راه اندازی مرکز نوآوری حوزه ساختمان توسط سازمان نظام مهندسی استان یزد راه اندازی مرکز نوآوری حوزه ساختمان توسط سازمان نظام مهندسی استان یزد

راه اندازی مرکز نوآوری حوزه ساختمان توسط سازمان نظام مهندسی استان یزد

راه اندازی مرکز نوآوری حوزه ساختمان توسط سازمان نظام مهندسی استان یزد ، بعنوان بستری برای تبدیل ایده‌ های نوآورانه به کسب‌وکارهای دانش بنیان صورت می گیرد

کد خبر: 990828005 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ - ۹:۰۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، راه اندازی مرکز نوآوری حوزه ساختمان توسط سازمان نظام مهندسی استان یزد ، بعنوان بستری برای تبدیل ایده‌ های نوآورانه به کسب‌وکارهای دانش بنیان صورت می گیرد


راه اندازی مرکز نوآوری حوزه ساختمان توسط سازمان نظام مهندسی استان یزد

راه اندازی مرکز نوآوری حوزه ساختمان توسط سازمان نظام مهندسی استان یزد
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد بیان کرد: مرکز نوآوری و رشد تخصصی حوزه ساختمان بعنوان بستری برای تبدیل ایده‌ های نوآورانه به کسب‌وکارهای دانش بنیان توسط سازمان نظام مهندسی یزد راه اندازی می گردد.
علی اصغر زحمتکش با اشاره به لزوم توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری، بیان داشت: سازمان نظام مهندسی بعنوان یکی از سازمان های مهم و اثرگذار در خلق ایده های نوآورانه، بستری را برای توسعه کسب و کارهای نوپا فراهم میکند.
زحمتکش این اقدام سازمان را در مسیر نوآوری و کارآفرینی یک ضرورت برای ارزش نهادن به ایده‌های نوآور دانست و گفت: برای این که یک جوان بعد از سال‌ ها تحصیل بتواند جایگاه خود را در اقتصاد کشور بیابد و در حل مشکلات جامعه موثر و کارآمد باشد، نیازمند تحولی جدی در نگرش به جوان و ایده‌های خلاقانه او است.
وی با عنوان این که توافقاتی با پارک علم و فناوری یزد در این رابطه شده است، ادامه داد: ساختمان مرکز رشد و نوآوری سازمان تجهیز شده و قابلیت استقرار چهارده شرکت را دارد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد با اشاره به این که این شرکتها استقرار یافته در این مرکز از طریق فراخوان جذب می گردند، ادامه داد: این اقدام باعث خواهد شد تا هسته‌های فناور تکمیل گردند.
زحمتکش با تشریح اهدف و رسالت مرکز نوآوری و رشد تخصصی حوزه ساختمان، یاد آور شد: پشتیبانی و ارائه تسهیلات علمی، فنی، مالی و اجرائی به صاحبان اختراع و نوآوری، تقویت و تشویق بخش خصوصی در انجام فعالیت ‌های منتج به فناوری و ایجاد ساز و کارهای حمایتی از طریق سازماندهی تشکیلات مهم‌ترین اهداف سازمان نظام مهندسی در این مورد است.
زحمتکش با عنوان اینکه سازمان در قبال شرکتهای فناور متعهد به انجام برنامه هایی خواهد بود، تصریح کرد: تامین فضای مناسب و تجهیزات موردنیاز فعالیتهای نهادهای فناوری مورد توافق، فراهم آوردن زمینه استفاده از امکانات سازمان برای بهره برداری علمی، آموزشی و توسعه فناوری، هدایت انجمنهای تابعه برای همکاری با مرکز رشد و مرکز نوآوری، عضویت و همکاری در شورای سیاست‌گذاری و پذیرش مرکز نوآوری مرکز رشد ساختمان و ایجاد مشوقهای لازم برای اعضای سازمان جهت همکاری با نهادهای فناوری مورد تفاهم بخشی از تعهدات این سازمان بشمار می آید.
منبع: خبر آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ آبان ۹۹
933 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0