رونمایی سامانه الکترونیک خدمات مهندسی شهرسازی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی تهران رونمایی سامانه الکترونیک خدمات مهندسی شهرسازی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی تهران

رونمایی سامانه الکترونیک خدمات مهندسی شهرسازی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی تهران

رونمایی سامانه الکترونیک خدمات مهندسی شهرسازی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی تهران ، و اعضای هیأت مدیره، مدیریت حوزه ریاست، سرپرست روابط عمومی سازمان و هم‌چنین نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و استانداری تهران صورت گرفت

کد خبر: 991125003 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ - ۱۰:۲۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رونمایی سامانه الکترونیک خدمات مهندسی شهرسازی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی تهران ، و اعضای هیأت مدیره، مدیریت حوزه ریاست، سرپرست روابط عمومی سازمان و هم‌چنین نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و استانداری تهران صورت گرفت

رونمایی سامانه الکترونیک خدمات مهندسی شهرسازی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی تهران

رونمایی سامانه الکترونیک خدمات مهندسی شهرسازی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی تهران
سامانه الکترونیک خدمات مهندسی شهرسازی رونمایی گردید
با حضور رئیس و اعضای هیأت مدیره، مدیریت حوزه ریاست، سرپرست روابط عمومی سازمان و هم‌چنین نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و استانداری تهران از سامانه الکترونیک خدمات مهندسی شهرسازی رونمایی گردید.
سید علیرضا میر جعفری، رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، الکترونیکی شدن سامانه خدمات مهندسی را دستاوردی مهم عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد، طراحی این سامانه، موجب تسهیل امور ارباب ‌رجوع و تنسیق امور اعضای محترم در رشته شهرسازی گردد.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، با اشاره به خلأ قانونی مقررات ملی ساختمان و نحوه ارجاع کار در رشته شهرسازی بیان کرد: باید به سمتی برویم که خدمات مهندسی شهرسازی نیز از جانب سازمان ارجاع داده شود.
وی با اشاره به سامانه ارجاع گاز بیان کرد: در سال نود و سه سامانه گاز به‌صورت الکترونیکی شروع شد و امروز اعضای حاضر می ‌توانند به ‌صورت کاملاً شفاف، صف ‌های ارجاع را پایش و کنترل کنند.
میرجعفری شفافیت را عامل کاهش خطاهای سهوی و عمدی عنوان نمود.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، ارزان‌فروشی را امری خلاف قانون عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مشکلات سامانه ‌های انتخابی ارزان‌فروشی است که زیبنده جامعه مهندسی و اعضای فرهیخته سازمان نیست.
وی تصریح کرد: در شروع هر کاری نواقصی وجود دارد و باید تلاش شود ،نواقص و مشکلات سامانه کارشناسی و حل گردد.
الهام امینی عضو علی‌البدل هیأت مدیره سازمان نیز، ضمن تشکر از حمایت‌ های ریاست سازمان، هدف از ایجاد سامانه الکترونیکی خدمات شهرسازی را عدالت، تنسیق امور، گسترش و ارتقا کیفیت خدمات شهرسازی عنوان کرد و ادامه داد: این سامانه کاملاً منعطف طراحی‌شده است و بر اساس نظرات کارشناسی و تصمیم‌های مدیریتی قابلیت اصلاح دارد.
وی، عملکرد این سامانه را طبق کار انتخابی و هم‌چنین کنترل صلاحیت و ظرفیت اعضای ذی‌صلاح رشته شهرسازی عنوان کرد و با بیان اینکه سامانه‌های الکترونیکی فرایند پایش و کنترل را بهبود می ‌بخشد، گفت: تسهیل در پایش و کنترل، باعث ارتقا کیفی خدمات مهندسی در حوزه شهرسازی و کوششی در جهت استیفای حقوق و خواسته مشروع و قانونی اعضای شهرسازی سازمان خواهد بود.
عضو علی‌البدل هیأت مدیره سازمان اظهار داشت: این سامانه بر پایه جمع‌آوری مستمر آمار و اطلاعات صنفی طرح‌ریزی‌شده و با تجزیه‌وتحلیل مشکلات، نیازها و اولویت‌ های اعضای سازمان را در سایه منفعت عمومی، پوشش می‌دهد.
غلام‌رضا آزاد منجیری، عضو شهر ساز هیأت مدیره سازمان نیز با بیان اینکه درصدد کاهش خطاها سامانه هستیم، عنوان کرد: تلاش کردیم در رشته شهرسازی کارها را از انحصار خارج کنیم.
آزاد منجیری گفت: تنسیق امور از وظایف ما هست و نا عدالتی در میزان اشتغال اعضا باهدف سازمان سازگار نیست.
خاطرنشان می‌سازد، مهندس سیامک الهی فر، عضو هیأت مدیره و دبیر سازمان، مجید گودرزی و الهه رادمهر از اعضای هیأت مدیره سازمان از دیگر مسوولان حاضر در این نشست بودند.
منبع: تاسیسات نیوز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ بهمن ۹۹
464 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0