برگزاری دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسا با ریاست احمد خرم برگزاری دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسا با ریاست احمد خرم

برگزاری دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسا با ریاست احمد خرم

برگزاری دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسا با ریاست احمد خرم ، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور صورت گرفت. سلامت در ارائه خدمات مهندسی اولویت ماست

کد خبر: 991018001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ دی ۹۹ - ۹:۲۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسا با ریاست احمد خرم ، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور صورت گرفت. سلامت در ارائه خدمات مهندسی اولویت ماست

برگزاری دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسا با ریاست احمد خرم

برگزاری دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسا با ریاست احمد خرم

برگزاری دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسا با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور
احمد خرم بیان کرد: سلامت در ارائه خدمات مهندسی اولویت ماست
دومین دوره جلسات شورای منطقه‌ای رؤسای استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی و گلستان به ریاست احمد خرم بصورت مجازی و آنلاین برگزار گردید.
در این نشست، ابتدا محمدرضا جواهری تفتی، دبیر جلسه ضمن ارائه گزارش کوتاهی از اقدامات دفتر نظارت بر عملکرد استان‌ها از اهداف برگزاری دومین دوره از جلسات شورای منطقه ای سخن گفت.
در ادامه رؤسای استان‌ها با ارائه گزارشی از مهم‌ترین اقدامات و دستاوردهای نظام مهندسی در استان‌ها، رئیس شورای مرکزی، مدیران سازمان و دیگر رؤسای استان‌ها را از اقدامات خود مطلع کردند.
در خاتمه نشست، خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، توصیه هایی لازم برای اجرای اهداف و ماموریت ها و خط مشی سازمان را ارائه کرد.
خرم با عنوان این که سلامت در ارائه خدمات مهندسی و شفافیت در تمام ارکان سازمان جزء اولویتهای کاری است، اظهار داشت: متأسفانه بعضاً چهره نامناسبی از نام مهندسی در ذهن جامعه نقش بسته است که باید این ذهنیت را با اقدامات مؤثر و اطلاع رسانی های به جا برطرف کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ دی ۹۹
423 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0