تاسیس کارگزاری بیمه مهندسان توسط شورای مرکزی سازمان کارگزاری بیمه مهندسان

تاسیس” کارگزاری بیمه مهندسان” توسط شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان

در جلسه مشترک اعضای هیئت رئیسه شورای مرکزی و تنی چند از کارشناسان بیمه و مدیرعامل صندوق مشترک سازمان، چگونگی یک‌پارچه سازی قراردادهای بیمه ای مهندسان عضو سازمان در کل کشور با هدف ارتقا کیفیت خدمات بیمه و کاهش هزینه نهایی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر: 980207009 تاریخ انتشار: شنبه ۷ اردیبهشت ۹۸ - ۵:۵۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در جلسه مشترک اعضای هیئت رئیسه شورای مرکزی و تنی چند از کارشناسان بیمه و مدیرعامل صندوق مشترک سازمان، چگونگی یک‌پارچه سازی قراردادهای بیمه ای مهندسان عضو سازمان در کل کشور با هدف ارتقا کیفیت خدمات بیمه و کاهش هزینه نهایی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

تاسیس کارگزاری بیمه مهندسان توسط شورای مرکزی سازمان

تاسیس کارگزاری بیمه مهندسان توسط شورای مرکزی سازمان

شورای مرکزی سازمان نظام  مهندسی ساختمان” کارگزاری بیمه مهندسان” تاسیس میکند.

شایان، عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی، در خاتمه این جلسه بیان کرد: در حال حاضر بیمه‌های مسئولیت و درمان تکمیلی و سایر انواع بیمه های مرتبط با مهندسان بصورت پراکنده و متفاوت در هر استان مورد عمل قرار می‌گیرد. در همین ارتباط شورای مرکزی تصمیم گرفته است در مرحله اول، تاسیس یک “کارگزاری بیمه ” با مدیریت و نظارت صندوق مشترک و با استفاده از تجربیات استان ‌های موفق را در دستور کار قرار دهد و در صورت حصول نتایج کافی و در فاز بعدی اقدام به تاسیس “بیمه مهندس” گردد که بصورت فراگیر تمام امور بیمه ای مرتبط با مهندسان و صندوق تضمين کیفیت ساخت را در سراسر کشور پوشش دهد.
شایان ادامه داد: با سامان بخشی بیمه مهندسان، علاوه بر ارتقای کیفیت بیمه ای و افزایش سطح پوششها، مي توان در دراز مدت به ارتقای کیفیت ساخت و به تبع آن افزایش انتفاع جامعه بهره برداران اندیشید.

تاسیس کارگزاری بیمه مهندسان توسط شورای مرکزی سازمان

عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی خاطر نشان کرد: باور ما این است که توسعه اخلاق حرفه ای و تعمیق سطح تعلق به حرفه، بدون توجه به امکانات رفاهی و بیمه ای شدنی نیست و باید همه ظرفیت‌ها برای افزایش سطح این نوع خدمات به کار گرفته شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ اردیبهشت ۹۸
479 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0