پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب

پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب

پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب ، صادر شد. شرح پیام در متن زیر آمده است

کد خبر: 991122006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ بهمن ۹۹ - ۸:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب ، صادر شد. شرح پیام در متن زیر آمده است

پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب

پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب
احمد خرم به مناسبت فرا رسیدن بیست و دوم بهمن ماه، چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پیام تبریکی صادر کرد.
احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت فرا رسیدن بیست و دوم بهمن ماه، چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کرد.
بسم الله الرّحمن الرّحیم
انقلاب اسلامی ایران تجلی شکوهمند حماسه ای تاریخی است که در بهمن ۱۳۵۷ با همبستگی و پایداری مردم در پرتو اندیشه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) با ایثارگری ها و رشادت های شیر زنان و دلیر مردان و خون پاک شهدای انقلاب شکوفا گردید.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای همیشه جاوید انقلاب، چهره ها و شخصیت های سیاسی مذهبی که در سیاه چال های مخوف رژیم طاغوت و تبعیدگاه ها برای پیروزی انقلاب با پایمردی و مجاهدت تلاش نموده اند ، سالروز پیروزی افتخار آفرین انقلاب اسلامی را گرامی داشته و این طلوع پر فروغ را بر ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
همانگونه که جوانان و نیروهای انقلابی در طی چهار دهه پس از پیروزی انقلاب در صحنه های دفاع مقدس، اقتصاد و سازندگی کشور شرافتمندانه نقش آفرینی کرده اند، اکنون نیز نسل جوان است که باید با حضور فعال، پرشور و آگاهانه در صحنه های علمی، اقتصادی و فرهنگی در تداوم آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و قله های پیشرفت و اقتدار را فتح نمایند.
امید است با اتحاد و همدلی دولتمردان، دست اندرکاران، صاحب نظران و نمایندگان محترم مردم در راستای حل بحران های اقتصادی و رضایت مندی و ایجاد شور و انگیزه در آحاد جامعه تلاشی مضاعف بعمل آید.
آرزوی سلامتی، سربلندی و توفیق روز افزون همگان را از آستان حضرت حق مسالت دارم.
منبع: تاسیسات نیوز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ بهمن ۹۹
407 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0