هدف سازمان نظام مهندسی رعایت استاندارد در ساخت و ساز و استفاده از نیروی متخصص هدف سازمان نظام مهندسی رعایت استاندارد در ساخت و ساز و استفاده از نیروی متخصص

هدف سازمان نظام مهندسی رعایت استاندارد در ساخت و ساز و استفاده از نیروی متخصص

هدف سازمان نظام مهندسی رعایت استاندارد در ساخت و ساز و استفاده از نیروی متخصص ، در این حوزه است. دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در بهاباد فعال تر می گردد

کد خبر: 990720005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ مهر ۹۹ - ۸:۵۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، هدف سازمان نظام مهندسی رعایت استاندارد در ساخت و ساز و استفاده از نیروی متخصص ، در این حوزه است. دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در بهاباد فعال تر می گردد

هدف سازمان نظام مهندسی رعایت استاندارد در ساخت و ساز و استفاده از نیروی متخصص

هدف سازمان نظام مهندسی رعایت استاندارد در ساخت و ساز و استفاده از نیروی متخصص
دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در بهاباد فعال تر می گردد
مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان‌ها با شهردار بهاباد دیدار و در مورد شروع فعالیتهای خدمات مهندسی در این شهرستان گفتگو کردند.
«محسن دهقان» در دیدار با «حسن ابوالقاسمی بهابادی» بیان داشت: هدف سازمان نظام مهندسی رعایت استاندارد در ساخت و ساز و استفاده از نیروی متخصص در این حوزه است.
مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان ها، با اشاره به زلزله خیز بودن شهرستان بهاباد، تصریح کرد: این سازمان به واسطه نیروهای فنی و متخصصی که دارد میتواند در راستای حفظ جان و مال مردم این شهرستان در مقابل این بلای طبیعی مؤثر باشد.
وی ادامه داد: اقدامات آموزشی برای ارتقاء سطح علمی مهندسین بومی این شهرستان انجام شده که نوید بخش آغاز فعالیتهای مطلوب و مؤثر سازمان نظام مهندسی در شهرستان بهاباد است.
در ادامه این دیدار شهردار بهاباد بیان داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان یک نهاد حرفه ای و فنی میتواند در بالابردن سطح کیفی ساخت و سازها در شهر بهاباد مثمرثمر باشد.
حسن ابوالقاسمی بهابادی با عنوان این که تعاملات شهرداری با این سازمان حداکثری خواهد بود؛ ادامه داد: با رعایت مقررات ملی ساختمان، شهر بهاباد را به سوی ساخت و ساز اصولی سوق میدهیم.
وی تأکید کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان میتواند با ارائه خدمات فنی و مهندسی در حوزه ساختمان، بازوی توانمندی برای این شهر و شهرداری باشد.
قابل ذکر است که دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان بهاباد در سال نود و هشت، شروع بکار کرده و با توجه به اقدامات انجام شده و همکاری و تعامل مسئولین شهرستان، جایگاه خود را در حوزه ساخت و ساز بهاباد بدست آورده است.
منبع: خبر آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ مهر ۹۹
567 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0