درخواست هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه از سازمان نظام مهندسی ساختمان درخواست هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه از سازمان نظام مهندسی ساختمان

درخواست هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه از سازمان نظام مهندسی ساختمان

درخواست هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه از سازمان نظام مهندسی ساختمان ، در مورد احساس مسئولیت بیشتری نسبت به نمای ساختمان‌ ها و سیمای شهری کرمانشاه اعلام شد

کد خبر: 990619001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹ - ۷:۳۶ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، درخواست هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه از سازمان نظام مهندسی ساختمان ، در مورد احساس مسئولیت بیشتری نسبت به نمای ساختمان‌ ها و سیمای شهری کرمانشاه اعلام شد

 درخواست هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه از سازمان نظام مهندسی ساختمان

درخواست هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه از سازمان نظام مهندسی ساختمان
استاندار کرمانشاه بیان کرد: انتظار است سازمان نظام مهندسی ساختمان احساس مسئولیت بیشتری نسبت به نمای ساختمان‌ ها و سیمای شهری کرمانشاه داشته باشد.
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به تلاش ‌های صورت گرفته برای معرفی کرمانشاه بعنوان نهمین کلانشهر کشور اشاره کرد و افزود: تبدیل کرمانشاه به کلانشهر، ظرفیت و فرصتی برای توسعه بوده و نیاز است سازمان نظام مهندسی ساختمان در این عرصه نقش آفرینی موثری داشته باشد.
بازوند با عنوان این که ساخت و ساز صحیح و نمای زیبا از اجزای گردشگری است، تصریح کرد: نظام مهندسی ساختمان با ورود جدی به این موضوع می ‌تواند شرایطی برای تغییر وضعیت و ایجاد سیمای زیبا شهری با بهره مندی از نماد‌های مناسب و متناسب ایجاد کند.
وی، وضعیت نما‌های ساختمان ‌های شهری را مطلوب ندانست و گفت: نظام مهندسی باید در راستای زیباسازی ساختمان‌ ها احساس مسئولیت بیشتر ونقش پررنگ تری در ساخت و ساز‌های جدید داشته باشد تا معرف جایگاه واقعی کرمانشاه به عنوان یک کلان‌شهر باشد.
وی افزود: تحول در حوزه ساخت و ساز نیاز به استقلال و نوآوری دارد و دولتی ‌ها به علت برخی موانع کاری خیلی نمی‌توانند نوآوری داشته باشند، اما بخش خصوصی می‌تواند خلاقانه کار کند.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: وظیفه داریم آسایش و آرامش مردم را فراهم کنیم و اگر نتوانیم این موضوع را فراهم کنیم؛ طبعا سرمایه از این شهر می ‌رود، بنابراین حق شهروندان است که در ساخت و ساز‌ها به نیاز‌های آن‌ ها توجه گردد. در حال پی گیری ایجاد شهر جدیدی در کرمانشاه هستیم که امکان زندگی با ساختاری جدید و مورد علاقه مردم فراهم گردد.
وی، نقش نظام مهندسی ساختمان را در توسعه بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: انتظار داریم این جدیت و تلاش با حضور پانزده هزار نفر عضو بیشتر شود و شهری زیبا با سیمایی جذاب را در آینده داشته باشیم
بازوند از زحمات مهندسین در فرآیند بازسازی و ساخت صد و سی هزار واحد مسکونی، فرهنگی و آموزشی در مناطق زلزله زده استان تقدیر کرد.
مهرداد سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه بیان کرد: سال نود و هفت، در استان نهصد هزار مترمربع ساخت و ساز انجام شد که طبق پیش بینی صورت گرفته این میزان در بخش خصوصی در سال نود و نه، به یک میلیون و هفتصد هزار متر مربع می‌ رسد.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در ۳ ماهه اول امسال چهارصد هزار مترمربع و تا به امروز هفتصد هزار مترمربع ساخت و ساز در استان انجام شده که با توجه به زمان‌بندی صدور پروانه‌ها و مجوز‌ها پیش بینی می‌ گردد اهداف سال نود و نه، محقق گردد.
سالاری گفت: حدود ده هزار واحد مسکونی نیز در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمانشاه ساخته می‌شود که قرارداد پنج هزار واحد آن با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران امضاء شده است.
معاون عمرانی استاندار، به پیش بینی گردش مالی هشت هزار و چهارصد میلیون تومانی در بخش ساختمان اشاره کرد و افزود: رونق ساخت و ساز سبب افزایش اشتغالزایی می‌ شود و در تمامی پروژه‌ها اشتغال مهندسین نیز مدنظر قرار گرفته است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ شهریور ۹۹
337 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0