رشد چهارصد و هفت درصدی نقدینگی نظام مهندسی ساختمان یزد در دوره هشتم هیات مدیره رشد چهارصد و هفت درصدی نقدینگی نظام مهندسی ساختمان یزد در دوره هشتم هیات مدیره

رشد چهارصد و هفت درصدی نقدینگی نظام مهندسی ساختمان یزد در دوره هشتم هیات مدیره

رشد چهارصد و هفت درصدی نقدینگی نظام مهندسی ساختمان یزد در دوره هشتم هیات مدیره ، صورت گرفته است. نقدینگی سازمان در ابتدای آبان نود و هفت، که هیات مدیره دوره هشتم کار خود را آغاز کرد مبلغی معادل هفتاد و شش میلیارد ریال بود است

کد خبر: 991118007 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ بهمن ۹۹ - ۶:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رشد چهارصد و هفت درصدی نقدینگی نظام مهندسی ساختمان یزد در دوره هشتم هیات مدیره ، صورت گرفته است. نقدینگی سازمان در ابتدای آبان نود و هفت، که هیات مدیره دوره هشتم کار خود را آغاز کرد مبلغی معادل هفتاد و شش میلیارد ریال بود است

رشد چهارصد و هفت درصدی نقدینگی نظام مهندسی ساختمان یزد در دوره هشتم هیات مدیره

رشد چهارصد و هفت درصدی نقدینگی نظام مهندسی ساختمان یزد در دوره هشتم هیات مدیره
رشد چهارصد و هفت درصدی نقدینگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در دوره هشتم هیات مدیره
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از رشد نقدینگی چهارصد و هفت درصدی این سازمان نسبت به آبان سال نود و هفت خبرداد.
علی اصغر زحمتکش با عنوان اینکه نقدینگی سازمان در ابتدای آبان نود و هفت، که هیات مدیره دوره هشتم کار خود را آغاز کرد مبلغی معادل هفتاد و شش میلیارد ریال بود است، تصریح کرد: این مبلغ در ابتدای دی ماه سال جاری به سیصد و ده میلیارد ریال رسیده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با عنوان اینکه ارزش چکهای برگشتی مشتریان سازمان به نسبت آبان ماه نود و هفت، به نسبت ۴ برابر کاهش یافته است، ادامه داد: در سال نود و هفت بالغ بر بیست و پنج میلیارد ریال چک برگشتی در سازمان وجود داشت که این رقم در حال حاضر عددی معادل ۶/۲ میلیارد ریال است.
وس در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به اینکه تعداد پرونده های ورودی به سازمان در نه ماهه فرودین تا آذر سال نود و هفت معادل سیصد و شصت و سه پرونده بوده است، عنوان داشت: این تعداد در نه ماهه مشابه سال نود و نه به نهصد و پانزده پرونده رسیده است.
زحمتکش با بیان اینکه در بازه زمانی مذکور در سال نود و هفت، تنها یک پروژه گروه «د» به سازمان ارجاع شده است، گفت: در همین بازه زمانی در سال جاری، سازمان پذیرای بیست و یک پروژه در گروه «د» بوده است.
پی تصریح کرد: تعداد پروژه های صنعتی در سال نود و هفت از پانزده پروژه به پنجاه و هشت پروژه افزایش یافته است که نشان میدهد سازمان نظام مهندسی در دوره هشتم هیات مدیره به تمام بخش ها و حوزه های کاری سازمان احاطه داشته است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد توسعه تعاملات سازمان با شهرداریها و حوزه عمران استانداری، بهبود ساختار و فراینده های داخلی سازمان، اجرای طرح های تخفیف نقدی و ویژه، توسعه حوزه خدمات مهندسی سازمان به خارج از محدوده شهرها و خارج از حریم و توسعه همکاری با شرکت شهرکهای صنعتی و ایجاد واحد پروژه های خاص و رصد منظم پروژه های بزرگ در استان از علل اصلی رشد خدمات مهندسی و منابع مالی سازمان عنوان کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ بهمن ۹۹
2391 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0