شروع فصل جدیدی در حوزه آموزش مهندسین استان یزد، نوید بخش روزهای بهتر شروع فصل جدیدی در حوزه آموزش مهندسین استان یزد، نوید بخش روزهای بهتر

شروع فصل جدیدی در حوزه آموزش مهندسین استان یزد، نوید بخش روزهای بهتر

شروع فصل جدیدی در حوزه آموزش مهندسین استان یزد، نوید بخش روزهای بهتر ، است. اساساً هیچ توسعه‌ای نمی ‌تواند بدون پرداختن به آموزش و برنامه‌ریزی به سرانجام برسد

کد خبر: 990712009 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ مهر ۹۹ - ۹:۰۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، شروع فصل جدیدی در حوزه آموزش مهندسین استان یزد، نوید بخش روزهای بهتر ، است. اساساً هیچ توسعه‌ای نمی ‌تواند بدون پرداختن به آموزش و برنامه‌ریزی به سرانجام برسد

شروع فصل جدیدی در حوزه آموزش مهندسین استان یزد، نوید بخش روزهای بهتر

شروع فصل جدیدی در حوزه آموزش مهندسین استان یزد، نوید بخش روزهای بهتر

شروع فصل جدیدی در حوزه آموزش مهندسین استان یزد
مديرآموزش، برنامه ريزي و سيستمهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد: با اقدامات انجام شده، فصل جدیدی در حوزه آموزش این سازمان شروع شده که نوید بخش روزهای بهتری است.
مرتضی خانی با عنوان این که موضوع آموزش یکی از ارکان توسعه مهندسی است، ادامه داد: اساساً هیچ توسعه‌ای نمی ‌تواند بدون پرداختن به آموزش و برنامه‌ریزی به سرانجام برسد.
خانی با عنوان این که دانش حوزه مهندسی دائماً در حال تکمیل شدن است و تمام دنیا در این حوزه فعالیت می ‌کنند، گفت: صنعت ساختمان مشخصاً و مکرراً از این توسعه بهره میبرد و ما نیز باید شرایطی را فراهم کنیم تا الزام به آموزش در فرایندهای کاریمان تداوم داشته باشد.
وی ادامه داد: آموزش باید بگونه ای صورت گیرد که جذابیت داشته باشد که یکی از این روشها، ایجاد جاذبه در آموزش با ارائه مطالب و محتواهای به روز و تازه است.
مديرآموزش، برنامه ريزي و سيستم های سازمان با اشاره به این که استفاده از شیوه های جدید آموزشی در جذب مخاطبان مؤثر است، گفت: کاربردی بودن مطالب آموزشی یکی از ۳ رکن آموزش مطلوب است که امیدوار هستیم بتوانیم به آن دست پیدا کنیم.
خانی با عنوان این که سازمان با توجه به مواردی که مطرح گردید اقدامات جدیدی را صورت داده است، افزود: با مصوبه هیئت مدیره، موضوع آموزش به یکی از جدی ترین مباحث سازمان تبدیل شد بگونه ای که واحد آموزش از اتاقی شش مترمربعی به ساختمانی با مساحت هشتصد مترمربع نقل مکان کرد تا امکان ارائه خدمت بهتر به مهندسین فراهم شود.
خانی اظهار داشت: مکان جدید این قابلیت را به ما میدهد که قالبهای آموزش از حالت خشک و بی روح به دوره ها و کلاسهای آموزشی نرم با فضای مناسب و تجهیزات به روز همچون کاربری کافه کتاب، گالری، سمعی و بصری، کلاسهای آموزشی با بردهای هوشمند، کتابخانه تخصصی و مجازی، سالن جلسات، دفتر انجمنهای تخصصی حوزه ساختمان، مسابقات و جشنواره های علمی و فناورانه تبدیل گردد.
مديرآموزش، برنامه ريزي و سيستم های سازمان با اشاره به تفاهم نامه منعقد گردیده بین سازمان و پارک علم و فناوری یزد بیان کرد: این ساختمان محلی برای حضور افراد، تیمها و شرکتهای خلاق و دارای ایده خواهد بود تا در آینده شاهد راه اندازی مرکز نوآوری و رشد تخصصی ساختمان یزد باشیم.
خانی ادامه داد: با تجهیز شدن کافی شاپ این مکان نیز میتوانیم میزبان مهندسین و خانواده هایشان در مجموعه «خانه مهندس» بعنوان محلی برای گفت وگوی مهندسین و انتقال تجارب آنها باشیم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مهر ۹۹
507 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0