برگزاری دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسا با رئیس سازمان نظام مهندسی کشور برگزاری دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسا با رئیس سازمان نظام مهندسی کشور

برگزاری دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسا با رئیس سازمان نظام مهندسی کشور

برگزاری دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسا با رئیس سازمان نظام مهندسی کشور ، با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی بصورت مجازی و آنلاین صورت گرفت

کد خبر: 991018005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ دی ۹۹ - ۹:۵۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسا با رئیس سازمان نظام مهندسی کشور ، با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی بصورت مجازی و آنلاین صورت گرفت

برگزاری دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسا با رئیس سازمان نظام مهندسی کشور

برگزاری دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسا با رئیس سازمان نظام مهندسی کشور
برگزاری دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسا با ریاست سازمان؛
خبر خوش احمد خرم به مهندسان از توافق با سازمان امور مالیاتی
دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه و همدان به ریاست احمد خرم بصورت مجازی و آنلاین برگزار شد.
دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه و همدان به ریاست احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی بصورت مجازی و آنلاین برگزار گردید.
در این نشست، رؤسای استان‌ها با ارائه گزارشی از مهم‌ترین اقدامات و دستاوردهای نظام مهندسی در استانها، رئیس شورای مرکزی، مدیران سازمان و دیگر رؤسای استانها را از اقدامات خود مطلع کردند.
احمد خرم در آغاز نشست، با تبریک انتخاب هیات رییسه جدید استانها، ابراز امیدواری کرد که سال پایانی دوره هشتم سازمان را به خوبی پشت سر بگذاریم.
خرم با اشاره به شعر حافظ که میگوید «بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم، فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم»، تصریح کرد: موتور اینکه طرحی نو ایجاد کنیم، عشق به کار، میهن و تخصص است.
وی با طرح این سوال که آیا تاکنون در ۲۴ سال گذشته استان خودتان را آسیب شناسی کرده اید؟ بیان کرد: توصیه میکنم این کار را حتما صورت دهید.
خرم از جواهری، دبیر جلسه خواست تا این موضوع را حتما پی‌گیری کند.
وی هم‌چنین ادامه داد: متاسفانه بیش از ٥٠ درصد مهندسان بیکارند یا در شغل حرفه ای خود کار نمی کنند؛ به این علت که ما خوب عمل نکردم و امروز من خودم را پاسخگو می دانم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در ادامه ساختار سازمانى در نظام مهندسى را نيازمند مطالعه دانست و گفت: تهيه مقررات بايد توسط سازمان نظام مهندسى انجام گردد و دولت نبايد اين كار را انجام دهد، ضمن اینکه ما با يك لشگر پانصد و پنجاه هزار نفرى آماده ايم كارها انجام دهيم.
خرم از تشكيل ستاد مديريت بحران در سازمان نظام مهندسى خبر داد و خاطر نشان كرد با پيگيریهاى انجام شده، سازمان نظام مهندسی ساختمان بزودى به عضويت رسمى ستاد مديريت بحران كشور و هم چنين شوراى عالى معمارى و شهرسازى درخواهد آمد.
وی در خاتمه، با اشاره به دغدغه مالياتی مهندسان، عنوان کرد: با پيگيرى هاى انجام شده، توافقات خوبي با سازمان امور مالیاتی حاصل شده است و این سازمان در مورد ماليات مهندسى, درصدى را كه سازمان نظام مهندسى اعلام می کند، خواهد پذيرفت، هم چنين با تعاملات دوطرف ماليات سال نود و هشت شوراى مركزى سازمان نظام مهندسى صفر شده است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ دی ۹۹
1069 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0