مجوز یک‌صدمین مرکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی در استان کرمانشاه مجوز یک‌صدمین مرکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی در استان کرمانشاه

مجوز یک‌صدمین مرکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی در استان کرمانشاه

مجوز یک‌صدمین مرکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی در استان کرمانشاه ، با عنوان داروخانه گیاه‌پزشکی صادر شد. هم اکنون در تمام دهستان‌های استان کرمانشاه حداقل یک مرکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی ایجاد شده است

کد خبر: 991129005 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ بهمن ۹۹ - ۶:۵۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مجوز یک‌صدمین مرکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی در استان کرمانشاه ، با عنوان داروخانه گیاه‌پزشکی صادر شد. هم اکنون در تمام دهستان‌های استان کرمانشاه حداقل یک مرکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی ایجاد شده است

مجوز یک‌صدمین مرکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی در استان کرمانشاه

مجوز یک‌صدمین مرکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی در استان کرمانشاه
صدمین مجوز مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی کرمانشاه صادر گردید
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه از صدور مجوز یک‌صدمین مرکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی در استان خبر داد.
رمضان روئین‌تن، با اشاره به در دست توسعه بودن مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان، بیان کرد: مجوز صدمین مرکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی استان کرمانشاه با عنوان داروخانه گیاه‌پزشکی صادر شده است.
روئین تن ادامه داد: مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی استان تاکنون زمینه اشتغال حداقل پانصد و سی و دو نفر از کارشناسان کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست را فراهم آورده اند.
وی با عنوان اینکه هم اکنون در تمام دهستان‌های استان کرمانشاه حداقل یک مرکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی ایجاد شده، ادامه داد: استان کرمانشاه توانسته رتبه نخست در تحقق سیاستهای سازمان مرکزی از لحاظ پراکندگی دهستانی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی را در کشور کسب کند.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه، هدف اصلی سازماندهی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در کشور را توسعه کشاورزی دانش محور عنوان کرد و گفت: مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی کانون‌ های اصلی ترویج دانش در بخش کشاورزی هستند که امکان خدمات دهی و ارتباط با کشاورزان در کوتاه‌ترین زمان را فراهم آورده اند.
وی با بیان اینکه مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی می ‌توانند نقش مهمی در توسعه بخش کشاورزی از طریق نفوذ دانش در بخش کشاورزی داشته باشند، بیان کرد: با توسعه این مراکز در کنار ایجاد فرصت‌ های شغلی برای فارغ التحصیلان بخش کشاورزی، می ‌توان در افزایش تولید محصولات کشاورزی هم نقش اثرگذاری ایفا کرد.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این مراکز خدماتی از قبیل صدور پروانه، خدمات مشاوره ای و فنی، برنامه های آموزشی و ترویجی، بازاریابی و… به کشاورزان ارائه می‌ گردد، افزود: عرضه دانش و فن‌آوری‌های جدید و ارائه خدمات متنوع مورد نیاز تولیدکنندگان و بهره‌برداران در عرصه‌های تولید در این مراکز انجام می‌ شود.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ بهمن ۹۹
487 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0