0 تومان 0نمایش سبدخرید
جزئیات محصول کد محصول : ( 44000 )

صفر تا صد آموزش گرسهاپر در راینو

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۹۷ تعداد بازدید: 1470 امتیاز محصول:

 

ویژه رشته: معماری

نوع محصول: فیلم آموزشی

زمان: 360 دقیقه

کد محصول: AMR15

قیمت:44000

مدرس: هنری سانتوز

توضیحات

صفر تا صد آموزش گرسهاپر در راینو

سرفصلها

فصل اول – اصول اولیه گرس هاپر
فصل دوم – انواع داده های گرس هاپر
فصل سوم – مجموعه های اجزا
فصل چهارم – لیست های گرس هاپر
فصل پنجم – درخت های داده گرس هاپر
فصل ششم – شرط ها، محاسبات و تحلیل
فصل هفتم – پارامتری سازی و نرمال سازی
فصل هشتم – عملکردهای پیشرفته گرس هاپر
فصل نهم – یادگیری بیشتر
فصل دهم – نتیجه گیری

close


برای مشاور تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۴۰۴۱۸۶


ویدیوی معرفی این محصول







معرفی و خلاصه رزومه مدرس فیلم

هنری سانتوز

close


برای دریافت تخفیف های بی نظیر و آموزش های استثنائی، عضو کانال تلگرامی «مهندسین نیوز» شوید.


توضیحات تکمیلی دوره

فیلم صفر تا صد آموزش گرسهاپر در راینو شامل آموزش گرسهاپر سه بعدی، برنامه نویسی بصری و طراحی پارامتریک ویژه نرم افزار راینو به همراه دوره های تخصصی آموزش گرسهاپر می باشد.
این فیلم حاوی دوره آموزشی ۴ ساعته طراحی پارامتریک یک آسمان خراش با بهینه سازی الگوریتم ها در گرسهاپر، دوره آموزشی ۲ ساعته مقدمات گرسهاپر برای معماری و طراحی و دوره آموزشی ۲ ساعته مقدمات مدل سازی پارامتریک با گرسهاپر است.
این مجموعه دوره آموزشی ۲ ساعته ساخت مدل ها برای آنالیز توسعه با گرسهاپر و دوره آموزشی ۲ ساعته طراحی یک سازه کندو شکل با گرسهاپر و راینو اسکریپت را همراه با نسخه کامل نرم افزار Rhinoceros v5.13 نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی + پلاگین VRay برای راینو + پلاگین Grasshopper برای راینو ارائه کرده است.
فیلم صفر تا صد آموزش گرسهاپر در راینو به صورت گام به گام با جدیدترین نسخه راینو و گرسهاپر در سطح مقدماتی و پیشرفته
۳۶۰ دقیقه آموزش از آشنایی مقدماتی تا ساخت پروژه های حرفه ای طراحی پارامتریک و برنامه نویسی بصری گرافیکی با گرسهاپر را به شما آموزش می دهد.
در این فیلم شما آموزش فوق العاده کاربردی و درجه یک جهانی ترجمه شده توسط اساتید مطرح دنیا را خواهید دید که برای اولین بار توسط مهندسان و متخصصان گرافیک سه بعدی ایرانی در ایران به فارسی ترجمه شده است.
این مجوعه شامل دوره آموزشی فارسی و مثال محور، کلیات و صفر تا صد آموزش گرسهاپر در راینو، سورس ارزشمند تمام پروژه های آموزشی فارسی و دوره های تخصصی و مکمل آموزش Grasshopper به زبان انگلیسی که برای علاقه مندان به دنیای گرافیک کامپیوتری و مهندسی مورد استفاده است.
گرسهاپر سه بعدی چیست ؟
گرسهاپر سه بعدی پلاگین و ابزار بسیار مطرح و قدرتمند نرم افزار راینو است که به طراحان کمک می کند با استفاده از الگوریتم مولد به تولید فرم های پیچیده بپردازند.
در این پلاگین برخلاف بعضی از پلاگین های دیگر مانند راینواسکریپت، گرس هاپر به برنامه نویسی نیازی ندارد و از ابزارهای گرافیکی برای تولید فرم استفاده می کند.
طراحان با استفاده از گرس هاپر می توانند فرم های پیچیده را به صورت پارامتر های مشخص تعریف کرده و با تغییر این پارامتر ها تغییرات فرم را به صورت زنده ببینند.
با تغییر دادن فرم پیچیده توسط پارامتر های اصلی معمار ها راحت تر و سریع تر به فرم های دلخواه رسیده و در کنار آن یافتن فرم های بهینه از نظر تابع هدف نیز آسان تر می شود.
احجام ساخته شده با این نرم افزار قابلیت انتقال به نرم افزار های سازه ای و نرم افزارهای آنالیز انرژی مانند Diva-for-Rhino و Ecotect را به سادگی دارند.
گرس هاپر یک زبان برنامه نویسی بصری است و در برنامه نویسی ویژوال به جای نوشتن کد از عناصر گرافیکی استفاده می شود تا درک آن برای کاربران معمولی نیز راحت تر باشد.
آموختن زبان های برنامه نویسی مانند یادگیری یک زبان دوم برای همه امکان پذیر نیست و نیاز به صرف هزینه و وقت زیادی دارد.
این پلاگین در محیط راینو اجرا شده و کاربر ابزارها را به محیط گرس هاپر درگ Drag می کند و نتیجه در پنجره دید راینو قابل مشاهده است. خروجی هر ابزار ورودی ابزاری دیگر است و به این ترتیب از کنار هم قرار گرفتن این ابزارها یک الگوریتم ایجاد می شود که خروجی نهایی آن فرم یا یک سری داده ها است.
در دوره آموزشی فارسی کلیات و صفر تا صد آموزش گرس هاپر در راینو آرشیتکت ها و طراحان می توانند با پلاگین طراحی محاسباتی Grasshopper برای Rhino 3D، قدرت و انعطاف پذیری را تجربه کنند که با شکل ها و سطوح پیچیده کار می کنند. با استفاده از ابزارهای برنامه نویسی بصری Grasshopper می توانید قوانین و پارامترهای اختصاصی تعریف کنید تا مدل های سه بعدی خلق کنید.
با تغییر دادن این پارامترها می توانید مدل های خود را تغییر دهید و با قابلیت های مدل سازی الگوریتمی Grasshopper قابلیت های اصلی، محیط کاربری، انواع داده، مجموعه های داده و مولفه های اختصاصی آشنا شوید.

 

اطلاعات بیشتر

وزن0.2 kg
۲۰ بهمن ۹۷
1470 بازدید
0
امتیاز به این خبر:
0 0

نظر خود را بگذارید