برگزاری دويست و پنجاهمین نشست شورای مرکزی با چهار دستور کار برگزاری دويست و پنجاهمین نشست شورای مرکزی با چهار دستور کار

برگزاری دويست و پنجاهمین نشست شورای مرکزی با چهار دستور کار

برگزاری دويست و پنجاهمین نشست شورای مرکزی با چهار دستور کار ، بعدازظهر 3 شنبه، یازدهم شهریورماه با حضور اکثریت اعضا بصورت حضوری و مجازی در سالن جلسات شورای مرکزی برگزار گردید

کد خبر: 990612004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ شهریور ۹۹ - ۸:۰۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری دويست و پنجاهمین نشست شورای مرکزی با چهار دستور کار ، بعدازظهر ۳ شنبه، یازدهم شهریورماه با حضور اکثریت اعضا بصورت حضوری و مجازی در سالن جلسات شورای مرکزی برگزار گردید

برگزاری دويست و پنجاهمین نشست شورای مرکزی با چهار دستور کار

برگزاری دويست و پنجاهمین نشست شورای مرکزی با چهار دستور کار
دويست و پنجاهمین نشست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با چهار دستور کار برگزار گردید،
دويست و پنجاهمین نشست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بعدازظهر ۳ شنبه، یازدهم شهریورماه با حضور اکثریت اعضا بصورت حضوری و مجازی در سالن جلسات شورای مرکزی برگزار گردید.
«بحث و بررسی و تصویب اعضای گروه های تخصصی و کمیسیونهای شورای مرکزی نظام مهندسی»، «بحث و بررسی الحاق یک تبصره به نظام نامه نحوه تشکیل و اداره دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در شهرها، شهرستان ها و مناطق»، «بحث و بررسی درباره نظام نامه مالی و معاملاتی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان» و «بحث و بررسی درباره فرآیند انتخاب اعضای شورای هم عرض»، چهار دستور کار دويست و پنجاهمین نشست شورای مرکزی بودند.
البته اعضا در سخنان پیش از دستور نشست به بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود در این مورد پرداختند.
در این میان, اولین دستور کار جلسه امروز «بحث و بررسی و تصویب اعضای گروه های تخصصی و کمیسیونهای شورای مرکزی نظام مهندسی» بود که در این نشست لیست پیشنهادی هیأت رئیسه تصویب گردید.
هم‌چنین موضوع الحاق یک تبصره به نظام نامه نحوه تشکیل و اداره دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در شهرها، شهرستان‌ها و مناطق» پس از بحث و بررسی در دويست و پنجاهمین نشست شورای مرکزی، به تصویب اعضا رسید.
دستور کار سوم نشست امروز «بحث و بررسی در مورد نظام نامه مالی و معاملاتی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان» بود که در این نشست، مقرر گردید، پیشنهاد هزینه‌کرد یک دوازدهم بودجه سال گذشته با افزایش حداکثر چهل درصدی به وزارت راه و شهرسازی ارسال گردد.
با این حال، «بحث و بررسی درباره فرآیند انتخاب اعضای شورای هم عرض» دستور کار چهارم دويست و پنجاهمین نشست شورای مرکزی بود که کلیات آن در این جلسه بحث و بررسی گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ شهریور ۹۹
534 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0