اقدام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای روان سازی خدمت رسانی عمومی و تخصصی اقدام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای روان سازی خدمت رسانی عمومی و تخصصی

اقدام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای روان سازی خدمت رسانی عمومی و تخصصی

اقدام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای روان سازی خدمت رسانی عمومی و تخصصی ، سامانه یک‌پارچه سازمان با عنوان «سینا» جریان روان اطلاعات بین بخشهای مختلف سازمان را فراهم میکند

کد خبر: 990818001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ آبان ۹۹ - ۵:۱۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اقدام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای روان سازی خدمت رسانی عمومی و تخصصی ، سامانه یک‌پارچه سازمان با عنوان «سینا» جریان روان اطلاعات بین بخشهای مختلف سازمان را فراهم میکند

اقدام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای روان سازی خدمت رسانی عمومی و تخصصی

اقدام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای روان سازی خدمت رسانی عمومی و تخصصی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد:
اقدام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای روان سازی خدمت رسانی عمومی و تخصصی
علی اصغر زحمتکش تصریح کرد: سامانه یک‌پارچه سازمان با عنوان «سینا» جریان روان اطلاعات بین بخشهای مختلف سازمان را فراهم میکند.
وی با اشاره به مزیتهای سامانه سینا به نسبت سامانه های قبلی سازمان خاطر نشان کرد: سامانه سینا فرایند های پنجاه و چهار گانه ارائه شده در سیزده سامانه مجزا در نظام مهندسی را بصورت تجمیع شده و با کیفیت بهتر در اختیار مهندسان قرار میدهد.
زحمتمش با عنوان این که معماری و ساختار این سیستمها بگونه ای است که یک پارچگی و جامعیت اطلاعات سطح سازمان را فراهم میکند، عنوان کرد: بزرگ‌ترین مزیت این سامانه ایجاد جریان روان اطلاعات بین بخشهای مختلف سازمان است.
وی ادامه داد: این سامانه بگونه ای توسعه می یابد که همه منابع اطلاعاتی سازمان یکپارچگی خود را حفظ کرده بطوری که اجرای ماموریتهای سازمان با سهولت و کیفیت بهتری ارائه می گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به برخی دیگر از مزیتهای سامانه سینا، بیان کرد: کاهش هزینه ها، دسترسی بهتر و سریع‌تر به داده ها، افزایش شفافیت، بهبود هماهنگی بین بخشی، استاندارد سازی فرایندهای کاری و تسهیل در توسعه خدمات بخشی از مزایای این سامانه سینا تلقی می گردند.
زحمت‌کش اظهار داشت: این سامانه بگونه ای طراحی شده است که با استفاده از وب سرویس قابلیت اتصال به ارگانهای دیگر از قبیل شهرداری، شرکت گاز، راه شهرسازی و حتی دیگر سامانه های کاربردی سازمان مانند سامانه نوسا و اتوماسیون اداری را دارد.
وی عنوان داشت: سامانه سینا نقش مهمی در تکریم ارباب رجوع ایفا خواهد کرد و سبب خواهد شد تا مهندسین با صرف زمان کم‌تری خدمات مورد نظر خود را از سازمان دریافت کنند.
منبع: خبر آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ آبان ۹۹
639 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0