آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان

آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان

آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان ، تسلط احمد خرم بر مسند سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور موجب اقتدار سازمان است

کد خبر: 991130003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ بهمن ۹۹ - ۳:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان ، تسلط احمد خرم بر مسند سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور موجب اقتدار سازمان است

آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان

آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان
‌رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی بیان کرد:
آمادگی وزارت راه برای همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان/تقویت جایگاه روابط عمومی‌ در تصمیم‌سازی‌ها
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خبر داد و بر تقویت جایگاه روابط‌عمومی ‌ها در تصمیم‌سازی تاکید کرد.
سیدقاسم بی‌نیاز رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در سمینار روابط عمومی سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان بر تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها تاکید کرد و افزود: حضور احمد خرم بعنوان مدیری شناخته شده برای روابط عمومی سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان، فرصت مغتنمی است که انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها به آن توجه ویژه داشته باشند.
وی گفت: تسلط احمد خرم بر مسند سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور موجب اقتدار سازمان است و باید فاصله بین روابط‌عمومی‌ ها و رییس سازمان به حداقل ممکن برسد.
وی در ادامه اظهارات خود به قانون نظام مهندسی کشور و به مواد قانونی آن اشاره کرد و گفت: موشکافی در مواد قانونی سازمان نظام مهندسی و کنترل ساختمان حکایت از آن دارد که اساسا ماهیت سازمان، ماهیتی فرهنگی است و یکی از اهدافش ایجاد نظام فرهنگ ساخت و ساز در کشور بوده و باید این هویت و فرهنگ که در بطن قانون نهفته است توسط روابط‌عمومی‌ها به سازندگان و آحاد مردم بازشناسانده شود.
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی بر اهمیت جایگاه روابط عمومیهای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور تاکید کرد و افزود: برای پیشبرد اهداف کلان در حوزه ساخت و ساز که یکی از ماموریتهای وزارت راه و شهرسازی و هم‌چنین سازمان نظام مهندسی ساختمان است باید تعامل بین معاونت مسکن و ساختمان، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، سازمان نظام مهندسی ساختمان و روابط عمومی سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور تعامل سازنده ایجاد و هماهنگی و یکپارچگی افزون گردد.
بی نیاز، بر ابرپروژه ها در همکاری و تعامل بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تاکید کرد و گفت: یکی از وظایف روابط‌عمومی‌‌های سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور دفاع از عملکرد مهندسان است که باید این مهم تقویت گردد.
وی به وظایف وزارت راه و شهرسازی در ساختن پل‌ها، ابینه، راه‌ها، آزادراه‌ها و بیمارستان‌ ها اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بخش بزرگی از وظایف وزارت راه و شهرسازی توسط مهندسان در سراسر کشور در رشته‌های گوناگون، اجرایی و عملیاتی می ‌گردد، باید در تعامل و ارتباطی تنگاتنگ این وظایف بازشناسایی شده و ارتقا یابد.
به گفته رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، سازمانهای نظام مهندسی ساختمان باید بر کم کردن مراجعات حضوری به سازمانها اهتمام داشته باشند که در این میان روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران پیشتاز بوده؛ همان‌طور که اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نیز در این مهم توانسته کسب رتبه نخست را داشته باشند.
بی نیاز، بر استفاده از مصالح بومی به منظور بالابردن کیفیت ساخت و ساز در هر منطقه تاکید کرد و افزود: برگزاری جلسات وکنفرانسهای مطبوعاتی متعدد می تواند در بازشناسایی اهداف سازمان و تعامل سازنده با جامعه بسیار مناسب باشد.
وی تصریح کرد: سیاستهای طرح جامع مسکن، تکمیل مسکن مهر و سایر سیاست ‌های حوزه مسکن سیاست‌هایی هستند که در تعامل می توانند به شایسته ترین شیوه و با لحاظ تمامی جوانب تدوین و اجرایی و عملیاتی گردند.
بی نیاز، عضویت پانصد و پنجاه هزار مهندس در سازمانهای نظام مهندسی ساختمان فرصت مغتنمی برای جامعه مهندسی کشور برشمرد و افزود: درخواستم از رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور این است که همکاران روابط عمومی‌ها در عالی‌ترین جلسات و تصمیم‌سازی ها حضور داشته باشند.
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی بر تقویت جایگاه رسانه در سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور تاکید کرد و گفت: همکاران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با همکاران شورای روابط عمومی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های سراسر کشور بیشترین تعامل و ارتباط را داشته باشند.
بی نیاز، در عین حال بر آمادگی ارایه خدمات و امکانات روابط عمومی ادارات کل راه و شهرسازی با روابط عمومی سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور تاکید کرد.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ بهمن ۹۹
439 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0