فعالیت پنجاه و نه مرکز خدمات غیردولتی در بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی فعالیت پنجاه و نه مرکز خدمات غیردولتی در بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی

فعالیت پنجاه و نه مرکز خدمات غیردولتی در بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی

فعالیت پنجاه و نه مرکز خدمات غیردولتی در بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی ، پانزده مرکز خدمات غیردولتی بخش کشاورزی استان نیز در مرحله تکمیل پرونده و اخذ مجوز هستند

کد خبر: 991130005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ بهمن ۹۹ - ۳:۳۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، فعالیت پنجاه و نه مرکز خدمات غیردولتی در بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی ، پانزده مرکز خدمات غیردولتی بخش کشاورزی استان نیز در مرحله تکمیل پرونده و اخذ مجوز هستند

فعالیت پنجاه و نه مرکز خدمات غیردولتی در بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی

فعالیت پنجاه و نه مرکز خدمات غیردولتی در بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی
فعالیت پنجاه و نه مرکز خدمات غیردولتی کشاورزی در آذربایجان غربی
امین آقایی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از فعالیت پنجاه و نه مرکز خدمات غیردولتی در بخش کشاورزی استان خبر داد.
وی هدف از راه اندازی مراکز خدمات غیردولتی در بخش کشاورزی را بالا بردن تخصص و افزایش بهره وری و حرکت به سمت کشاورزی نوین و از همه مهم‌تر فرصتی برای اشتغال مهندسین کشاورزی عنوان کرد.
آقایی با عنوان اینکه پانزده مرکز خدمات غیردولتی بخش کشاورزی استان نیز در مرحله تکمیل پرونده و اخذ مجوز هستند، تصریح کرد: تغییر فرایند کشاورزی سنتی به نوین و هم‌چنین ایجاد فرصت ‌های شغلی جدید با تشکیل مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان میسر می ‌شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، ارایه انواع خدمات تخصصی و عمومی مورد نیاز جامعه کشاورزی و روستایی، تهیه و عرضه دانش، اطلاعات و فن آوری ‌های کشاورزی و اجرای قراردهای سهم بری دانش از تولید را از اهم حوزه فعالیت این مراکز عنوان کرد.
آقایی از ساماندهی مراکز خدمات غیردولتی بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: این مراکز با دارا بودن نیروی فنی و متخصص در بخش‌ های کشاورزی، منابع طبیعی، گیاهان دارویی، مکانیزاسیون، شیلات، دامپروری، آزمایشگاه، عرضه نهاده‌های کشاورزی و صدور مجوزها در واحد تولیدی قادر به ارائه خدمات فنی مهندسی هستند که با ساماندهی آنها زمینه فعالیت بهتر مراکز فراهم می گردد.
وی همچنین، تسهیل گری سیاست‌ ها و برنامه ‌های بخش کشاورزی و توسعه روستایی دولت، عمومیت بخشی کاربرد فن آوری ‌های جدید کشاورزی، فراهم آوری دسترسی راحت کشاورزان به خدمات فنی و مشاوره ایی و در نهایت اشاعه دانش و فن اوری در محیط کشاورزی را از ضروریات تشکیل این مراکز در دهستان ‌ها برشمرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: موسسات و ارگان‌ های دولتی و غیردولتی فقط مجاز به کارسپاری به اعضای حقیقی و حقوقی سازمان نظام مهندسی کشاورزی هستند که موفق به اخذ پروانه اشتغال از سازمان نظام مهندسی شده‌اند و رعایت نکردن این امر مخالف قوانین و مقررات نظام مهندسی است.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ بهمن ۹۹
476 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0