جلسه روسای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه یک به میزبانی نظام مهندسی یزد جلسه روسای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه یک به میزبانی نظام مهندسی یزد

جلسه روسای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه یک به میزبانی نظام مهندسی یزد

جلسه روسای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه یک به میزبانی نظام مهندسی یزد ، برگزار شد. رییس نظام مهندسی کشاورزی یزد، رییس نظام مهندسی کشاورزی منطقه یک کشور گردید

کد خبر: 990722003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ - ۸:۵۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه روسای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه یک به میزبانی نظام مهندسی یزد ، برگزار شد. رییس نظام مهندسی کشاورزی یزد، رییس نظام مهندسی کشاورزی منطقه یک کشور گردید

جلسه روسای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه یک به میزبانی نظام مهندسی یزد

جلسه روسای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه یک به میزبانی نظام مهندسی یزد
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد بیان کرد:
رییس نظام مهندسی کشاورزی یزد، رییس نظام مهندسی کشاورزی منطقه یک کشور گردید
در جلسه روسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه یک به میزبانی نظام مهندسی استان یزد رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد بعنوان رییس منطقه یک سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی انتخاب گردید.
جلسه روسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه یک به میزبانی نظام مهندسی استان یزد به مدت پنج ساعت در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.
در این نشست، روسای نظام مهندسی استانهای یزد، کرمان، کرمان جنوب، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی حضور یافتند.
در آغاز، بعد از قرائت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود ملی، رییس سازمان نظام مهندسی استان یزد ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی خلاصه ای از عملکرد سازمان استان یزد را ارایه کرد.
در ادامه روسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی منطقه یک، هر کدام به ارایه گزاشی از سازمان خود پرداختند.
حمیدرضا جهانتیغ، رییس منطقه یک نظام‌ های مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، برگزاری منظم این نشست ها را ضروری دانست و ادامه داد: استفاده از تجارب سایر استان ها در پیشبرد سازمان یکی از اهداف این نشست ها است.
در این ‌نشست، بعد از بحث و تبادل نظر در مورد قابلیت ها و پتانسیل های نرم افزارهای طراحی شده در منطقه یک مانند نرم افزار ویرا، نرم افزار سماک و سنم کشتمند، جهت بهره گیری در دستور کار قرار گرفت.
هم‌چنین پیشنهاداتی متفاوت مطرح شد که هر کدام به صورت جداگانه تبادل نظر گردید.
در خاتمه، ضمن تصویب مواردی، جهت پی‌گیری در سازمان مرکزی و طرح در شورای مرکزی با اتفاق آرا، محمدرضا خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد به عنوان رییس منطقه یک سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان های مذکور انتخاب شد.
منبع: یزد فردا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ مهر ۹۹
792 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0