توضیحات نظام مهندسی کشاورزی در مورد ابهامات و نواقص صدور مجوزهای دامی توضیحات نظام مهندسی کشاورزی در مورد ابهامات و نواقص صدور مجوزهای دامی

توضیحات نظام مهندسی کشاورزی در مورد ابهامات و نواقص صدور مجوزهای دامی

توضیحات نظام مهندسی کشاورزی در مورد ابهامات و نواقص صدور مجوزهای دامی ، در حال بررسی است. وجود ابهامات و نواقص در سامانه صدور مجوزهای دامی مازندران» در سامانه فارس من خواستار پی گیری این سوژه شدند

کد خبر: 990618010 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹ - ۹:۴۶ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، توضیحات نظام مهندسی کشاورزی در مورد ابهامات و نواقص صدور مجوزهای دامی ، در حال بررسی است. وجود ابهامات و نواقص در سامانه صدور مجوزهای دامی مازندران» در سامانه فارس من خواستار پی گیری این سوژه شدند

توضیحات نظام مهندسی کشاورزی در مورد ابهامات و نواقص صدور مجوزهای دامی

توضیحات نظام مهندسی کشاورزی در مورد ابهامات و نواقص صدور مجوزهای دامی
عطائی‌نژاد بیان کرد: ابهامات صدور مجوزهای دامی در حال بررسی است
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران عنوان کرد: توضیحات نظام مهندسی کشاورزی در مورد ابهامات و نواقص صدور مجوزهای دامی در حال بررسی است.
مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «وجود ابهامات و نواقص در سامانه صدور مجوزهای دامی مازندران» در سامانه فارس من خواستار پی گیری این سوژه شدند.
در توضیح این سوژه بیان شده است؛ طبق بررسی‌ های بعمل آمده در سازمان نظام مهندسی کشاورزی موارد ابهام‌آمیزی در صدور مجوزهای دامی وجود دارد که همین موضوع سبب ایجاد تخلف و رانت در مجموعه شده است.
در کنار این موضوع، بسیاری از بهره‌برداران واقعی برای تمدید مجوزهای خویش دچار مشکل شده و از طرفی عده‌ای هم به ناحق به علت ارتباطی که با مجموعه عوامل داشتند از خدمات تعیین شده در قانون بصورت بیشتر برخودار شده و زمینه ایجاد رانت در این مجموعه فراهم شده است.
ارائه گزارش کارشناسی غیرقانونی تبدیل یک واحد مرغ تخم گذار به مرغ گوشتی در شهرستان بابل، صدور گواهی فعالیت واحد پرورش غیرمجاز بلدرچین در دفتر خدمات دامپروری شهرستان بابل، صدور کارت شناسایی پروا بندی بره در روستای پائین گلما شهرستان ساری، ارائه پیشرفت فیزیکی غیرواقعی برای یک مجموعه در روستای ولاآغوز ساری، صدور مجوز دامی در اراضی شالیزار، سید محله، کلاگر محله، زرین آباد، سوته، عیسی خندق، روستای کچب آمل، روستای احمد چالی پی بابل و شهرستان محمودآباد، صدور مجوز تأسیس مرغ بومی در شهرستان ساری روستای مولا در حالی که صدور پروانه تأسیس مرغداری در مازندران ممنوع است.، تغییر نام مرغ گوشتی شصت هزار قطعه‌ای در شهرستان بابل؛ اینها نمونه ‌هایی از تخلفات انجام شده در نظام مهندسی کشاورزی است که انجام شده است.
علی‌رضا عطائی‌نژاد، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران در این مورد، عنوان کرد: این موارد همان اشکالاتی است که در بررسی‌ های فیزیکی پرونده‌ها به آن برخورد کردیم.
عطائی نژاد ادامه داد: طی نامه‌‌ای به نظام مهندسی این اشکالات را اعلام کردیم و توضیحات نظام مهندسی را اخذ کرده و در حال بررسی توضیحات هستیم که بعد از بررسی در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.
منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ شهریور ۹۹
481 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0