نشست رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، با جمعی از مسئولان اسلامشهر نشست رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، با جمعی از مسئولان اسلامشهر

نشست رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، با جمعی از مسئولان اسلامشهر

نشست رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، با جمعی از مسئولان اسلامشهر ، برگزار شد. همکاری تمام متولیان ساخت‌وساز لازم و ضروری است

کد خبر: 990824003 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ آبان ۹۹ - ۸:۴۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، با جمعی از مسئولان اسلامشهر ، برگزار شد. همکاری تمام متولیان ساخت‌وساز لازم و ضروری است

نشست رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، با جمعی از مسئولان اسلامشهر

نشست رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، با جمعی از مسئولان اسلامشهر
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: همکاری تمام متولیان ساخت‌وساز لازم و ضروری است
بمناسبت روز شهرسازی و به دعوت رئیس شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر، سعید سعیدیان رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران در محل شورای اسلامی این شهرستان حاضر شد.
این جلسه، به مناسبت روز شهرسازی و با حضور سعید سعیدیان رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، رستم زاده عضو هیأت مدیره سازمان، سرمدی، معاون عمرانی فرمانداری شهرستان، اسدی رئیس شورای شهرستان اسلام‌شهر و حسین طلا شهردار شهر اسلامشهر برگزار گردید و موضوعات مرتبط بین دو مجموعه مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.
سعید سعیدیان با اشاره به ضرورت همکاری و تلاش متولیان عرصه ساخت‌وساز، خواستار تعامل و همکاری مجموعه مدیریت شهری اسلام‌شهر با نظام‌مهندسی شد.
وی با عنوان شفاف‌سازی‌های انجام‌شده در سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران بیان داشت: در راستای شفافیت ماهانه تمام گزارشات مهندسان حقیقی و شرکتهای حقوقی در رسانه‌های سازمان منتشر می‌ گردد و تجربه به ما ثابت کرده است هر کجا که شفافیت وجود دارد خطا و اشتباهات سهوی و حتی بعضاً عمدی کاهش می‌یابد.
سعیدیان هم‌چنین اعلام آمادگی نمود که سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران در چارچوب قوانین و در هر چه ‌بهتر شدن و مستحکم شدن ساختمان‌ ها چه در شهر اسلام‌شهر و چه در سایر شهرهای استان با مجموعه‌ها و متولیان عرصه ساخت‌وساز همکاری نماید و از شهرداری‌ ها نیز در جهت تکمیل حلقه‌ های ساخت و اهتمام برای مستحکم سازی و زیباسازی شهرها درخواست همکاری کرد.
موضوعات رسیدگی و ترتیب اثر گزارشات ناظران، ایجاد کد شهرسازی برای پروانه‌های ساختمانی و لینک شهرداری اسلام‌شهر برای کنترل ظرفیت ‌ها و راستی آزمایی،و استفاده از کارشناسان ماده بیست و هفتم نظام مهندسی در کنار کارشناسان رسمی ازجمله موارد دیگر و موردبحث این جلسه بود.
لازم به ذکر است، در این نشست، دورانی معاونت دفاتر سازمان، کبیری رهنی سرپرست دفتر نظام‌مهندسی اسلام‌شهر، علیش زاده مسئول امور ناظرین شهرداری و … نیز شرکت داشتند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آبان ۹۹
465 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0