سرمایه گذاری ده میلیون دلاری برای زیرساخت معادن خراسان جنوبی سرمایه گذاری ده میلیون دلاری برای زیرساخت معادن خراسان جنوبی

سرمایه گذاری ده میلیون دلاری برای زیرساخت معادن خراسان جنوبی

سرمایه گذاری ده میلیون دلاری برای زیرساخت معادن خراسان جنوبی ، انجام شده است. تا به حال، اقدامات خوبی در بخش معدن داشته ایم؛ آمارها نشان دهنده توسعه این بخش در خراسان جنوبی است

کد خبر: 990426006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ تیر ۹۹ - ۳:۲۰ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سرمایه گذاری ده میلیون دلاری برای زیرساخت معادن خراسان جنوبی ، انجام شده است. تا به حال، اقدامات خوبی در بخش معدن داشته ایم؛ آمارها نشان دهنده توسعه این بخش در خراسان جنوبی است

سرمایه گذاری ده میلیون دلاری برای زیرساخت معادن خراسان جنوبی

سرمایه گذاری ده میلیون دلاری برای زیرساخت معادن خراسان جنوبی

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی بیان داشت:
سرمایه گذاری ده میلیون دلاری برای زیرساخت معادن خراسان جنوبی
محمد جوانشیر تصریح کرد: تامین زیرساختهای معادن خراسان جنوبی با اعتبار حدود ده میلیون دلار انجام شده است.

وی شامگاه (۲۵ تیر) در آئین تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان صمت خراسان جنوبی، گفت: سازمان نظام مهندسی، بازوی عملیاتی سازمان صنعت، معدن و تجارت در بخش معدن است؛ یکی از محورهای توسعه خراسان جنوبی، بخش معدن است اما به لحاظ کمبود زیر ساختها، در حوزه صنعت ضعیف تر هستیم.
وی ادامه داد: تا به حال، اقدامات خوبی در بخش معدن داشته ایم؛ آمارها نشان دهنده توسعه این بخش در خراسان جنوبی است.
وی با اشاره به این که در حوزه صنعت، زغالسنگ استان بویژه شهرستان طبس منحصر به فرد است، بیان کرد: طرحهای خوبی در زمینه اکتشاف، بهره برداری، جست و جوی زغال و کک سازی در استان انجام شده و زیرساخت معادن با اعتبار حدود ده میلیون دلار در این استان انجام شده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی با عنوان اینکه مطالعات ژئوفیزیک هوایی در بخش معدن و آب برای استان حیاتی است، گفت: در این مورد، بیش از پنجاه درصد بودجه کشور در بحث مطالعات ژئوفیزیک کشور تخصیص پیدا کرد، لذا داده های ژئوفیزیک استان در اختیار دست اندرکاران و سازمانهای توسعه ای ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید قرار داده شده است.
جوانشیر افزود: در حال حاضر ۳ پروژه استحصال طلا در خراسان جنوبی در دست ساخت است که معدن طلای هیرد که زیر پوشش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی است، در حال نصب و تجهیز کارخانه فراوری است.
وی هم‌چنین گفت: معدن طلای کودکان خوسف با سرمایه گذاری بخش خصوصی بیش از پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حوزه مس و طلا؛ معدن شادان خوسف با سرمایه گذاری بخش خصوصی فعال است.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی با عنوان اینکه در حوزه سرمایه گذاری ایجاد فرهنگ سرمایه‌گذاری را در استان شروع کرده ایم، افزود: هم‌چنین تاکنون شانزده مجموعه حقوقی در حوزه فعالیتهای معدنی در استان خراسان جنوبی شکل گرفته است.

منبع: خبرگزاری شبستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ تیر ۹۹
713 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0