برگزاری گردهمایی تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران مهندسان استان تهران برگزاری گردهمایی تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران مهندسان استان تهران

برگزاری گردهمایی تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران مهندسان استان تهران

برگزاری گردهمایی تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران مهندسان استان تهران ، با تلاش واحد ایثارگران سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران، روز هفتم مهرماه نود و نه صورت گرفت

کد خبر: 990712003 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ مهر ۹۹ - ۸:۳۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری گردهمایی تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران مهندسان استان تهران ، با تلاش واحد ایثارگران سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران، روز هفتم مهرماه نود و نه صورت گرفت

برگزاری گردهمایی تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران مهندسان استان تهران

برگزاری گردهمایی تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران مهندسان استان تهران
گردهمایی تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران مهندسان استان تهران برگزار گردید.
گردهمایی گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران مهندسان استان تهران، با تلاش واحد ایثارگران سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران، روز هفتم مهرماه نود و نه، در سالن موزه دفاع مقدس و با حضور جمع کثیری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار گردید.
این گردهمایی با حضور جمع کثیری از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سازمان، مدیران کشوری و لشکری از جمله رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، مدیر اجرایی سازمان نظام‌ مهندسی کشور، رئیس گروه ژئوتکنیک پژوهشکده امنیت دانشگاه دفاع مقدس، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ، رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران، مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی، مشاور وزارت راه و شهرسازی، وبرخی از اعضای هیأت مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید.
در این گردهمایی، محسن فضل الهی از جانبازان هفتاد درصد جنگ تحمیلی ضمن بیان فلسفه تشکیل واحد ایثارگران و اعتلای ایثار و فرهنگ شهادت، تصریح کرد: مسئولیت حرفه‌ای ایثارگران را هم‌راستا با مسئولیت اجتماعی آنها دانست و اظهار امیدواری کرد تا جامعه ایثارگران کماکان درراه رضایت خدا قدم برداشته و آرمانهای بلند شهدای گرانقدر دفاع مقدس را پاسداری کنند.
سعید سعیدیان، رئیس سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران و از رزمندگان دفاع مقدس با تاکید بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، بیان کرد: دفاع مقدس بخشی درخشان و نورانی سرزمین ما بوده و جان‌فشانی ‌ها و ایثارگری ‌های مردان بزرگ این عرصه همواره در تاریخ کشورمان ماندگار است.
وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: قدردانی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به ویژه شهدای جامعه مهندسین کشور وظیفه ماست و چیزی نیست که بخواهد از یاد و خاطر مردم ما برود.
بهمن مومنی مقدم، مدیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور نیز با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس که با رشادت‌ها و از خودگذشتگی و ایثارشان جانفشانیهای حماسی کردند، دوران دفاع مقدس را احیا کننده خودباوری مردمی دانست و گفت: در ۸ سال جنگ تحمیلی توانستیم با وحدت ملی و همت جمعی در برابر ابر قدرتهای دنیا بایستیم.
مومنی مقدم به جانفشانیهای ایثارگرانه رزمندگان در دوره دفاع مقدس بویژه رزمندگان مهندس اشاره کرد و گفت: گر چه جنگ تحمیلی تمام شده است اما امروز در جنگ اقتصادی و فرهنگی قرار داریم و سازمان نظام مهندسی باید تکالیف و وظایف قانونی و اجتماعی خود را انجام دهد و در راستای تعهدات محوله ایفای نقش کند.
سردار محمدحسن نامی، سردار یزدی و مهندس مهدی چمران از دیگر سخنرانان این گردهمایی بودند که هر یک ضمن بیان رشادت ‌های رزمندگان دفاع مقدس به نقش تاثیرگذار مهندسان کشور در زمان جنگ تحمیلی پرداختند.
لازم به ذکر است، واحد ایثارگران سازمان بیش از دو هزار عضو فعال دارد و هر ساله با تلاش و حضور این عزیزان مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای مهندس در دوران دفاع مقدس برگزار می ‌گردد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مهر ۹۹
462 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0