تجدید میثاق با شهدا در اولین روز کاری رئیس نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد تجدید میثاق با شهدا در اولین روز کاری رئیس نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد

تجدید میثاق با شهدا در اولین روز کاری رئیس نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد

تجدید میثاق با شهدا در اولین روز کاری رئیس نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد ، صورت گرفت. به تعبیر مقام معظم رهبری تشییع باشکوه شهید حاج قاسم سلیمانی یک «سیلی» بزرگ به استکبار جهانی است

کد خبر: 991014014 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ دی ۹۹ - ۹:۱۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تجدید میثاق با شهدا در اولین روز کاری رئیس نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد ، صورت گرفت. به تعبیر مقام معظم رهبری تشییع باشکوه شهید حاج قاسم سلیمانی یک «سیلی» بزرگ به استکبار جهانی است

تجدید میثاق با شهدا در اولین روز کاری رئیس نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد

تجدید میثاق با شهدا در اولین روز کاری رئیس نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد
تجدید میثاق با شهدا در اولین روز کاری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد
به مناسبت گرامیداشت یکمین سالگرد سردار ملی ایرانیان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و اولین روز کاری ریاست سازمان با هدف تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی (ره )، مقام معظم رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی در بهشت شهدای شهر یاسوج با مشارکت بسیج مهندسین عمران و معماری برگزار گردید.
مهرجو ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در حاشیه برگزاری این مراسم عنوان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری تشییع باشکوه شهید حاج قاسم سلیمانی یک «سیلی» بزرگ به استکبار جهانی بوده و مقام عضمای ولایت می‌فرمایند: در این مدتی که از خداوند عمر گرفته ام دوبار چنین مراسم باشکوهی را دیده ام یکی رحلت امام خمینی (ره) و دیگری تشییع حاج قاسم بود.
مهرجو ادامه داد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک امانت و یک دین بزرگ است. امیدوار هستم در این ادای دین شرمنده شهدا نباشیم. ارج نهادن به مقام والای شهدا و خانواده معظم شهیدان افتخاری بزرگ است برای جامعه مهندسی که در نخستین روز کاری خود ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای انقلاب داشته باشیم. ان‌شاءالله بتوانیم سربازان خوبی برای این نظام و انقلاب باشیم.
مهرجو هم‌چنین تصریح کرد: حاج قاسم مرد میدانهای سخت بود. دشمن و استکبار هرگز نتوانست رو در روی او به مصاف بیایید، در نیمه های شب ناجوانمردانه و از پشت سر چون مولایش، شمشیر کفر و نفاق بر فرقش فرود آوردند تا شاید او را از بین ببرند. زهی خیال باطل، حاج قاسم دل ها زنده و جاوید و ماندگار است.
وی ادامه داد: زمین گواه و زمان آشنا و آگاه است که قطرات خون حاج قاسم سلیمانی بستر تاریخ را درخواهد نوردید و فواره این خون از فرودگاه بغداد تا فرودگاه دشمنان اسلام بر چهره زمانه پاشیده خواهد شد،حاج قاسم در نیمه های شب پرواز کرد تا به همه بگوید شما در خواب ناز بودید که ما (پَر) پرواز گشودیم.
وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی شخصیتی ملی و فراملی بودند که از تمام گروهها و جناح‌های سیاسی وحتی در بین مردم منطقه و آزادی خواهان جهان از محبوبیت خاصی برخوردار بودند.
رییس سازمان در خاتمه اظهار امیدواری کرد و افزود: دولت‌مردان و مسئولین کشوری اگرسیره و راه این عزیز را طی کنند، انقلاب اسلامی نیز با عزت و صلابت بیشتری به راهش ادامه خواهد داد،حاج قاسم، خیلی شفاف بی ریا و باصداقت و بدون کوچک‌ترین چشم داشتی به مردم جامعه تمام کشورهای منطقه به نوعی حتی مردم جهان خدمت می کرد. هدف سردار سلیمانی ایجاد وحدت امت اسلامی و مبارزه با نظام سلطه و استبکار جهانی بود.
منبع: خبرگزاری برنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ دی ۹۹
449 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0