مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان از مجلس شورای اسلامی مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان از مجلس شورای اسلامی

مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان از مجلس شورای اسلامی

مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان از مجلس شورای اسلامی ، در جلسه مشترک هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با نمایندگان مردم این استان، بحث و بررسی گردید

کد خبر: 990511001 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ مرداد ۹۹ - ۸:۴۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان از مجلس شورای اسلامی ، در جلسه مشترک هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با نمایندگان مردم این استان، بحث و بررسی گردید

مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان از مجلس شورای اسلامی

مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان از مجلس شورای اسلامی
در جلسه مشترک هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با نمایندگان مردم این استان، مطالبات نظام مهندسی از پارلمان بحث و بررسی گردید.
جلسه مشترک هیات مدیره این سازمان با نمایندگان مردم اصفهان برگزار گردید.
در این جلسه که با هدف آشنایی و تعامل برگزار گردید، به مطالب مختلفی از جمله دغدغه های سازمان نظام مهندسی ساختمان در رابطه با اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان پرداخته شد و نکات مورد نظر به سمع و نظر نمایندگان مردم رسید.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با اشاره به این که فرونشست حاصل از خشکی رودخانه زاینده رود گریبان آثار باستانی و زیرساختهای شهری را خواهد گرفت، اعلام کرد که باز شدن آب از همین لحظه هم خسارات گذشته را جبران نخواهد کرد و صرفا پیشروی بحران را متوقف میکند.
عسکری در ادامه با اشاره به ضرورت مشارکت و تعامل با همه نهادهای ذیربط، بیان داشت: منشا برخی مشکلات آن جایی است که مقررات ملی با منافع زودگذر شهرداریها در تضاد است.
در این دیدار، طغیانی نماینده مردم اصفهان ضمن ابراز رضایت از برگزاری چنین نشست هایی، ارتباط فعال و قوی با سایر نهادها را مهم عنوان کرد و از نظام مهندسی ساختمان خواست تا در ارتباط گیری با دانشگاه ها برخورد فعال داشته باشد.
عسگری، استفاده از زیرساختهای فناوری اطلاعات را امری لازم دانست و تصریح کرد: اصفهان به لحاظ اهمیت انجام امور با سایر استانها متفاوت و پیشتاز بوده و هست.
در این جلسه، در رابطه با مسائل مختلفی از جمله سازندگان ذی صلاح، حفظ آثار باستانی شهر اصفهان و جلوگیری از تکرار اشتباهات اتفاق افتاده گذشته در رابطه با گذر آقا نجفی و سایر میراث اصفهان، شناسنامه فنی ملکی و پیش نیازهای تامین مسکن برای قشر آسیب پذیر جامعه بحث و تبادل نظر انجام شد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مرداد ۹۹
396 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0