تشدید نظارت ‌های کارشناسی و فنی بر ساخت بتن و مصالح ساختمانی در اردبیل تشدید نظارت ‌های کارشناسی و فنی بر ساخت بتن و مصالح ساختمانی در اردبیل

تشدید نظارت ‌های کارشناسی و فنی بر ساخت بتن و مصالح ساختمانی در اردبیل

تشدید نظارت ‌های کارشناسی و فنی بر ساخت بتن و مصالح ساختمانی در اردبیل ، صورت گرفت. لازم است سازمان نظام مهندسی با استفاده از ظرفیت دستگاه های متولی نسبت به نظارت بر روند اجرا و عرضه بتن اقدام کنند

کد خبر: 991213006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹ - ۱۰:۰۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تشدید نظارت ‌های کارشناسی و فنی بر ساخت بتن و مصالح ساختمانی در اردبیل ، صورت گرفت. لازم است سازمان نظام مهندسی با استفاده از ظرفیت دستگاه های متولی نسبت به نظارت بر روند اجرا و عرضه بتن اقدام کنند

تشدید نظارت ‌های کارشناسی و فنی بر ساخت بتن و مصالح ساختمانی در اردبیل

تشدید نظارت ‌های کارشناسی و فنی بر ساخت بتن و مصالح ساختمانی در اردبیل
فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه شورای فنی استان بیان کرد: با توجه به اینکه سازمان نظام مهندسی درصد بالایی از بتن تولیدی را مصرف می کند، نظارت بر اجرای آن به این سازمان واگذار می گردد.
قلندری ادامه داد: لازم است سازمان نظام مهندسی با استفاده از ظرفیت دستگاه های متولی نسبت به نظارت بر روند اجرا و عرضه بتن اقدام کنند.
وی نظارت بر کارخانجات تولید بتن در هر ده روز را ضروری دانست و ادامه داد: سازمان صمت نیز باید با بررسی در نحوه قیمت گذاری و عرضه با سازمان نظام مهندسی همکاری کند.
وی هم‌چنین نظارت بر مصالح ساختمانی و معادن را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: بی توجهی به این تکلیف در خصوص نظارت ها پذیرفتنی نبوده و در صورت نارضایتی مردم از مصالح و عدم تعادل قیمتی با دستگاه های متولی برخورد می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، خواستار آسیب شناسی در بحث معادن مصالح ساختمانی شد و اظهار داشت: عرضه مصالح ساختمانی باید به قیمت مصوب انجام گردد و در صورت مشاهده تخلف باید سازمان صمت به عنوان متولی ورود کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: اداره کل استاندارد هم باید در راستای نظارت بر تولید با کیفیت و استاندارد بودن مصالح ساختمانی اقدام و گزارش لازم را ارائه کند.
منبع: گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اسفند ۹۹
414 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0