پیشتازی سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد در اتصال به شبکه دولت پیشتازی سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد در اتصال به شبکه دولت

پیشتازی سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد در اتصال به شبکه دولت

پیشتازی سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد در اتصال به شبکه دولت ، از طرف رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد بیان شد. تعداد اعضای عضو قریب به چهار هزار نفر است

کد خبر: 990620001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ شهریور ۹۹ - ۱۰:۲۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، پیشتازی سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد در اتصال به شبکه دولت ، از طرف رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد بیان شد. تعداد اعضای عضو قریب به چهار هزار نفر است

پیشتازی سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد در اتصال به شبکه دولت

پیشتازی سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد در اتصال به شبکه دولت
نظام مهندسی کشاورزی یزد در اتصال به شبکه دولت در کشور پیشتاز است
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد شروع عمده فعالیت سازمان را از سال هشتاد و نه با تصویب قانون افزایش بهره وری و قانون جامع دامپروری دانست و تعداد اعضای عضو را قریب به چهار هزار نفر عنوان کرد و افزود: این سازمان در اتصال به شبکه دولت در کشور پیشتاز است.
ششمین نشست شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد با حضور سیدجمال سجادی پور رئیس جهادکشاورزی استان یزد و برخی مدیران و معاونین این سازمان با شرکت اکثریت اعضای شورای سازمان، به ریاست محمدرضاخلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد ۶ شهریورماه نود و نه در سالن جلسات برگزار شد.
در آغاز این نشست، رییس سازمان نظام مهندسی ضمن عرض خیرمقدم و تبریک هفته دولت به ارایه گزارشی از قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی، سیاستهای سازمان، ترکیب اعضای انتخابی و انتصابی، روند صدور مجوزها و پروانه ها طبق قانون و هم‌چنین واگذاریها به این سازمان پرداخت.
محمدرضا خلف باغی شروع عمده فعالیت سازمان را از سال هشتاد و نه با تصویب قانون افزایش بهره وری و قانون جامع دامپروری دانست و تعداد اعضای عضو را قریب به چهار هزار نفر عنوان کرد.
خلف باغی، سامانه های الکترونیکی را بستری مناسب برای ارایه خدمات به اعضا و بهره برداران عنوان کرد و ادامه داد: در سال جاری با وجود شیوع بیماری کرونا هیچ وقفه ای در وظایف این سازمان ایجاد نشد و همه امورخدمات بوسیله سامانه های الکترونیکی صورت گرفت و درصد رو به رشدی در صدور پروانه داشته ایم که در چهار ماهه نخست امسال قریب به ششصد و چهل و یک پروانه صادر شد.
وی سازمان نظام مهندسی استان یزد را دراتصال به شبکه دولت پیشتاز دانست.
در ادامه این جلسه اعضای شورا، مدیران و معاونین در زمینه های مختلف اعم از امور دام، گلخانه، آب و خاک، امور اراضی و غیره سخنانی ارایه نموده و در باره آنها بحث و تبادل نظر گردید.
در خاتمه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن عرض تبریک هفته دولت و تسلیت ایام محرم از زحمات و اقدامات قابل قبولی که سازمان نظام مهندسی در این مدت انجام داده است تقدیر و تشکر کرد.
سید جمال سجادی پور تداوم نشست ها و عنوان مسایل مختلف را راهی برای رفع برخی موارد مشکل زا دانست و گفت: با برگزاری نشست های متعدد و عنوان کردن مسایل و مشارکت دستگاه‌های مرتبط بسیاری از کاستیها و موانع قابل حل خواهد بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در زمینه های مختلف اعم از حضور اتباع در گلخانه ها، رضایت‌مندی بهره بردار، مدت زمان صدور مجوزها و هم‌چنین تعرفه های ابلاغی وزیر جهاد کشاورزی به ایراد سخن پرداخت.
در این نشست، مقرر شد با تعاملات و همکاری دو دستگاه کمیته ای متشکل از نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی جهت موضوعات مد نظر تشکیل شود تا مسایل در کمیته مورد بررسی قرار گیرد.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ شهریور ۹۹
517 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0