سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک سازمان موثر در حوزه صنعت ساخت و ساز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک سازمان موثر در حوزه صنعت ساخت و ساز

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک سازمان موثر در حوزه صنعت ساخت و ساز

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک سازمان موثر در حوزه صنعت ساخت و ساز ، است. شبکه نوآوری صنعت ساختمان در استان یزد رسما شروع به کار کرد و یزد بعنوان پایلوت این شبکه معرفی گردید

کد خبر: 990509003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ مرداد ۹۹ - ۱:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک سازمان موثر در حوزه صنعت ساخت و ساز ، است. شبکه نوآوری صنعت ساختمان در استان یزد رسما شروع به کار کرد و یزد بعنوان پایلوت این شبکه معرفی گردید

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک سازمان موثر در حوزه صنعت ساخت و ساز

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک سازمان موثر در حوزه صنعت ساخت و ساز

یزد پایلوت شبکه نوآوری صنعت ساختمان
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد: شبکه نوآوری صنعت ساختمان در استان یزد رسما شروع به کار کرد و یزد بعنوان پایلوت این شبکه معرفی گردید.
مهدی سالاری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک سازمان موثر در حوزه صنعت ساخت و ساز است که دائما باید خودمان را نسبت به نیاز‌های بازار به روز کنیم تا بتوانیم انتظارات مالکین، سرمایه گذاران و مردمی که مراجعه می ‌کنند را به شکل مناسب برطرف کنیم.
سالاری گفت: به علت شیوع ویروس کرونا سرعت ایجاد سامانه‌های خدمات غیرحضوری در سازمان نسبت به گذشته بشدت افزایش پیدا کرده که توسعه اکوسیستم شبکه نوآوری یکی از برنامه‌ های مهوری و کلیدی است و در حال حاضر مهندسین و مردم بخش خوبی از نیازهایشان را می ‌توانند بصورت غیرحضوری انجام دهند.
وی ادامه داد: شبکه نوآوری صنعت ساختمان در استان یزد رسما شروع به کار کرد و یزد بعنوان پایلوت این شبکه از طرف شورای مرکزی معرفی شده و هم‌چنین نظام مهندسی یزد به عنوان متولی توسعه شبکه نوآوری صنعت ساختمان در کشور انتخاب شده است.
سالاری گفت: مهندسین استان و افرادی که تمایل به فعالیت در این سامانه دارند باید آن‌ ها را عضو این شبکه کنیم تا از مزایای این شبکه بهره‌مند گردند و بعد از آن در سطح کشور شروع به عضو گیری کنیم.
وی با اشاره به خدمات شبکه نوآوری، بیان کرد: در شبکه نوآوری یازده نوع خدمت پیش بینی شده که به نوعی کسانیکه دارای ایده‌های خوبی برای بهبود صنعت ساختمان هستند در این شبکه ایده‌ها را ارائه می ‌کنند و سرمایه گذارانی که مایل به سرمایه گذاری روی این ایده‌ها هستند در این شبکه خود را معرفی می ‌کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تصریح کرد: همه عناصر و عوامل فعال در صنعت ساختمان در قالب این شبکه ظرفیت ‌ها و پتانسیل ‌هایی که می ‌توانند در جامعه ارائه کنند در این شبکه عرضه می ‌کنند و متقابلا نیاز‌های خود را در این شبکه مطرح و این شبکه نقش تبادل اطلاعات بین سرمایه گذار و صاحب ایده و بازار را دارد و به مرور این افراد را به هم نزدیک می ‌کند و نتیجه آن پروژه‌های تجاری در بردارد که هزینه و سرعت ساخت و ساز را کاهش می ‌دهد.
وی ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که اکوسیستم شبکه نوآوری را تکمیل می ‌کند ایجاد یک مرکز نوآوری (مرکز رشد) است که با تفاهم نامه‌ای بین سازمان نظام مهندسی استان یزد و مدیر پارک علم و فناوری استان مقرر گردید، مرکز رشد نوآوری تخصصی در صنعت ساختمان با حمایت این دو متولی در استان ایجاد گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد اضافه کرد: با ایجاد مرکز رشد نوآوری در صنعت ساختمان می‌توانیم به مرور پذیرای دانشجویان، جوانان و مهندسین دارای ایده در صنعت ساختمان باشیم تا بتوانیم این ایده‌ها را به خدمات و کالا‌های تجاری تبدیل کنیم و صنعت ساختمان را رشد نسبی دهد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ مرداد ۹۹
589 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0