشکی ، طراحی صنعتی ، مکانیک و  است.

سالیدورکس چیست ؟

سالیدورکس توسط شرکت فرانسوی داسو سیستمز ساخته شده و یک نرم‌ افزار مهندسی طراحی به کمک رایانه است که روی ویندوز اجرا می‌ شود و توسط ۳/۱ میلیون مهندس در بیش از ۱۳۰.۰۰۰ شرکت در سراسر جهان استفاده می شود.

این نرم ‌افزار دارای سه محیط به نام‌ های پارت، اسمبلی و دراوینگ است؛ محیط اول برای رسم قطعه، محیط دوم قطعات یک مکانیسم روی هم سوار شده و محیط آخر از آنها نقشه مهندسی (معمولا برای نسخه چاپی) تهیه می‌ شود.

نرم ‌افزار سالیدورکس به صورت مستقیم با نرم افزارهای اینونتور، مکانیکال دسکتاپ و سالید اج رقابت می ‌کند همچنان توسعه داده می ‌شود.

در دوره آموزشی فارسی کلیات آموزش سالیدورکس کار با ابزارهای ضروری و تکنیک‌ های مدل سازی را آموزش می بینید تا بتوانید به طور موثر در نرم‌افزار پیشروی CAD برای طراحی و توسعه قطعات، طراحی کنید.

در این دوره از روش ساده اما موثر چرا، چی و چطور برای آموزش استفاده شده  و هدف این است که قطعات و مونتاژهای آماده تولید ساخته شود.

در ابتدا به شما نشان داده می شود که چگونه طرح های دو بعدی ایجاد کرده و با استفاده از ابزارهای Extrude و Revolve، آن طرح‌ها را به قطعات سه بعدی تبدیل کنید.

شما یاد می گیرید که چگونه با استفاده از ابزارهای Sweep، Loft و Cut، شکل‌ های هندسی پیچیده ایجاد کنید و با ابزارهای اصلاح‌ کننده مانند Fillet، Chamfer، Draft و Shell آموزش می بینید.

با این آموزش یاد می‌گیرید که چگونه با استفاده از ابزار Hole Wizard، سوراخ‌ های استاندارد و یکپارچه ایجاد کرده و با استفاه از ابزارهای Pattern و Mirror، از اشکال هندسی مجددا استفاده کنید.

مونتاژ کردن قطعات روی هم را یاد می گیرید و یک مونتاژ متحرک متشکل از قطعات و زیرمونتاژها را می سازید و نقشه‌ هایی با اندازه ‌گذاری دقیق ایجاد می کنید که آماده برای تحویل دادن به تولید کننده هستند.

اطلاعات بیشتر

وزن0.2 kg
۲۱ بهمن ۹۷
2142 بازدید
0
امتیاز به این خبر:
0 0

نظر خود را بگذارید