پس از ارزیابی دقیق خسارات، اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به مناطق زلزله زده دنا پس از ارزیابی دقیق خسارات، اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به مناطق زلزله زده دنا

پس از ارزیابی دقیق خسارات، اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به مناطق زلزله زده دنا

پس از ارزیابی دقیق خسارات، اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به مناطق زلزله زده دنا ، کارشناسانی که در نظارت بر ساخت و ساز قصور کردند به کمیته انتظامی نظام مهندسی معرفی شوند

کد خبر: 991203001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ اسفند ۹۹ - ۹:۲۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، پس از ارزیابی دقیق خسارات، اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به مناطق زلزله زده دنا ، کارشناسانی که در نظارت بر ساخت و ساز قصور کردند به کمیته انتظامی نظام مهندسی معرفی شوند

پس از ارزیابی دقیق خسارات، اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به مناطق زلزله زده دنا

پس از ارزیابی دقیق خسارات، اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به مناطق زلزله زده دنا
وزیر راه و شهرسازی در سی سخت بیان کرد:
تسهیلات ارزان قیمت به مناطق زلزله زده دنا تخصیص می یابد
کارشناسانی که در نظارت بر ساخت و ساز قصور کردند به کمیته انتظامی نظام مهندسی معرفی شوند
وزیر راه و شهرسازی در شهر سی سخت اظهار داشت: پس از ارزیابی دقیق خسارات، تسهیلات ارزان قیمت به مناطق زلزله زده دنا تخصیص می یابد.
محمد اسلامی با حضور در شهرستان دنا از نزدیک از روند خدمات رسانی به مردم سی سخت و روستاهای اطراف بازدید کرد.
اسلامی، در جمع مردم سی سخت بر یکپارچگی در بحث خدمات رسانی به مردم تاکید کرد و ادامه داد: بنده از طرف رئیس جمهور حامل سلام ویژه و پیام به مردم عزیز و باکفایت استان کهگیلویه و بویراحمد هستم.
وی، هدف از این سفر را ارزیابی وضعیت برای برنامه ریزی جهت تخصیص اعتبار به مناطق زلزله زده عنوان کرد و گفت: خسارات باید بصورت دقیق ارزیابی گردد تا بتوانیم تسهیلات ارزان قیمت تخصیص دهیم‌.
وزیر راه و شهرسازی، در مورد تعیین تکلیف وضعیت قبوض آب، برق و گاز، تصریح کرد: تا زمان اسکان دائم مردم و جایگزینی منازل آنها پرداخت آنها به تعویق می افتد.
اسلامی با بیان این که پی‌گیر مشکلات زیست محیطی محور سی سخت- یاسوج هستم، ادامه داد: عملیات پروژه جاده محور سی سخت – یاسوج از سر گرفته می شود.
وی ادامه داد: از رئیس سازمان نظام مهندسی خواستیم که خانه های نوساز بررسی شوند و با کارشناسانی که نظارت بر ساختمانها داشتند و کوتاهی کردند برخورد شده و به کمیته انتظامی نظام مهندسی معرفی شوند.
وزیر راه و شهرسازی هم‌چنین خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات عقب مانده مردم دنا به زمان دیگری موکول می گردد.
منبع: خبرگزاری پانا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اسفند ۹۹
406 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0