برگزاری نشست امور بین‌الملل نظام مهندسی با رؤسای انجمن‌ های دوستی با سایر کشورها برگزاری نشست امور بین‌الملل نظام مهندسی با رؤسای انجمن‌ های دوستی با سایر کشورها

برگزاری نشست امور بین‌الملل نظام مهندسی با رؤسای انجمن‌ های دوستی با سایر کشورها

برگزاری نشست امور بین‌الملل نظام مهندسی با رؤسای انجمن‌ های دوستی با سایر کشورها ، صورت گرفت. سازمان نظام‌مهندسی ساختمان می ‌تواند با استفاده از ظرفیتی که در سی و یک استان دارد, به عنوان پیش‌قراول توسعۀ کشور فعالیت‌ های شاخصی داشته باشد

کد خبر: 990509001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ مرداد ۹۹ - ۱۲:۳۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری نشست امور بین‌الملل نظام مهندسی با رؤسای انجمن‌ های دوستی با سایر کشورها ، صورت گرفت. سازمان نظام‌مهندسی ساختمان می ‌تواند با استفاده از ظرفیتی که در سی و یک استان دارد, به عنوان پیش‌قراول توسعۀ کشور فعالیت‌ های شاخصی داشته باشد

برگزاری نشست امور بین‌الملل نظام مهندسی با رؤسای انجمن‌ های دوستی با سایر کشورها

برگزاری نشست امور بین‌الملل نظام مهندسی با رؤسای انجمن‌ های دوستی با سایر کشورها
در نشست هم‌اندیشی امور بین‌الملل نظام مهندسی با برخی رؤسای انجمن‌ های دوستی ایران با سایر کشورها، بیان گردید: این انجمن ‌ها بعنوان مشاوران ارزشمندی برای سازمان نظام‌مهندسی ساختمان در عرصه‌های بین‌المللی هستند که می‌ توانند به تقویت جایگاه و منزلت واقعی این سازمان در نظام بین‌المللی و بالفعل‌ساختن این ظرفیت ‌ها کمک کنند.
در راستای برنامه‌های واحد امور بین‌الملل منطبق بر برنامه‌های پیشنهادی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور، نشست هم‌اندیشی با برخی رؤسای انجمن ‌های دوستی ایران با سایر کشورها برگزار گردید.
در این نشست، که با حضور هیئت‌رئیسۀ شورای مرکزی و دستیار رئیس سازمان در امور بین‌الملل برگزار گردید، به بحث و تبادل نظر دربارۀ برنامه‌های مشترک دو طرف پرداخته شد.
در آغاز این نشست، بهمن مؤمنی‌مقدم، دبیر اجرایی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان، اظهار داشت: «سازمان نظام‌مهندسی ساختمان می ‌تواند با استفاده از ظرفیتی که در سی و یک استان دارد, به عنوان پیش‌قراول توسعۀ کشور فعالیت‌ های شاخصی داشته باشد.
مومنی مقدم تصریح کرد: در این میان، واقعیتی که وجود دارد، این که طی‌کردن این مسیر با بهره‌مندی از تجربیات سایر کشورها تسهیل می‌ گردد.
وی، هم‌چنین برای ادامه همکاری‌های مشترک با انجمن ‌های دوستی ایران با سایر کشورها اعلام آمادگی کرد.
در ادامه این نشست رامین کرمی، دستیار رئیس سازمان در امور بین‌الملل، ضمن معرفی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان و تشریح برخی وظایف و مسئولیت ‌های این سازمان به ظرفیت ‌های بالقوۀ امور بین‌الملل در تعامل با جامعۀ جهانی و در نتیجۀ آن جذب و ارتباط با صاحبان پروژه‌های بین‌المللی، کمک به توسعۀ صادرات خدمات مهندسی، شناسایی نهادهای علمی و فرهنگی بین‌المللی مرتبط با صنعت ساختمان اشاره کرد و افزود: انجمن ‌های دوستی بعنوان مشاوران ارزشمندی برای سازمان نظام‌مهندسی ساختمان در عرصه‌ های بین‌المللی هستند که می ‌توانند به تقویت جایگاه و منزلت واقعی این سازمان در نظام بین‌المللی و بالفعل‌ساختن این ظرفیت ‌ها کمک کنند.
رؤسای انجمن ‌های دوستی ایران با سایر کشورها نیز ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این نشست خواستار همکاری مشترک با سازمان نظام‌مهندسی ساختمان شدند. در همین راستا، مقرر شد به زودی تفاهم‌نامۀ مشترکی تهیه و تنظیم گردد.
در این جلسه، رؤسا و هیئت‌مدیرۀ انجمن ‌های دوستی ایران با کشورهای آلمان، هند، سوئد، کنیا، اوگاندا، کامرون و … حاضر بودند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ مرداد ۹۹
468 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0