بیست و نه مورد پروانه تاسیس گلخانه برای امسال با ظرفیت صد و‌ چهل و سه هکتار بیست و نه مورد پروانه تاسیس گلخانه برای امسال با ظرفیت صد و‌ چهل و سه هکتار

بیست و نه مورد پروانه تاسیس گلخانه برای امسال با ظرفیت صد و‌ چهل و سه هکتار

بیست و نه مورد پروانه تاسیس گلخانه برای امسال با ظرفیت صد و‌ چهل و سه هکتار ، صادر شده است. این واحدها در حوزه‌های مختلف از جمله تولید گل وگیاهان زینتی، گیاهان دارویی، تولید محصولات باغی، صیفی و تولید نشاء مکانیزه هستند

کد خبر: 991221001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ اسفند ۹۹ - ۹:۲۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بیست و نه مورد پروانه تاسیس گلخانه برای امسال با ظرفیت صد و‌ چهل و سه هکتار ، صادر شده است. این واحدها در حوزه‌های مختلف از جمله تولید گل وگیاهان زینتی، گیاهان دارویی، تولید محصولات باغی، صیفی و تولید نشاء مکانیزه هستند

بیست و نه مورد پروانه تاسیس گلخانه برای امسال با ظرفیت صد و‌ چهل و سه هکتار

بیست و نه مورد پروانه تاسیس گلخانه برای امسال با ظرفیت صد و‌ چهل و سه هکتار
صد و چهل و سه هکتار به سطح گلخانه‌های اردبیل اضافه می ‌شود
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: بیست و نه مورد پروانه تاسیس گلخانه برای امسال با ظرفیت صد و‌ چهل و سه هکتار صادر شده است.
شهرام محمدی بیان کرد: در استان اردبیل گام‌ های مهمی در راستای گسترش کشت گلخانه ای برداشته شده است؛ بطوری که در یازده ماه امسال در این راستا بیش از صد و‌ چهل هکتار مجوز تاسیس توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل صادر شده است که در آینده نزدیک وارد چرخه تولید و مرحله بهره‌برداری می ‌شوند.
محمدی ادامه داد: این واحدها در حوزه‌های مختلف از جمله تولید گل وگیاهان زینتی، گیاهان دارویی، تولید محصولات باغی، صیفی و تولید نشاء مکانیزه هستند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل گفت: شهرستان پارس‌آباد یکی از قطب ‌های مهم کشت گلخانه‌ای است، به طوری که در یازده ماه امسال چهار مورد پروانه تاسیس با مساحت بیش از صد و بیست و یک هکتار دراین شهرستان صادر شده است.
وی تصریح کرد: در شهرستان اردبیل چهار مورد پروانه تاسیس با ظرفیت بیش از شش هکتار و در شهرستان مشگین‌شهر نیز چهار مورد پروانه تاسیس باظرفیت نزدیک به ۳٫۵ هکتار صادر شده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: با اقدامات وسیع و گسترده در زمینه کشت‌ های گل‌خانه‌ای از شمال تا جنوب استان انجام شده شاهد تحول بزرگی در حوزه‌های مختلف اعم از افزایش تولیدات گل‌خانه‌ای و اشتغال در سطح استان خواهیم بود.
وی اظهار داشت: سال گذشته بیست درصد منابع و اعتبارات گلخانه‌ای کشور به این استان تخصیص یافته واردبیل جایگاه سوم کشوری را در این حوزه به خود اختصاص داده است.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۹
665 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0