حقوق هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ماهانه ده میلیون و صد و بیست هزار تومان حقوق هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ماهانه ده میلیون و صد و بیست هزار تومان

حقوق هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ماهانه ده میلیون و صد و بیست هزار تومان

حقوق هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ماهانه ده میلیون و صد و بیست هزار تومان ، است. مبحث ۲۲ مقرارت ملی ساختمان که همانا ساخت ساختمان‌ها در جلوگیری از اطفاء حریق است 2 سال است که جدی گرفته میشود

کد خبر: 991116007 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ بهمن ۹۹ - ۱۰:۵۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، حقوق هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ماهانه ده میلیون و صد و بیست هزار تومان ، است. مبحث ۲۲ مقرارت ملی ساختمان که همانا ساخت ساختمان‌ها در جلوگیری از اطفاء حریق است ۲ سال است که جدی گرفته میشود

حقوق هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ماهانه ده میلیون و صد و بیست هزار تومان

حقوق هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ماهانه ده میلیون و صد و بیست هزار تومان
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران بیان داشت:
حقوق هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ماهانه ده میلیون! | حضور مجریان ذیصلاح در ساختمان‌ها از اول اسفند
علیرضا میرجعفری با عنوان این که حقوق دریافتی اعضای هیات مدیره سازمان بیش تر از ده میلیون و صد و بیست هزار تومان نیست، ادامه داد: مبحث ۲۲ مقرارت ملی ساختمان که همانا ساخت ساختمان‌ها در جلوگیری از اطفاء حریق است ۲ سال است که جدی گرفته میشود.
وی در همایش اهمیت استانداردسازی و ارتقای کیفیت ساختمان‌ها با عنوان اینکه توقع ما این است که سازمان آتش نشانی با سازمان نظام مهندسی ساختمان تعامل خوبی داشته باشد، بیان کرد: امیدوار هستیم ابهاماتی که در زمینه ایمن سازی ساختمان ها در برابر اطفاء حریق وجود دارد مرتفع گردد. چرا که ما معتقدیم که در دو سال اخیر در بحث آتش نشانی و حریق پیشرفت‌های خوبی داشتیم.
در ۲ سال گذشته ساختمان هایی که ساخته شده است در بحث اطفاء حریق، پله های فرار و معماری پیشرفتهای خوبی داشته ایم و اگر ساختمان هایی دچار حریق شدند ساختمان های قدیمی ساز بودند که ضوابط و مقررات ملی ساختمان را رعایت نکردند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران گفت: در ۲ سال گذشته ساختمان هایی که ساخته شده است در بحث اطفاء حریق، پله های فرار و معماری پیشرفته ای خوبی داشته ایم و اگر ساختمان هایی دچار حریق شدند ساختمان های قدیمی ساز بودند که ضوابط و مقررات ملی ساختمان را رعایت نکردند.
میرجعفری در مورد آتش سوزی ساختمان‌، عنوان کرد: نظام مهندسی تهران و ناظران دلسوزانه مقررات ساختمان را در زمان ساخت تطبیق داده و اجرا می‌ کند پس امیدوار هستیم که ارگان‌های دیگر نیز باید با نظام مهندسی تعامل داشته باشند، در حال حاضر شهرداری در بحث مجری ذی‌صلاح با ما تعامل بسیار خوبی دارد. انتظار داریم سازمان آتش‌نشانی هم در بحث آتش نشانی نیز با نظام مهندسی تعامل مناسبی داشته باشد و ابهامات این حوزه رفع گردد.
وی با تاکید بر اینکه بحثی داریم که اگر ساختمان ها طبق مقررات ملی ساختمان ساخته می‌ شوند چرا باید بعد از مدتی کاربری ساختمان تغییر کند؟ گفت: برخی ساختمانها بعد از نظارت مهندسان ناظر تغییر کاربری میدهند و حتی اتاقی که برای اطفاء حریق و تهویه در نظر گرفته شده بعدها به اتاق خواب تبدیل شده است!
تغییر کاربری در ساختمان کلینیک اطهر سبب شد تا آتش سوزی تا این حد به ساختمان لطمه وارد کرده و عُمق فاجعه را بیشتر کند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران گفت: تغییر کاربری در ساختمان کلینیک اطهر سبب شد تا آتش سوزی تا این حد به ساختمان لطمه وارد کرده و عُمق فاجعه را بیشتر کند. از بام ساختمان کلینیک اطهر نیز استفاده شده بود و فضاهایی که برای فرار و ایمنی به کار برده شده بود نیز به نوعی رعایت نشده بود. پس اینجاست که برای اجرایی شدن مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان که نظارت بر حُسن انجام بهره بردار است باید انجام گردد.
وی ادامه داد: از کلیه نهادها درخواست داریم مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان را که بحث نگه‌داری و بازبینی ساختمان است را جدی بگیرند. سوال ما این است که مگر نه اینکه وقتی خودرویی خریداری میشود گواهینامه فنی برای آن دریافت و صادر می گردد، پس چرا برای ساختمان‌ها این گواهینامه درخواست نمیشود؟
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران گفت: طی دو سال اخیر حدود نود درصد ساختمان ‌های ساخته شده در تهران ایمن است.
حقوق اعضای هیئت مدیره ده میلیون و صد و بیست هزار تومان است و بیشتر از این مبلغ دریافت نمی‌ کنند
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران هم‌چنین حقوق سی میلیون تومانی اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران را تکذیب کرد و افزود: حقوق اعضای هیئت مدیره ده میلیون و صد و بیست هزار تومان است و بیشتر از این مبلغ دریافت نمی ‌کنند. چرا که هیچ هیات مدیره ای اگر در ده کمیسیون هم حضور داشته باشد نمیتواند بیش تر از این ده میلیون و صد و بیست هزار تومان حقوق دریافتی داشته باشد. اگر تمایل داشتید فیش حقوقی اعضا را می تواند ملاحظه کنید.
به گفته میرجعفری، هم‌چنین ساختمان نظام مهندسی تهران در حال بازسازی است.
هم‌چنین شهاب سعادت نژاد رییس انجمن صنفی کارفرمایی سازندگان مسکن و ساختمان شهر تهران در خاتمه این همایش بیان کرد: این همایش با هدف پیگیری اجرای تفاهم نامه استفاده از خدمات سازنده ذیصلاح ما بین شهرداری تهران و شورای شهر و سازمان نظام مهندسی تهران برگزار گردید و با هدف افزایش ایمنی در ساختمان سازی در پایتخت از ابتدای اسفند نام سازنده ذیصلاح در شناسنامه فنی و ملکی ساختمان قید خواهد شد.
سعادت نژاد ادامه داد: در قانون به صراحت آمده است که در کار ساخت و ساز باید از افراد دارای صلاحیت استفاده شود این افراد، پروانه و مجوز خود را از وزارت راه دریافت می ‌کنند و بصورت شخصی و حقوقی می‌ توانند براساس شیوه نامه وارد صنعت ساخت و ساز گردند.
سعادت نژاد ادامه داد: طبق تفاهمنامه‌ای که با شورای شهر و نظام مهندسی معنقد شده است از تاریخ اول اسفند در تمام ساخت و سازها از افراد و شرکت‌ های سازنده بعنوان ذی صلاح نام برده خواهد شد تا ایمنی و کیفیت ساخت و سازها افزایش یابد.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ بهمن ۹۹
655 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0