صدور مجوزهای تاسیس دامداری با اعتبار دو ساله در استان خراسان رضوی صدور مجوزهای تاسیس دامداری با اعتبار دو ساله در استان خراسان رضوی

صدور مجوزهای تاسیس دامداری با اعتبار دو ساله در استان خراسان رضوی

صدور مجوزهای تاسیس دامداری با اعتبار دو ساله در استان خراسان رضوی ، صدور مجوزها در دو حوزه اصلی گلخانه و دامداری انجام می ‌شود. در حوزه گلخانه سازمان مستقیما عمل می ‌کند

کد خبر: 991205017 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ اسفند ۹۹ - ۱:۰۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، صدور مجوزهای تاسیس دامداری با اعتبار دو ساله در استان خراسان رضوی ، صدور مجوزها در دو حوزه اصلی گلخانه و دامداری انجام می ‌شود. در حوزه گلخانه سازمان مستقیما عمل می ‌کند

صدور مجوزهای تاسیس دامداری با اعتبار دو ساله در استان خراسان رضوی

صدور مجوزهای تاسیس دامداری با اعتبار دو ساله در استان خراسان رضوی
مجوزهای تاسیس دامداری با اعتبار دو ساله صادر می گردد
معاون سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان رضوی، از صادر شدن مجوزهای تاسیس دامداری با اعتبار دو ساله خبر داد.
معاون سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان رضوی در این مورد بیان کرد: صدور مجوزها در دو حوزه اصلی گلخانه و دامداری انجام می ‌شود. در حوزه گلخانه سازمان مستقیما عمل می ‌کند، اما در مورد دامداری ‌ها بحث تایید دامپزشکی وجود دارد که بعد از مراحل ابتدایی و تایید سازمان پرونده به نظام دامپزشکی ارجاع و مراحل بهداشت آن تایید و به ما ارسال می‌ گردد.
مهدی خسروی بیان کرد: ما برای صدور مجوزهای پروانه تاسیس هیچ استعلامی نداریم و هیچ استعلامی صادر نمی ‌گردد؛ اسناد و مدارک مالکیت بهره‌بردار احراز و در بدو ورود کارشناس سازمان از زمین بازدید می ‌کند.
خسروی تصریح کرد: کارشناس حریم‌های مورد نظر را چک و نقاط یو.تی.ام رو ثبت را می‌ کند و بعد از مراحل تایید کارشناس برای صدور پروانه‌های تاسیس در حوزه گل‌خانه‌ای و دامپروری موافقت اصولی بمنظور صدور پروانه تاسیس صورت می ‌گیرد.
خسروی ادامه داد: در حوزه پروانه‌های تاسیس ما طرح توجیهی را برای بهره‌بردار می ‌نویسیم و نقشه جانمایی را در اختیار بهره‌بردار قرار می‌ دهیم تا اقدام به ساخت کند.
معاون سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان رضوی با عنوان این که مجوزهای تاسیس دامداری با اعتبار دو ساله صادر می گردد، تصریح کرد: طی این یک سال بهره بردار اقدام به ساخت می ‌کند و این پروانه ساخت قابل تمدید است تا زمانی که واحد به بهره‌برداری برسد.
معاون سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان رضوی افزود: بعد از اتمام ساخت، کارشناس برای بازدید مراجعه می ‌کند، البته طی ساخت ۴ تا ۵ مرحله بازدید نظارتی توسط کارشناسان ناظر سازمان صورت می ‌گیرد و پایانکار صادر شده و پروانه بهره‌برداری صادر خواهد شد.
منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۹
413 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0