بحث های سرمایشی و گرمایشی و مقررات ملی ساختمان مبحث مهم در حوزه ساختمان سازی بحث های سرمایشی و گرمایشی و مقررات ملی ساختمان مبحث مهم در حوزه ساختمان سازی

بحث های سرمایشی و گرمایشی و مقررات ملی ساختمان مبحث مهم در حوزه ساختمان سازی

بحث های سرمایشی و گرمایشی و مقررات ملی ساختمان مبحث مهم در حوزه ساختمان سازی ، که بصورت کامل توسط مهندسان رعایت می ‌گردد. اجرای مبحث ۱۴ و ۱۹ ضرورت اصلی دوران پساکرونا است

کد خبر: 990903003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ آذر ۹۹ - ۹:۳۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بحث های سرمایشی و گرمایشی و مقررات ملی ساختمان مبحث مهم در حوزه ساختمان سازی ، که بصورت کامل توسط مهندسان رعایت می ‌گردد. اجرای مبحث ۱۴ و ۱۹ ضرورت اصلی دوران پساکرونا است

بحث های سرمایشی و گرمایشی و مقررات ملی ساختمان مبحث مهم در حوزه ساختمان سازی

بحث های سرمایشی و گرمایشی و مقررات ملی ساختمان مبحث مهم در حوزه ساختمان سازی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: اجرای مبحث ۱۴ و ۱۹ ضرورت اصلی دوران پساکرونا
سعید سعیدیان رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران، با عنوان این که در مباحث و مقررات ملی ساختمان مبحث چهارده در حوزه تاسیسات و تهویه هوا نظارت ‌های کافی وجود داشته است، افزود: با توجه به آن که ویروس کرونا یک ویروس جدید و یک پدیده نوظهور است باید دقت در حوزه این مباحث بیشتر شود.
وی تصریح کرد: ما در بحث فضای ساختمانی تاسیسات بیمارستان و رعایت مبحث چهارده مشکلاتی داشتیم و داریم البته باید با توجه به شیوع ویروس کرونا این موضوع و مسئله بصورت جدی تر دنبال گردد.
وی ادامه داد: بحث های سرمایشی و گرمایشی و مقررات ملی ساختمان یک مبحث بسیار مهم در حوزه ساختمان سازی است که بصورت کامل توسط مهندسان رعایت می ‌گردد.
وی گفت: ویروس کرونا سبب شده که در بسیاری از کشورها از جمله کشورهای جهان سوم بسیاری از معیارها و سرانه ها تغییر کند و این موضوع بصورت جدی در زندگی مردم تاثیر و آثار بیشتری را به دنبال خواهد داشت.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران تصریح کرد: ساخت و سازها بگونه ای شده که فضای باز در ساختمانها و اجرای مبحث چهارده قانون مقررات ملی ساختمان بصورت جدی تر دنبال می‌ گردد.
وی گفت: کرونا در طراحی ساختمانها و صنعت ساختمان سازی تاثیر گذار خواهد بود و بحثهای گوناگونی در این زمینه ابلاغ شده است که اجرای آن توسط برخی از مهندسان الزامی است.
سعیدیان گفت: با توجه به آنکه مهندسان سعی می ‌کنند که تمامی مباحث را کنترل و رعایت کنند، استقبال مردم هم باید از این موضوعات بیشتر شود چرا که این موضوعات یک حلقه های به هم پیوسته بوده و رعایت این قوانین ضروری است حتی اگر اجرای برخی از این مباحث هزینه بر باشد.
وی گفت: در اجرای این موضوع حساسیت بسیار زیادی وجود دارد و در حوزه محیط زیست و بحث ساختمان سازی هم این موضوع بسیار با اهمیت است و باید دست به دست هم دهیم تا اجرای آن در کشور با جدیت بیشتری دنبال گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان بیان کرد: اجرای تمامی مباحث، قوانین و مقررات ملی کشور از جمله مبحث ۱۴ و مبحث ۱۹ قانون مقررات ملی ساختمان، بسیار مهم است و ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که بر این موضوع توجه بیشتری شود.
وی گفت: آنچه که در ساختمانها تجاری و مجتمع ها طراحی می گردد با هماهنگی شهرداری و نظام مهندسی انجام میشود که البته باید در این موضوعات فرهنگ‌سازی بیشتری بویژه در حاشیه شهرها صورت گیرد.
منبع: تاسیسات نیوز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ آذر ۹۹
435 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0