وجود بسترهای مناسب و نیروی انسانی مورد نیاز برای صنعتی سازی وجود بسترهای مناسب و نیروی انسانی مورد نیاز برای صنعتی سازی

وجود بسترهای مناسب و نیروی انسانی مورد نیاز برای صنعتی سازی

وجود بسترهای مناسب و نیروی انسانی مورد نیاز برای صنعتی سازی ، رواج صنعتی‌ سازی، نیازمند حمایت دولت است. باید بر اساس سند توسعه حرکت کرد نه بر اساس سلیقه مدیران

کد خبر: 991127003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ بهمن ۹۹ - ۸:۴۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، وجود بسترهای مناسب و نیروی انسانی مورد نیاز برای صنعتی سازی ، رواج صنعتی‌ سازی، نیازمند حمایت دولت است. باید بر اساس سند توسعه حرکت کرد نه بر اساس سلیقه مدیران

وجود بسترهای مناسب و نیروی انسانی مورد نیاز برای صنعتی سازی

وجود بسترهای مناسب و نیروی انسانی مورد نیاز برای صنعتی سازی
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بیان کرد:
رواج صنعتی‌ سازی، نیازمند حمایت دولت است
خرم، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور مهم‌ترین مساله کشور را عدم باور مدیران به صنعتی‌سازی عنوان کرد و ادامه داد: در موضوع صنعتی‌سازی بسترهای لازم و نیروی انسانی مورد نیاز را تا حدود زیادی داریم و نیازمند طراحی و ساماندهی مناسب در این مورد، هستیم.
احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در ششمین همایش ملی فناوری‌ های نوین صنعت ساختمان عنوان کرد:‌ شش نسل ساخت و ساز را در دنیا پشت سر گذاشته‌ایم که کشور ما در نسل سوم که همان پیش از صنعتی است قرار دارد.
خرم ادامه داد: مهم‌ترین مسئله‌ای که امروز در کشور با آن روبرو هستیم عدم باور مدیران جامعه به این موضوع است که باید بر اساس سند توسعه حرکت کرد نه بر اساس سلیقه مدیران.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در بخش دیگری از اظهارات خود بیان کرد: در حال حاضر در بخش حمل و نقل کشور، طرح جامعی را در اختیار داریم و در مورد گرداوری طرح جامع مسکن نیز اعلام آمادگی کرده‌ایم. این طرح دو زیر طرح جامع تحت عناوین صنعتی‌سازی و بازآفرینی را شامل می‌ شود که دو محور بسیار مهم بشمار می‌ روند.
خرم تصریح کرد: در حوزه بازآفرینی شهری، باید نگاه ویژه به بافت‌ های فرسوده داشت و در جهت ساماندهی این بافت ‌ها قدم برداشت. ما در حوزه صنعتی‌سازی بسیار عقب هستیم. در این مورد، بسترهای لازم و نیروی انسانی مورد نیاز را تا حدود زیادی داریم و نیازمند طراحی و ساماندهی مناسب هستیم.
وی اظهار داشت: باید حمایت از صنعتی‌سازی، ساختمان هوشمند و ساختمان سبز را به عنوان نسل ‌های بعدی ساخت و ساز مورد توجه قرار دهیم. هم‌چنین تامین بودجه‌های مناسب را از دولت بخواهیم تا در دو دهه آینده بتوانیم به نسل هفتم ساخت و ساز که همان نسل استفاده از دانش و تکنولوژی ‌های نوظهور به طور ترکیبی است، برسیم.
ششمین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان از سوی دبیرخانه دائمی فناوری ‌های نوین صنعت ساختمان و با همکاری دانشگاه صنعتی سجاد برگزار می ‌گردد و دارای امتیاز یک دوره ارتقا پایه رشته‌ های ۷ ‌گانه نظام مهندسی طبق مجوز دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی است.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ بهمن ۹۹
440 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0