اعلام نتایج انتخابات نظام مهندسی تهران امروز حداکثر تا دو‌ ساعت بعد از پایان مهلت رای اعلام نتایج انتخابات نظام مهندسی تهران امروز حداکثر تا دو‌ ساعت بعد از پایان مهلت رای

اعلام نتایج انتخابات نظام مهندسی تهران امروز حداکثر تا دو‌ ساعت بعد از پایان مهلت رای

اعلام نتایج انتخابات نظام مهندسی تهران امروز حداکثر تا دو‌ ساعت بعد از پایان مهلت رای ، صورت می گیرد. طبق پاسخ استعلام از مراجع قانونی تعداد ده نفر دیگر از نامزدهای انتخابات از فهرست تایید صلاحیت شدگان حذف شدند

کد خبر: 000726009 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ مهر ۰۰ - ۷:۲۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اعلام نتایج انتخابات نظام مهندسی تهران امروز حداکثر تا دو‌ ساعت بعد از پایان مهلت رای ، صورت می گیرد. طبق پاسخ استعلام از مراجع قانونی تعداد ده نفر دیگر از نامزدهای انتخابات از فهرست تایید صلاحیت شدگان حذف شدند

اعلام نتایج انتخابات نظام مهندسی تهران امروز حداکثر تا دو‌ ساعت بعد از پایان مهلت رای

اعلام نتایج انتخابات نظام مهندسی تهران امروز حداکثر تا دو‌ ساعت بعد از پایان مهلت رای
نتایج انتخابات نظام مهندسی تهران امروز اعلام می ‌گردد
مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان با اعلام برگزاری به هنگام نهمین دوره انتخابات هیات ‌مدیره نظام استان تهران، افزود: نتایج انتخابات امروز حداکثر تا دو‌ ساعت بعد از پایان مهلت رای، اعلام می ‌گردد.
علی‌محمد عبدی‌قهرودی، ادامه داد: نهمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره نظام مهندسی استان تهران طبق روال و با دستور و تاکید وزیر راه و شهرسازی بر برگزاری به موقع انتخابات از ساعت ۸ صبح امروز، بیست و ششم مهرماه در استان تهران، شروع شده است.
عبدی قهرودی گفت: طبق پاسخ استعلام از مراجع قانونی تعداد ده نفر دیگر از نامزدهای انتخابات از فهرست تایید صلاحیت شدگان حذف شدند.
مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان با اشاره به این موضوع که برخی از رد صلاحیت شده‌ ها درصدد برآمدند تا انتخابات را به تاخیر بیندازند، گفت: انتخابات با تاکید وزیر راه و شهرسازی و تلاش ‌های وزارت راه و شهرسازی در زمان مقرر خود شروع شد و تا ساعت ۱۶ امروز ادامه دارد. چنان‌چه نیاز به تمدید زمان برگزاری باشد به پیشنهاد هیات اجرایی و تایید دستگاه نظارت، زمان انتخابات، تمدید خواهد شد.
وی ضمن اشاره به اینکه برگزاری انتخابات نظام استان تهران تاکنون بدون مشکل در حال انجام است، گفت: نتایج انتخابات حداکثرتا دو ساعت بعد از پایان وقت قانونی برگزاری انتخابات اعلام خواهد شد.
به گفته مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان، وزارت راه و شهرسازی، تکلیف قانونی دارد تا نظارت بر برگزاری به موقع انتخابات را برگزار کند و قبل از پایان مهر نیز اعضای منتخب نهمین دوره انتخابات در تمامی استان‌ ها بعد از دریافت اعتبارنامه، در محل کار خود مستقر و کار را شروع کردند.
عبدی قهرودی ادامه داد: حدود صد و شش هزار نفر شرایط شرکت در انتخابات را دارند که تا این لحظه بیش از ببست هزار نفر رای آنها ثبت شد و مراحل به شکل قانونی در حال انجام است.
مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان افزود: در دوره قبل، در استان تهران در مجموع ده هزار نفر در انتخابات مشارکت داشتند.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ مهر ۰۰
330 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0