مهندس یاشا سازمند از قیمت طراحی سایت با وردپرس می گوید

قیمت طراحی سایت با وردپرس چقدر است؟

با ما همراه باشید تا با هم طراحی سایت با وردپرس را مورد بررسی قرار می دهیم. اگر شما نیز می خواهید طراحی وب سایت با وردپرس را داشته باشید و نمی دانید قیمت طراحی سایت با وردپرس چقدر است با ما همراه شوید..

کد خبر: 991114003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۹ - ۸:۵۹ ق.ظ

 

مزایای طراحی وب سایت با وردپرس چیست؟ چه زمانی نیاز به طراحی وب سایت با وردپرس خواهیم داشت؟ قیمت طراحی سایت با وردپرس چقدر است و نحوه قیمت گذاری طراحی سایت با وردپرس به چه عواملی بستگی دارد؟ در هنگام طراحی سایت با وردپرس به چه مواردی باید بیشتر دقت کنیم؟ چرا؟ آیا در هنگام طراحی سایت با وردپرس از کیفیت کار کم می شود؟ چرا طراحی سایت با وردپرس ارزان تر می باشد؟ و بسیاری سوالات دیگر که در هنگام سفارش طراحی سایت ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد که به تمامی آن ها در همین مقاله پاسخ می دهیم. با ما همراه باشید تا با هم طراحی سایت با وردپرس را مورد بررسی قرار می دهیم. اگر شما نیز می خواهید طراحی وب سایت با وردپرس را داشته باشید و نمی دانید قیمت طراحی سایت با وردپرس چقدر است با ما همراه شوید..

قیمت طراحی سایت با وردپرس چقدر است؟

مزایای طراحی سایت با وردپرس چیست؟

 

قبل از هر چیز باید بدانیم طراحی وب سایت با وردپرس چه مزایا و چه معایبی دارد تا بتوانیم بهتر تصمیم بگیریم که کدام روش را برای طراحی سایت خود انتخاب کنیم. طراحی سایت های وردپرسی باعث شده است که ویرایش و بروزرسانی سایت ها راحت تر انجام شود. در صورتی که بخواهید صفحه جدیدی به سایت خود اضافه کنید می توانید با دیدن چند آموزشی خودتان نیز این کار را انجام دهید. درست است که خودتان به اندازه یک طراح سایت نمی توانید کاری حرفه ای و عالی انجام دهید اما تا حد زیادی می توانید نیازهای خود را بر طرف نمایید.

مهندس یاشا سازمند از طرفداران قدیمی طراحی سایت با وردپرس است. تقریبا می توان گفت حدود ۷۰ درصد از سایت هایی که در دنیا ساخته شده اند به وسیله وردپرس ساخته شده است. همچنین هزینه ای که برای طراحی سایت های وردپرسی پرداخت می کنید به مراتب کمتر از سایت های برنامه نویسی شده است. همچنین ساخت سایت های وردپرسی سریع تر انجام می شود. اما همان طور که می دانید هر برنامه ای برای خود معایبی نیز دارد. خوب است پیش از هر اقدامی با معایب طراحی وب سایت های وردپرس نیز آشنا شوید.

آشنایی با معایب سایت های وردپرسی

 

از جمله معایب احتمالی طراحی سایت وردپرس می توان به امنیت پایین و سرعت پایین سایت های وردپرس اشاره داشت. اما نگران نباشید به یاد داشته باشید در صورتی که طراح سایت شما و یا شرکتی که با آن قرارداد طراحی سایت خود را بسته اید کاربلد و حرفه ای باشد به راحتی می تواند امنیت وب سایت شما را با چند ترفند درست و اصولی و نصب افزونه های مناسب بالا ببرد. بنابراین نیازی نیست که نگران امنیت سایت های وردپرسی خود باشید. اما این در صورتی است که شما شرکت یا فرد طراح درستی را برای این کار انتخاب کرده باشید. اما در مورد سرعت سایت های وردپرسی می توان گفت طراح سایت شما در صورتی که شخص کاربلدی باشد به راحتی می تواند کار طراحی سایت شما را با سرعت ایده آل به شما تحویل دهد. چیزی که سرعت سایت های وردپرسی را کم می کند استفاده از افزونه های زیاد و قالب نادرست می باشد. در صوتی که این موارد توسط طراح سایت رعایت شود شما دیگر نیازی نیست نگران سرعت و امنیت سایت خود باشید.

آشنایی با عوامل موثر در قیمت طراحی سایت با وردپرس

 

قیمت طراحی سایت حرفه ای با وردپرس مقرون به صرفه تر از طراحی سایت به روش کدنویسی می باشد. اما برخی عوامل در قیمت گذاری طراحی سایت به هر روشی یکسان می باشد. عواملی همچون:

هزینه خرید هاست، هزینه خرید دامنه، هزینه خرید اس اس ال، هزینه های پشتیبانی سایت، هزینه طراحی های گرافیکی و.. که در هر نوع سایتی این هزینه یکسان می باشد. بنابراین تفاوتی ندارد که از چه روشی طراحی سایت انجام می دهید این هزینه را باید برای سایت خود پرداخت نمایید.

اما عوامل موثر در قیمت طراحی سایت با وردپرس می توان به انتخاب قالب، افزونه ها، صفحات و موارد مورد نیاز برای طراحی هر سایت، نیاز به صفحات پرداخت و اتصال به درگاه پرداخت، چند زبانه بودن وب سایت ، قابلیت ها و امکانات سایت و … که در سایت وردپرسی قیمت آن ها لحاظ می شود. در برخی مواقع که شما نیاز به قالب منحصر به فرد برای خود دارید هزینه ساخت قالب نیز به قیمت طراحی سایت با وردپرس اضافه خواهد شد. اما به طور کلی هزینه طراحی سایت با وردپرس بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. همچنین هزینه های مربوط به حفظ و نگهداری از سایت نیز به مراتب کمتر است. به طور کلی می توان گفت قیمت طراحی سایت با وردپرس به ساختار سایت شما بستگی دارد. اینکه به چه مواردی در سایت خود نیاز دارید بنابراین قیمت سایت نیز متفاوت خواهد بود.

آشنایی با معایب سایت های وردپرسی

کلام آخر درباره قیمت طراحی سایت با وردپرس

 

خوب است بدانید که هر مدل سایتی را می توانید با استفاده از وردپرس طراحی و پیاده سازی کنید. سایت هایی که فروشگاهی یا شرکتی باشد تفاوتی ندارد. شما می توانید هر نوع سایتی را با استفاده از قالب های آماده وردپرس طراحی و از آن استفاده کنید و در صورت نیاز قسمت هایی از سایت با پلاگین اختصاصی نوشته شده توسعه پیدا کند. در دنیای امروزی داشتن سایت یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می شود. شما می توانید کسب و کار خود را با استفاده از وب سایت در کل دنیا گسترش دهید. به راحتی می توانید با استفاده از وردپرس یک سایت چند زبانه نیز داشته باشید. مثلا اگر کسب و کار شما در حوزه گردشگری در خارج از کشور است نیز می توانید یک سایت چند زبانه داشته باشید. مهندس یاشا سازمند می گوید، تقریبا طراحی هر نوع وبسایتی و طراحی سایت حرفه ای با وردپرس امکان پذیر است.

مهندس یاشا سازمند می گوید، قیمت طراحی سایت با وردپرس به نسبت توانایی ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد بسیار مقرون به صرفه و مفید می باشد. وردپرس سیستم مدیریت محتوایی است که به بسیاری از کسب و کار ها می توان پیشنهاد کرد و شاید بیش از ۸۰ درصد کسب و کار ها می توانند با وردپرس نیاز های خود را برطرف نمایند. داشتن یک سایت به نسبت ارزان با کارایی بسیار بالا، می تواند شما را در مدیریت زمان راه اندازی و مدیریت هزینه های بعد از تکمیل سایت – نظیر هزینه نگهداری و پشتیبانی فنی سایت، سئو (بهینه سازی برای موتور های جستجو)، بروز رسانی ها، توسعه ارزان تر و سریع تر وبسایت شما – شما و کسب و کارتان را یاری دهد.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ بهمن ۹۹
630 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0