لزوم دخالت علمی و عملی سازمان نظام مهندسی معدن در فعالیت ‌های معدنی لزوم دخالت علمی و عملی سازمان نظام مهندسی معدن در فعالیت ‌های معدنی

لزوم دخالت علمی و عملی سازمان نظام مهندسی معدن در فعالیت ‌های معدنی

لزوم دخالت علمی و عملی سازمان نظام مهندسی معدن در فعالیت ‌های معدنی ، استفاده از ذخایر مواد معدنی، منجر به کاهش منابع طبیعی شده است

کد خبر: 990828001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ - ۸:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، لزوم دخالت علمی و عملی سازمان نظام مهندسی معدن در فعالیت ‌های معدنی ، استفاده از ذخایر مواد معدنی، منجر به کاهش منابع طبیعی شده است

لزوم دخالت علمی و عملی سازمان نظام مهندسی معدن در فعالیت ‌های معدنی

لزوم دخالت علمی و عملی سازمان نظام مهندسی معدن در فعالیت ‌های معدنی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی بیان کرد: ورود سازمان نظام مهندسی به فعالیت ‌های معدنی در وجوه علمی و عملی ضروری است.
حبیب امین زاده در حاشیه نشست انتخاب هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی معدن استان، گفت: انتظار می ‌رود تشکیلات نظام مهندسی معدن در همه فعالیت‌ های معدنی اعم از عملیات پی‌جویی برای یافتن کانسارها، اکتشاف و استخراج معادن، کانه آرایی کانسنگ و فرآوری مواد معدنی و متالورژی استخراجی راه‌کارهای علمی و عملی ارائه کند.
امین زاده تصریح کرد: استفاده از ذخایر مواد معدنی، منجر به کاهش منابع طبیعی شده و به کارگیری بهترین شیوه‌های علمی و رعایت اصول و قواعدفنی و مهندسی به منظور افزایش بهره وری منابع معدنی اهمیت زیادی دارد.
امین زاده با عنوان این که آینده معدن و معدنکاری باید از سوی مهندسان و کارشناسان آن ترسیم گردد، ادامه داد: سازمان نظام مهندسی معدن برنامه‌های لازم برای تربیت کارشناسان و مسولان فنی متعهد را در دستور کار خود قرار دهد.
وی با اشاره به شروع فرآیند هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی معدن، بیان کرد: براساس برنامه زمانبندی، این انتخابات نیمه دوم اسفندماه سال‌جاری برگزار می ‌گردد.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: فرایند اجرایی انتخابات نظام مهندسی معدن در حال رصد است و با رفتارهای غیر قانونی برخورد خواهد شد.
در این نشست، وحید ورشوچی، صمد قلمی، مجتبی منافی، سجاد حیدری و علی معزز از بین سیزده کاندید، بعنوان اعضای هیات اجرایی انتخابات هفتمین دوره نظام مهندسی معدن استان آذربایجان شرقی انتخاب شدند.
هیات اجرایی متشکل از افراد منتخب، برخی از مدیران سازمان صمت استان و نماینده وزارت صنعت معدن و تجارت، نظارت بر روند اجرای صحیح و قانونی انتخابات را بر عهده خواهند داشت.
منبع: ترجمان صبح

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ آبان ۹۹
517 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0