بازديد مسئولان نظام مهندسی گیلان از نحوه برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان بازديد مسئولان نظام مهندسی گیلان از نحوه برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان

بازديد مسئولان نظام مهندسی گیلان از نحوه برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان

بازديد مسئولان نظام مهندسی گیلان از نحوه برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ، در صلاحيت طراحي رشته معماري، هم‌زمان با سراسر کشور در سه شهر رشت، لنگرود و تالش، با رعايت تمامی پروتکلهاي بهداشتي به عمل آمد

کد خبر: 990618011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹ - ۹:۵۳ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بازديد مسئولان نظام مهندسی گیلان از نحوه برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ، در صلاحيت طراحي رشته معماري، هم‌زمان با سراسر کشور در سه شهر رشت، لنگرود و تالش، با رعايت تمامی پروتکلهاي بهداشتي به عمل آمد

بازديد مسئولان نظام مهندسی گیلان از نحوه برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان

بازديد مسئولان نظام مهندسی گیلان از نحوه برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان
آزمون ورود به حرفه مهندسان در صلاحيت طراحي رشته معماري در ۳ شهر رشت، لنگرود و تالش و با رعايت تمامی پروتکل هاي بهداشتي برگزار گردید.
آزمون ورود به حرفه مهندسان در صلاحيت طراحي رشته معماري، هم‌زمان با سراسر کشور در سه شهر رشت، لنگرود و تالش، با رعايت تمامی پروتکلهاي بهداشتي برگزار گردید.
رئيس و جمعي از اعضاي هيات مديره رشته معماري سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان به همراه مدير کل و تعدادي از مديران اداره کل راه و شهرسازي از نحوه برگزاري آزمون بازديد کردند.
در اين بازديد احمد زاده، عضو هيات رييسه شوراي مرکزي و عضو هيات مديره سازمان در رشته معماري و مهندس ابوالفتحي دستيار رييس نظام مهندسي ساختمان کشور نيز حاضر بودند.
اين آزمون با حضور پانصد و سه نفر از شرکت کنندگان در ۴ حوزه امتحاني شهر رشت (دانشگاه آزاد اسلامي پل طالشان و آموزشکده دخترانه معين)، شهرلنگرود (دبيرستان تيزهوشان ) و شهر تالش (دانشگاه علمي و کاربردي) با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي برگزار گردید که براي پذيرفته شدگان در اين آزمون بعد از تکميل مدارک مورد نياز و با رعايت ساير شرايط لازم، پروانه اشتغال به کار صادر مي‌ گردد.
ضمنا نتايج اين آزمون از طريق وب‌سايت دفتر امور مقررات ملي ساختمان، به نشانيwww.inbr.ir به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسيد.
آزمون ورود به حرفه مهندسي در ساير رشته و صلاحيت ‌ها در اوايل مهرماه سال جاري برگزار خواهد شد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ شهریور ۹۹
444 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0