کنترل نقشه الکترونيکي و امضاي الکترونيکي نقشه ها در سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان کنترل نقشه الکترونيکي و امضاي الکترونيکي نقشه ها در سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان

کنترل نقشه الکترونيکي و امضاي الکترونيکي نقشه ها در سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان

کنترل نقشه الکترونيکي و امضاي الکترونيکي نقشه ها در سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان ، ضروری است. امکان آموزش دوره ها نيز بصورت مجازي و غيرحضوري فراهم شده است

کد خبر: 990712007 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ مهر ۹۹ - ۸:۵۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، کنترل نقشه الکترونيکي و امضاي الکترونيکي نقشه ها در سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان ، ضروری است. امکان آموزش دوره ها نيز بصورت مجازي و غيرحضوري فراهم شده است

کنترل نقشه الکترونيکي و امضاي الکترونيکي نقشه ها در سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان

کنترل نقشه الکترونيکي و امضاي الکترونيکي نقشه ها در سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان
عضو هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان بیان کرد: محدوديتها و تهديدها را بايد به فرصت تبديل کرد
مجتبي نصر اظهار داشت:دخوشبختانه چون سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان از نظر نرم افزاري و فناوري اطلاعات در سطح بالايي قرار دارد و جز سازمان هاي پيشرو است، از شرايط و محدوديت ايجاد شده ناشي از شيوع ويروس کرونا بعنوان يک فرصت استفاده کرد و تمام خدماتي که امکان ارائه آنلاين و بدون مراجعه به سازمان و دفاتر نمايندگي را داشت، بصورت الکترونيکي ارائه داد. در اين راستا پس از اقدامات موثري همچون کنترل نقشه الکترونيکي و امضاي الکترونيکي نقشه ها، ارائه گزارش مرحله اي به مراجع صدور پروانه، سيستم گفتمان آنلاين جهت پاسخ به سوالات مراجعان و پي گيري موارد مرتبط با سازمان را در کارتابل مهندسان فعال کرد.
وی در ادامه اظهارات خود در مورد خدمات الکترونيکي سازمان ادامه داد: امکان آموزش دوره ها نيز بصورت مجازي و غيرحضوري فراهم شده است که هم اکنون دوره هايي مانند دوره هاي ارتقاي پايه در حال برگزاري هستند.
نصر، ضمن تشريح مزاياي برگزاري دوره هاي غيرحضوري سازمان تصریح کرد: گروه و کميسيونهاي تخصصي ميتوانند طي هماهنگي با اساتيد و مدرسان خبره با برگزاري سمينارهاي آموزشي از طريق سامانه آموزش غيرحضوري براي افزايش دانش و آگاهي مهندسان در مسائل مرتبط با صنعت ساختمان اقدام کنند.
عضو هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان خاطر نشان کرد: مساله مهم ديگري که هيات مديره سازمان به جد در حال پي گيري آن است، اصلاح و افزايش تعرفه خدمات مهندسي است. تعرفه خدمات مهندسي نيازمند افزايش متناسب با ديگر خدمات و شرايط کلي حال حاضر است. در اين دوره با تصويب هيات مديره علاوه برافزايش تعرفه ها، ساختمان هاي گروه الف با متراژ صد تا دویست مترمربع نيز مشمول طراحي، نظارت و تعرفه در بخش تاسيسات برقي و مکانيکي خواهند بود.
نصر، ضمن عنوان اينکه در برخي از حق الزحمه هاي خدمات مهندسي با يک عقب ماندگي سنواتي روبرو بوده ايم که با شرح خدمات و فعاليتهاي تعريف شده و ورود تکنولوژيهاي جديد به ساختمان نياز به اصلاح آن ضروري است، اظهار اميدواري کرد با ياري و کمک ديگر اعضاي هيات مديره امکان به روز رساني و باز تعريف آن فراهم گردد.
وی در برشمردن اقدامات سازمان به فراهم کردن فضاهاي ورزشي براي استفاده اعضا و پرسنل سازمان بصورت رايگان در سراسر استان و هم چنين اعمال تخفيف در قبال ارائه خدمات ورزشي و رفاهي به اعضا و کارکنان اشاره کرد.
عضو هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان، همچنين تفاهم نامه با مراکز مختلف فروشگاهي، آموزشي، رستوران ها و ساير مراکز ارائه دهنده خدمات با تخفيف و شرايط مناسب براي اعضا و پرسنل، ارائه خدمات بهداشتي و درماني رايگان به اعضا، پرسنل و بستگان درجه يک آنها در درمانگاه هاي منتخب در رشت و ساير شهرستانهاي استان، انعقاد قرارداد با هتلها و مراکز اقامتي براي استفاده اعضا و پرسنل مانند هتل رويال سرعين و هتل آپارتمان نيکان در مشهد و برگزاري برنامه هاي کوه گشت و مسابقات ورزشي که متاسفانه به دلیل محدوديتهاي ناشي از شيوع ويروس کرونا کمتر شده است را برشمرد.
وی اظهار داشت: برگزاري تور نمايشگاهي صنعت ساختمان در باکو با شرايط مناسب براي استفاده اعضا از اهم فعاليتهاي کميسيون رفاهي و ورزش سازمان بوده که جا دارد از همکاران عزيزم در کميسيون رفاه و ورزش سازمان تقدير و تشکر نمايم.
نصر در خاتمه با عنوان اين که از موارد لازم و ضروري مورد نياز سازمان، ساماندهي و باز آموزش استادکاران و فعالين شاغل در صنعت ساختمان است، عنوان کرد: لازم است با همکاري سازمان فني و حرفه اي استان نسبت به اين امر مهم اقدام گردد که در اين راستا به همت کميسيون تخصصي برق سازمان اقدامات خوب و موثري در مورد برقکاران ساختمان در حال پي گيري و اجرا است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مهر ۹۹
880 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0