تخریب کامل سی و هشت هزار و سیصد و هشتاد و چهار واحد مسکونی تخریب واحدهای مسکونی شهری و روستایی

تخریب کامل سی و هشت هزار و سیصد و هشتاد و چهار واحد مسکونی شهری و روستایی در ۸ استان

طبق اعلام پژوهشکده سوانح طبیعی در مجموع در 8 استان گلستان، لرستان، مازندران، خراسان شمالی، ایلام، همدان، سمنان و گیلان، سی و هشت و سیصد و هشتاد و چهار واحد مسکونی شهری و روستایی تخریب کامل شده و پنجاه و سه هزار و هشتصد و چهل و سه واحد مسکونی شهری و روستایی نیازمند تعمیر هستند

کد خبر: 980203009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ اردیبهشت ۹۸ - ۱۲:۴۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری از مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،طبق اعلام پژوهشکده سوانح طبیعی در مجموع در ۸ استان گلستان، لرستان، مازندران، خراسان شمالی، ایلام، همدان، سمنان و گیلان، سی و هشت و سیصد و هشتاد و چهار واحد مسکونی شهری و روستایی تخریب کامل شده و پنجاه و سه هزار و هشتصد و چهل و سه واحد مسکونی شهری و روستایی نیازمند تعمیر هستند.

تخریب کامل سی و هشت هزار و سیصد و هشتاد و چهار واحد مسکونی

تخریب کامل سی و هشت هزار و سیصد و هشتاد و چهار واحد مسکونی

تخریب کامل سی و هشت هزار و سیصد  و هشتاد و چهار واحد مسکونی شهری و روستایی در ۸ استان

طبق این گزارش که در اولین نشست شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران ارائه گردید، در مجموع در ۸ استان ذکر شده به شصت و پنج شهرستان، هشتاد و هفت شهر و دو هزار و هفتصد و پنجاه و شش روستا خسارت وارد آمده است. از این میزان خسارت به ۸ استان در مجموع سی و هشت هزار و سیصد و هشتاد و چهار واحد بطور کامل تخریب شده‌اند که چهار هزار و دویست و سی و دو واحد آن شهری و سی و چهار هزار و صد و پنجاه و یک واحد آن روستایی هستند. هم چنین، تعداد واحدهای مسکونی که نیازمند تعمیر شناسایی شده‌اند در مجموع پنجاه و سه هزار و هشتصد و چهل و سه واحد است که بیست و یک هزار و صد و نود و پنج واحد آن شهری و سی و دو هزار و ششصد و چهل و هشت واحد آن روستایی هستند. در عین‌حال، پنج هزار و دویست و چهل و سه واحد تجاری که چهار هزار و دویست و چهل و شش واحد آن شهری و نهصد و نود و هفت واحد آن روستایی هستند.

تخریب کامل سی و هشت هزار و سیصد و هشتاد و چهار واحد مسکونی

آمار خسارات سیلاب در اسفند نود و هفت و فروردین نود و هشت در جدول ضمیمه درج گردیده است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اردیبهشت ۹۸
673 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0