کاهش پنجاه درصدی هزینه ها با رعایت اصول سازمان نظام مهندسی ساختمان کاهش پنجاه درصدی هزینه ها با رعایت اصول سازمان نظام مهندسی ساختمان

کاهش پنجاه درصدی هزینه ها با رعایت اصول سازمان نظام مهندسی ساختمان

کاهش پنجاه درصدی هزینه ها با رعایت اصول سازمان نظام مهندسی ساختمان ، صورت می گیرد. خفته دل، به مسئله نظارت بر سیستم لوله ‌کشی داخلی منازل و ساختمان‌های جدید الاحداث اشاره کرد

کد خبر: 990714003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ مهر ۹۹ - ۸:۱۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، کاهش پنجاه درصدی هزینه ها با رعایت اصول سازمان نظام مهندسی ساختمان ، صورت می گیرد. خفته دل، به مسئله نظارت بر سیستم لوله ‌کشی داخلی منازل و ساختمان‌های جدید الاحداث اشاره کرد

کاهش پنجاه درصدی هزینه ها با رعایت اصول سازمان نظام مهندسی ساختمان

کاهش پنجاه درصدی هزینه ها با رعایت اصول سازمان نظام مهندسی ساختمان
در دیدار سرپرست اداره گاز بستک با مدیر دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی این شهرستان بیان گردید:
کاهش پنجاه درصدی هزینه ها با رعایت اصول سازمان نظام مهندسی ساختمان
سرپرست اداره گاز شهرستان بستک، در دیدار با مدیر دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان این شهرستان به مسئله نظارت بر سیستم لوله ‌کشی داخلی منازل و ساختمان‌های جدید الاحداث اشاره کرد.
عبدالرحمان خفته دل، در دیدار با مدیر دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان بستک به مسئله اجرا و نظارت بر سیستم لوله ‌کشی داخلی منازل و ساختمان‌های جدید الاحداث اشاره کرد.
خفته دل، گفت: گنجاندن استاندارد ایمنی گاز و لوله کشی داخلی گازِ ساختمان همچون آب و برق برای متقاضیان و دست ‌اندرکاران صنعت ساختمان و کارفرمایان ساخت منازل مسکونی، اداری و عمومی با توجه به توسعه گاز رسانی به اکثر روستاهای شهرستان در آینده نزدیک و هم‌چنین ترویج فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی و نیز استقبال و حمایت از شرکتها و مجریان لوله کشی گاز خانگی بومی در شهرستان، با توجه به زمینه و فرصت اشتغالی که برای جوانان بومی و جویای کار فراهم گردیده است مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی، ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه و تعامل خوب نمایندگی سازمان نظام مهندسی با اداره گاز در حوزه‌ های کاری مرتبط، بیان کرد: رضایت مشترکین و ذی نفعان شرکت گاز جزء مهم‌ترین اولویت‌های این اداره است که می بایست در همه سطوح مورد توجه قرار گیرد.
وی، خواستار تسریع در تشکیل کارگروه تخصصی انرژی شد تا راه‌کارهایی برای فرهنگ ‌سازیِ استفاده ایمن و بهینه از گاز و انرژی برق همچون جایگزینی گاز طبیعی با انرژی برق در سیستم سرمایشی با توجه به موقعیت آب و هوایی این منطقه جستجو کند.
سرپرست اداره گاز شهرستان بستک ادامه داد: در سال‌های اخیر بخش عظیمی از سرمایه های ملی کشور در قالب احداث واحدهای مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی هزینه می ‌شود، بنابراین رعایت مباحث هفده و نوزده مقررات ملی ساختمان مبنی بر رعایت اصول فنی و استانداردهای کیفی در طراحی، اجرا و انتخاب مصالح ساختمانی و استفاده از نیروی انسانی متخصص و آموزش دیدهِ بومیِ شهرستان جهت ساخت و ساز از درجه و اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است.
وی با اشاره به وضع قوانین و آیین ‌نامه‌ های کنترل و نظارت در بخش‌های مختلف ساختمان، بیان داشت: این قوانین نه تنها مفید بوده بلکه به جهت استفاده بهینه و نظام‌ مند از توان متخصصان و دست ‌اندرکاران بخش ساختمان در جهت افزایش امنیت و آسایش بهره ‌برداران ضروری و لازم است و چنانچه ساختمانی طبق مباحث فوق (مباحث هفده و نوزده مقررات ملی ساختمان) اجرا شود، حداقل پنجاه درصد مصرف سوخت و هزینه‌ های ناشی از تعمیر و نگه داری از تاسیسات انرژی برق کاهش خواهد یافت.
خفته دل تصریح کرد: در این راستا با توجه به اهمیت خاص بخش طراحی، نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان به جهت کنترل منابع، انرژی و ایجاد وحدت رویه از یک سو و از سوی دیگر تامین رفاه و آسایش بهره ‌بردار، دارای اهمیت مضاعف است.
وی در خاتمه، خواستار تسریع در ارسال پرونده های مشترکین از نمایندگی نظام مهندسی به امور مشترکین اداره گاز این شهرستان بمنظور رفاه بیش تر و بهتر شهروندان بستکی با استفاده از این نعمت الهی شد.
منبع: خبرگزاری برنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ مهر ۹۹
536 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0