0 تومان 0نمایش سبدخرید
جزئیات محصول کد محصول : ( MTA24 )

مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ايران

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۹۷ تعداد بازدید: 1828 امتیاز محصول:

ویژه رشته های: معماری- شهرسازی

نوع محصول: کتاب

تعداد صفحات:320 صفحه

نویسنده: محمد‌ عظیمی آقداش

شابک: 9786001682889

سالچاپ:1397

نوبت چاپ: هشتم

قطع: رقعی

ناشر:  نشر نوآور

نحوه ارسال:پستی

کد محصول: MTA24

قیمت (تومان): 26000

توضیحات

مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ايران

ویژگی های برجسته

کتاب مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ايران همراه با کلید واژه به شکل سیاه و سفید در سه بخش تهیه و تدوین شده است.

کتاب مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ايران برای آزمون بهمن سال ۹۷ به روز شده و همراه با کلید واژه تهیه و تدوین شده است.

مطالب کتاب مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ايران براساس آخرین ابلاغیه‌ های شورای عالی شهرسازی و مـعماری و شامل سؤالات آزمون ‌های‌ نظام مهندسی در دوره های گذشته است.

در کتاب مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ايران سوالات آزمون ‌های نظام مهندسی مربوط به شهریور ماه ۱۳۹۱ اسفند ماه ۱۳۹۱ آذر ماه ۱۳۹۲ خرداد ماه ۱۳۹۳ آبان ماه ۱۳۹۳ مرداد ماه ۱۳۹۴ بهمن ماه ۱۳۹۴آمده است.

شما در کتاب مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ايران با مباحثی مانند تشکیل وزارت آبادانی و مسكن، تغییر نام وزارت آبادانی و مسكن، تأسیس سازمان عمران اراضی، تأسیس سازمان زمین شهری و تشکیل وزارت راه و شهرسازی مواجه خواهید شد.

کتاب مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ايران شامل طرز کار شورای‌ عالی شهرسازی، انتخاب شهرها  برای تهیه نقشه ‌های ‌هادی، اولویت ‌بندی برای تهیه نقشه ‌های جامع شهرسازی، طرح جامع توسعه جهانگردی كشور، مسائل و مشکلات شهرنشینی در ایران و طرح جامع توسعه جهانگردی كشور است.

کتاب مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ايران به تأسیس شورای ‌عالی شهرسازی و معماری ایران، كمیته فنی شورای ‌عالی شهرسازی و معماری ایران، وظایف دبیرخانه شورای‌ عالی شهرسازی و معماری و قانون تأسیس شورای ‌عالی شهرسازی و معماری ایران پرداخته است.

 

close

برای مشاور تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۴۰۴۱۸۶

سرفصلها

بخش اول: آشنایی با تشکیلات شهرسازی و معماری ایران

بخش دوم: گزیده ‌ای از مصوبات شورای‌ عالی شهرسازی و معماری ایران

بخش سوم: آزمون‌ های‌ نظام مهندسی

معرفی و خلاصه رزومه مدرس فیلم

محمد‌ عظیمی آقداش

 

آنچه به آن مسلط می شوید

شما در کتاب مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ايران عناوینی مانند طرح جامع كرج و طرح جاده كمربندی تبریز، طرح‌ تفصیلی اصفهان و طرح  تفصیلی تبریز، دستورالعمل صدور پروانه تأسیس و پروانه بهره ‌برداری شهرک ‌ها را می خوانید.

کتاب مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ايران شما را با موضوعاتی از قبیل دستورالعمل مراحل بررسی و تصویب طرح‌ های جامع  و تفصیلی شهرها و استفاده از خدمات مهندسین  مشاور شهرسازی و تفسیر ماده۵ قانون تأسیس شورای ‌عالی شهرسازی و معماری ایران  آشنا می سازد.

نحوه تهیه، بررسی و تصویب طرح ‌‌های جامع توسط واحد شهرسازی و معماری، نحوه تهیه، بررسی و تصویب طرح‌ های جامع و چگونگی تهیه طرح‌ های جامع و تفصیلی عناوینی هستند که کتاب مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ايران به آنها پرداخته است.

کتاب مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ايران شما را با موضوعات مهمی مانند لزوم تصویب مكان طرح ‌ها و پروژه‌ های ملی توسط شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، تصویب اولویت تهیه طرح‌ های جامع و ‌هادی در شورای‌ عالی بیشتر آشنا می کند.

در کتاب مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ايران توضیحاتی درباره ضوابط حفظ حریم و اراضی مجاور راه ‌ها در محدوده استحفاظی و حریم شهرها و ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری برای عبور و مرور معلولین را می خوانید.

برای آشنایی بیشتر با مباحث کاربردی ازجمله ضوابط مکان یابی شهرهای جدید، روش بررسی طرح ‌های جامع در شورای‌ عالی و كمیته فنی، روش بررسی و تصویب طرح‌ های جامع درکمیته فنی و شورای ‌عالی، کتاب مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ايران را بخوانید.

کتاب مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ايران به موضوعاتی مانند آئین ‌نامه داخلی روش بررسی و تصویب طرح ‌های جامع شهری، ایجاد تعادل در توزیع جمعیت و فعالیت ‌ها در سطح كشور پرداخته است.

مباحثی از قبیل ضوابط و مقررات نمای شهری، تعیین محورهای فرهنگی تاریخی، طرح توزیع جمعیت و فعالیت ‌ها و تعیین نقش  شهرهای كشور و ضوابط و مقررات مربوط به تأمین فضاهای عمومی و خدماتی شهرها در کتاب مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ايران آمده است.

مطالبی درباره تعیین محدوده شهرها، تعیین حریم شهر، محدوده روستا، شهرک ‌ها، تدقیق محدوده شهر، رفع تداخل محدوده و حریم شهرها را در کتاب مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ايران می خوانید.

 

 

اطلاعات بیشتر

وزن0.4 kg
۱ بهمن ۹۷
1828 بازدید
0
امتیاز به این خبر:
0 0

نظر خود را بگذارید