سامانه ثمن برای ثبت‌ نام دوباره نهضت ملی مسکن به زودی باز می‌شود سامانه ثمن برای ثبت‌ نام دوباره نهضت ملی مسکن به زودی باز می‌شود

سامانه ثمن برای ثبت‌ نام دوباره نهضت ملی مسکن به زودی باز می‌شود

سامانه ثمن برای ثبت‌ نام دوباره نهضت ملی مسکن به زودی باز می‌شود ، استعفای رامین کرمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران پذیرفته نشده است

کد خبر: 010909002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آذر ۰۱ - ۹:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سامانه ثمن برای ثبت‌ نام دوباره نهضت ملی مسکن به زودی باز می‌شود ، استعفای رامین کرمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران پذیرفته نشده است

سامانه ثمن برای ثبت‌ نام دوباره نهضت ملی مسکن به زودی باز می‌شود

سامانه ثمن برای ثبت‌ نام دوباره نهضت ملی مسکن به زودی باز می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: سامانه ثمن به زودی برای ثبت نام دوباره متقاضیان در شهرها و یا اصلاح شهر مورد نظر به زودی بازگشایی می گردد.
خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه استعفای رامین کرمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران پذیرفته نشده است، افزود: اعضای هئیت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران استعفای کرمی را قبول نکرده اند و در حال حاضر او در این بخش مشغول است.
محبت خواه گفت: در حال حاضر وضعیت نظام مهندسی در حوزه ساخت و نظارت بر پروژه های واحدهای مسکونی مناسب است و مشکلی از لحاظ فعالیت در این بخش وجود ندارد.
وی ادامه داد: بخش مسکن یکی از مهمترین حوزه های اقتصادی در کشور بشمار میرود که باید در این حوزه نظارت ها افزایش یابد تاشاهد کاهش کیفیت در روند اجرای پروژه ها نباشیم.
وی افزود: یکی از مهم ترین وظایف در حوزه نظام مهندسی همکاری با شهرداری ها در حوزه کاهش مدت زمان صدور پروانه های ساختمانی است که باید در این زمینه تمامی دستگاه ها اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه روند ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر تهران به خوبی در حال اجرا است اظهار داشت: سرعت اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران افزایش یافته است و در بسیاری از مناطق و شهرستانهای استان تهران پیشرفت فیزیکی واحدهای نهضت ملی مسکن به بیش از پنجاه درصد رسیده است.
وی گفت: در حال حاضر اگر وزارت راه و شهرسازی دستور دهد سامانه ثمن برای ثبت نام متقاضیان باز خواهد شد و پس از بازشدن سایت متقاضیان می توانند شهرهای خود را اصلاح کنند چرا که بسیاری از متقاضیان به دلیل انتخاب شهر اشتباه خود رد شده اند بنابراین با باز شدن این سایت می توانند شهر مورد نظر خود را اصلاح کنند.
منبع: ساختمان آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آذر ۰۱
161 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0